TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Παράξενες ειδήσεις

Influencer κερδίζει 17 εκατ. ευρώ την εβδομάδα προμοτάροντας προϊόντα σε μόλις τρία δευτερόλεπτα

Νοέ 22, 2023
in Παράξενες ειδήσεις
Influencer κερδίζει 17 εκατ. ευρώ την εβδομάδα προμοτάροντας προϊόντα σε μόλις τρία δευτερόλεπτα
Share on FacebookShare on Twitter
Σε μια εποχή όπου η ψηφιακή αγορά είναι κορεσμένη από τεχνάσματα και τακτικές σκληρής πώλησης, η μινιμαλιστική στρατηγική της Zheng Xiang Xiang ξεχωρίζει, αποδεικνύοντας ότι μερικές φορές, το λιγότερο είναι πραγματικά περισσότερο.

Στον πολυσύχναστο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ζωντανή σύνδεση, μια influencer – live streamer, από τη Κίνα, καταφέρνει να κερδίζει 17 εκατομμύρια ευρώ κάθε εβδομάδα. Αυτό το απίστευτο κατόρθωμα επιτεύχθηκε από την Zheng Xiang Xiang στο Douyin, την απάντηση της Κίνας στο TikTok, μέσω μιας μινιμαλιστικής προσέγγισης στην προώθηση προϊόντων.

Η μέθοδος της Zheng είναι τόσο απλή όσο και αποτελεσματική. Κατέκτησε την προσοχή εκατομμυρίων ανθρώπων καταργώντας τις συνηθισμένες τεχνικές πωλήσεων και μειώνοντας την ομιλία της σε μόλις τρία δευτερόλεπτα. Αυτή η φόρμουλα του μινιμαλισμού έχει αποδειχθεί χρυσός, καθώς δείχνει εν συντομία τα προϊόντα στην κάμερα.

Το αυστηρό στυλ παρουσίασής της, που συχνά χαρακτηρίζεται από μια στωική έκφραση και μια γρήγορη παρουσίαση των ειδών, έχει καταφέρει να γίνει το σήμα κατατεθέν της. Ενώ οι ζωντανές ροές της διακόπτονται οπτικά από στοίβες πορτοκαλί κουτιών Hermès, συνώνυμο της πολυτέλειας, τα προϊόντα που παρουσιάζει είναι εκπληκτικά προσιτά, συχνά κοστίζουν λιγότερο από 10 γιουάν (1.30€) το καθένα.

Η Zheng έχει καταφέρει να κατακτήσει τον κόσμο του live streaming. Δεν έχει συγκεντρώσει μόνο εκατομμύρια προβολές αλλά και μια σημαντική οικονομική ανταμοιβή, συγκεντρώνοντας 100 εκατομμύρια γιουάν (17 εκατομμύρια ευρώ) μέσα σε μια εβδομάδα. Για να πετύχει τέτοια νούμερα, η Zheng θα έπρεπε να πουλήσει αστρονομικό αριθμό προϊόντων, γεγονός που δείχνει τον τεράστιο όγκο της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης που έχει δημιουργήσει στο κοινό της.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι: γιατί αυτή η μινιμαλιστική προσέγγιση είναι τόσο επιτυχημένη; Η άνοδος της Zheng, αν και πρόσφατη, βασίζεται σε θεμέλια που έχουν τεθεί από το 2017. Η πρόσφατη άνοδος της δημοτικότητάς της, η οποία της χάρισε τον τίτλο του «Σκοτεινού αλόγου» της Douyin τον Οκτώβριο, μπορεί να αποδοθεί στην αυθεντικότητα και την απλότητα που φέρνει στην εμπειρία των αγορών σε ζωντανή μετάδοση.

Η επιτυχία της Zheng έρχεται εν μέσω της πτώσης του Xinba, ενός κορυφαίου streamer με τεράστιο κοινό, ο οποίος «έφαγε» ban το Douyin για ανάρμοστη συμπεριφορά, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης παραποιημένων προϊόντων. Το περιστατικό αναδεικνύει τον έλεγχο και την αυστηροποίηση των κανονισμών στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας στον τομέα του live streaming.

Σε απάντηση στα εξαιρετικά κέρδη της Zheng και την πιθανότητα μιμητών, η Douyin επέβαλε νέους κανονισμούς από τις 27 Οκτωβρίου. Η πλατφόρμα απαιτεί πλέον από τους πωλητές να παρέχουν άφθονες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα τους κατά τη διάρκεια των ζωντανών ροών, επί ποινή προστίμου ή αναστολής του λογαριασμού τους.

Ωστόσο, ο λογαριασμός της Zheng παραμένει ενεργός, γεγονός που υποδηλώνει τη συμμόρφωσή της με τους νέους κανόνες και τη συνεχιζόμενη επιτυχία της. Οι θαυμαστές της, τόσο στο Douyin όσο και σε έναν λογαριασμό στο Instagram που υποτίθεται ότι είναι η επίσημη σελίδα της, παραμένουν αισιόδοξοι ότι θα συνεχίσει να ευδοκιμεί στη βιομηχανία ζωντανών ροών ηλεκτρονικού εμπορίου, αν και υπό αυστηρότερους κανονισμούς.

πηγή :https://www.gazzetta.gr/plus/2277115/i-influencer-poy-kerdizei-17-ekatommyria-eyro-tin-ebdomada-promotarontas-proionta-se

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Αυτό το επάγγελμα θα εξαφανιστεί σε ένα χρόνο από το A.I
Παράξενες ειδήσεις

Αυτό το επάγγελμα θα εξαφανιστεί σε ένα χρόνο από το A.I

Απρ 23, 2025
Οι πρώτοι εξωγήινοι από τον Άλφα Κενταύρου πιθανότατα έχουν ήδη φτάσει στο Ηλιακό Σύστημα
Παράξενες ειδήσεις

Οι πρώτοι εξωγήινοι από τον Άλφα Κενταύρου πιθανότατα έχουν ήδη φτάσει στο Ηλιακό Σύστημα

Απρ 22, 2025
Ο ελληνικός δρόμος που μιλάνε όλοι – Γιατί έχει γίνει viral
Ελλάδα

Ο ελληνικός δρόμος που μιλάνε όλοι – Γιατί έχει γίνει viral

Απρ 21, 2025
Άλμπερτ Αϊνστάιν:  Σημαντικές στιγμές και «ατάκες» του»
Παράξενες ειδήσεις

Άλμπερτ Αϊνστάιν: Σημαντικές στιγμές και «ατάκες» του»

Απρ 21, 2025
NASA: Κατέγραψε μαγευτικά ωκεάνια ρεύματα που μοιάζουν με… έργο του Βαν Γκογκ (εικόνες – βίντεο)
Παράξενες ειδήσεις

NASA: Κατέγραψε μαγευτικά ωκεάνια ρεύματα που μοιάζουν με… έργο του Βαν Γκογκ (εικόνες – βίντεο)

Απρ 20, 2025
Έλον Μασκ: Μέχρι το 2031 ο πρώτος άνθρωπος στον Άρη – Το 2026 ο πρώτος πύραυλος στον κόκκινο πλανήτη
Παράξενες ειδήσεις

Έλον Μασκ: Μέχρι το 2031 ο πρώτος άνθρωπος στον Άρη – Το 2026 ο πρώτος πύραυλος στον κόκκινο πλανήτη

Απρ 19, 2025
Next Post
Σέρρες: «Αστυνομικός» της είπε ότι ο γιος της σκότωσε σε τροχαίο ένα παιδί – «Τσέπωσε» 15.000 ευρώ

Σέρρες: «Αστυνομικός» της είπε ότι ο γιος της σκότωσε σε τροχαίο ένα παιδί – «Τσέπωσε» 15.000 ευρώ

Λάρισα: Άντρας τραυματίστηκε με αλυσοπρίονο στο λαιμό

Λάρισα: Άντρας τραυματίστηκε με αλυσοπρίονο στο λαιμό

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ρωσίδα ηθοποιός σκοτώθηκε σε επίθεση ενώ εμψύχωνε στρατιώτες

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ρωσίδα ηθοποιός σκοτώθηκε σε επίθεση ενώ εμψύχωνε στρατιώτες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd