TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Καλοκαίρι 2020: Οδηγός για τα ξενοδοχεία-Τα μέτρα, οι προφυλάξεις και τι θα γίνει αν υπάρξει κρούσμα

Μαΐ 14, 2020
in Ελλάδα
Καλοκαίρι 2020: Οδηγός για τα ξενοδοχεία-Τα μέτρα, οι προφυλάξεις και τι θα γίνει αν υπάρξει κρούσμα
Share on FacebookShare on Twitter

Το «πακέτο» της Κομισιόν για τη σταδιακή επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας, περιλαμβάνει αυστηρές συστάσεις για την επαναλειτουργία των ξενοδοχείων, προκειμένου να αποφευχθεί η διασπορά του κορονοϊού.

Στο κείμενο της Κομισιόν, αναφέρεται ότι «πρέπει να ληφθούν υπόψη μέτρα που μειώνουν την παρουσία προσωπικού στην εγκατάσταση, όπως η εργασία από το σπίτι για όλο το προσωπικό που εκτελεί καθήκοντα που ενδέχεται να είναι συμβατά με την τηλεργασία».
  • «Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη μέτρα για τη μείωση του αριθμού των φυσικών επαφών και του χρόνου των φυσικών επαφών μεταξύ των ατόμων εντός του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στην εργασία, των αλλαγών στις ώρες γεύματος, της χρήσης τηλεφώνων και ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας».

Συγκεκριμένα, ο χώρος πρέπει να εφαρμόσει στοχοθετημένα μέτρα για να διασφαλίσει ότι η φυσική απόσταση διατηρείται σε κοινόχρηστους χώρους όπου οι επισκέπτες είναι πιθανό να συγκεντρωθούν για παρατεταμένες χρονικές περιόδους (δηλαδή περισσότερο από 15 λεπτά), όπως ο καθορισμός μέγιστου αριθμού επισκεπτών που επιτρέπεται σε κάθε κοινή εγκατάσταση (π.χ. εστιατόρια, καφετέριες, μπαρ, λόμπι). Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατανομή χρόνου επί ψηφιακών κρατήσεων για ώρες γεύματος ή επισκέψεις σε πισίνες ή γυμναστήρια.

Όταν η φυσική απόσταση δεν μπορεί να διατηρηθεί πλήρως, θα πρέπει να εξεταστούν εναλλακτικά μέτρα για την προστασία των επισκεπτών και των εργαζομένων, όπως η χρήση γυάλινων ή πλαστικών διαχωριστικών, η χρήση μάσκας κ.λπ.

Κατ `αρχήν, μια απόσταση 1,5 έως 2 μέτρων θα πρέπει να εφαρμόζεται στους κοινόχρηστους χώρους ολόκληρης της εγκατάστασης (εκτός από άτομα που ταξιδεύουν μαζί και μοιράζονται δωμάτια), που συμπληρώνεται από άλλα μέτρα (π.χ. μάσκα), όπου αυτό δεν είναι δυνατό.

Για εξωτερικούς χώρους (παραλίες, πισίνες, καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια κ.λπ.), θα πρέπει να γίνουν ειδικές ρυθμίσεις που να επιτρέπουν τη φυσική απόσταση και την εφαρμογή ειδικών μέτρων υγιεινής. Οι εσωτερικοί χώροι, όπως σπα και πισίνες, πρέπει επίσης να τηρούν αυστηρά μέτρα υγιεινής. Κάθε εγκατάσταση πρέπει να εξετάσει προσεκτικά (π.χ. εγκαταστάσεις παιδικής μέριμνας). Εκδηλώσεις μεγαλύτερης κλίμακας π.χ. οι συναυλίες πρέπει να αναβληθούν.

Εκτός από τη φυσική απόσταση, πρέπει να ληφθούν υπόψη συγκεκριμένα μέτρα προσωπικής προστασίας και πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης, να κοινοποιηθούν στο προσωπικό και τους επισκέπτες και να εφαρμοστούν.

Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν:

i) Αναπνευστική εθιμοτυπία: η αυστηρή αναπνευστική εθιμοτυπία πρέπει να γνωστοποιείται και να ακολουθείται (βήχας ή φτέρνισμα σε χάρτινο ιστό ή κάμψη αγκώνα) από επισκέπτες και μέλη του προσωπικού. Τα ιδρύματα πρέπει να διασφαλίζουν τη διαθεσιμότητα χαρτιού και δοχείων.

ii) Υγιεινή χεριών: η υγιεινή των χεριών είναι ένα βασικό μέτρο ελέγχου και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και τους εργαζόμενους μέσω infographics πληροφοριών σε βασικούς χώρους / εγκαταστάσεις (π.χ. στην είσοδο, στις τουαλέτες, στο ταμείο κ.λπ.). Τα καταστήματα πρέπει να διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση σε εγκαταστάσεις πλυσίματος χεριών με σαπούνι, χαρτοπετσέτες μίας χρήσης ή αυτόματα στεγνωτήρια για στέγνωμα και διαλύματα για απολύμανση με βάση το αλκοόλ.

iii) Χρήση μάσκας προσώπου: Η χρήση μάσκας προσώπου από το προσωπικό και τους επισκέπτες θα πρέπει να θεωρείται μόνο ως συμπληρωματικό μέτρο και όχι αντικατάσταση βασικών προληπτικών μέτρων. Η κατάλληλη χρήση μάσκας προσώπου είναι σημαντική και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και στο προσωπικό.

iv) Εξαερισμός: Συνιστάται η αύξηση του αριθμού ανταλλαγών αέρα ανά ώρα και η παροχή όσο το δυνατόν περισσότερου εξωτερικού αέρα, είτε με φυσικό είτε με μηχανικό εξαερισμό, ανάλογα με την εγκατάσταση. Συνιστάται αυξημένος αερισμός των δωματίων για τουλάχιστον μία ώρα μετά το check-out των επισκεπτών.

v) Καθαρισμός και απολύμανση: Ο καθαρισμός των επιφανειών που αγγίζονται συχνά, όσο το δυνατόν συχνότερα (τουλάχιστον καθημερινά και αν είναι δυνατόν πιο συχνά) είναι το κλειδί. Παραδείγματα αυτών των επιφανειών είναι πόμολα και λαβές πορτών, καρέκλες και μπράτσα, επιτραπέζιες κορυφές, διακόπτες φωτός, βρύσες νερού, κουμπιά ανελκυστήρα, πάγκο μπαρ, κ.λπ. Το προσωπικό πρέπει να ενημερώνεται και να εκτελεί τη διαδικασία καθαρισμού μετά το check out, καθώς και σχετικά με την επεξεργασία εξοπλισμού καθαρισμού, διαχείρισης απορριμμάτων, πλυντηρίου και προσωπικής υγιεινής μετά τον καθαρισμό.

Η Επίτροπος για την Υγεία και την Ασφάλεια των Τροφίμων, Στέλλα Κυριακίδη, δήλωσε σχετικά ότι «γνωρίζουμε πόσο ανυπομονούν οι Ευρωπαίοι πολίτες για το καλοκαίρι και τα ταξίδια. Οι τεράστιες θυσίες τους τελευταίους μήνες θα επιτρέψουν μια προσεκτική και σταδιακή επανέναρξη – προς το παρόν. Όμως, η αποσυμπίεση και ο τουρισμός δεν θα είναι χωρίς κίνδυνο όσο ο ιός κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Πρέπει να διατηρήσουμε την επαγρύπνηση, τη σωματική απομάκρυνση και τις αυστηρές προφυλάξεις για την υγεία σε ολόκληρο το οικοσύστημα τουρισμού και μεταφορών για να αποτρέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επιδημίες. Δεν θα αφήσουμε τις προσπάθειές μας να χαθούν».

Η ενημέρωση των επισκεπτών

Σε ότι αφορά την πληροφόρηση που θα έχουν οι επισκέπτες, η Κομισιόν τονίζει ότι θα πρέπει να λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με προσιτό τρόπο, συμπεριλαμβανομένων μέσω ψηφιακών μέσων, πριν από την άφιξη και στον τόπο φιλοξενίας, σχετικά με όλες τις τρέχουσες οδηγίες από τις τοπικές αρχές δημόσιας υγείας, καθώς και συγκεκριμένα μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ και επηρεάζουν τους άφιξη, διαμονή και αναχώρηση.

Επίσης, οι επισκέπτες θα πρέπει να ενημερώνονται μέσω συγκεκριμένης σήμανσης πριν από την είσοδο της εγκατάστασης των σημαδιών και των συμπτωμάτων της COVID-19, ώστε να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που εμφανίσουν συμπτώματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ή εντός 14 ημερών μετά αναχώρηση.

Παράλληλα, τα καταλύματα θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι τα στοιχεία επικοινωνίας των επισκεπτών σε αυτά θα είναι διαθέσιμα σε περίπτωση που χρειαστούν για τον εντοπισμό επαφών.

Τι θα συμβεί αν εντοπιστεί λοίμωξη

Η Κομισιόν αναφέρεται και στην περίπτωση πιθανών λοιμώξεων μεταξύ των επισκεπτών ή του προσωπικού.

Έτσι, σε περίπτωση υποψίας κρούσματος COVID-19 μεταξύ επισκεπτών ή μελών του προσωπικού κατά τη διάρκεια της εργασίας, πρέπει να εφαρμοστεί το σχέδιο δράσης που έχει καταρτίσει η εγκατάσταση και να ακολουθηθούν οι σχετικές οδηγίες από το ECDC και τις εθνικές και τοπικές υγειονομικές αρχές, όσον αφορά:

i) Τα μέτρα απομόνωσης και απόστασης που πρέπει να εφαρμόζονται στο δυνητικά μολυσμένο άτομο.

ii) Τη διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για να ενημερωθούν οι ιατρικές υπηρεσίες με σκοπό την παροχή ιατρικών συμβουλών, test ή πιθανής μετεγκατάστασης σε ιατρική εγκατάσταση.

iii) Τη διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για να ενημερωθούν οι τοπικές αρχές δημόσιας υγείας και οι πιθανές δραστηριότητες ανίχνευσης επαφών.

iv) Τις απαραίτητες διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης που πρέπει να εκτελεστούν.

v) Την απαραίτητη συνεργασία και πληροφόρηση σε συναδέλφους ή τα μέλη του προσωπικού που ενδέχεται να είχαν έρθει σε επαφή με το περιστατικό στην εγκατάσταση από 2 ημέρες πριν και 14 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων.

πηγή :https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1081677/kalokairi-2020-odigos-gia-ta-xenodoxeia-ta-metra-oi-profylaxeis-kai-ti-tha-ginei-an-yparxei-kroysma

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ηλεκτρικό ρεύμα: Περίπου 32.000 επιχειρήσεις χάνουν την επιδότηση γιατί κλέβουν ρεύμα
Ελλάδα

Ηλεκτρικό ρεύμα: Περίπου 32.000 επιχειρήσεις χάνουν την επιδότηση γιατί κλέβουν ρεύμα

Απρ 26, 2025
Φορολογικές δηλώσεις: Ολοκληρώθηκε η αυτοματοποιημένη υποβολή των προσυμπληρωμένων
Ελλάδα

Φορολογικές δηλώσεις: Ολοκληρώθηκε η αυτοματοποιημένη υποβολή των προσυμπληρωμένων

Απρ 25, 2025
Αυτοδιοικητικές εκλογές: Καταργείται ο β’ γύρος – Πώς θα βγαίνουν οι δήμαρχοι
Featured

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Καταργείται ο β’ γύρος – Πώς θα βγαίνουν οι δήμαρχοι

Απρ 25, 2025
Δήμαρχος Πόρου για επίθεση σε 85χρονη: «Δεν ήταν οργανωμένη συμμορία, ήθελαν να κάνουν ένα αστείο»
Ελλάδα

Δήμαρχος Πόρου για επίθεση σε 85χρονη: «Δεν ήταν οργανωμένη συμμορία, ήθελαν να κάνουν ένα αστείο»

Απρ 24, 2025
Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του
Ελλάδα

Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του

Απρ 23, 2025
Πάσχα 2025: Πότε θα κλείσουν τα σχολεία
Ελλάδα

Τότε κλείνουν τα σχολεία για το καλοκαίρι

Απρ 23, 2025
Next Post
Σήμερα, Δευτέρα 20 Απριλίου Γιορτάζουν

Σήμερα, Πέμπτη 14 Μαΐου Γιορτάζουν

Σαν σήμερα 14 Μαΐου

Σαν σήμερα 14 Μαΐου

Χυλοπίτες με λαχανικά & μπεσαμέλ Φιλαδέλφεια

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd