TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Οι Τρικαλινοί υποψήφιοι στο… χορό των social media

Μαΐ 22, 2019
in Featured, Αφιερώματα
Οι Τρικαλινοί υποψήφιοι στο… χορό των social media
Share on FacebookShare on Twitter

 

Η μαζική χρήση των social media είναι σίγουρα σημάδι των καιρών, καθώς μεγάλη μερίδα του πληθυσμού παγκοσμίως επικοινωνεί κι ενημερώνεται μέσα από αυτά. Αναμφισβήτητα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το νέο πεδίο, πέραν των παραδοσιακών μέσων, όπου η πολιτική βρήκε, εδώ και μερικά χρόνια πρόσφορο έδαφος για τη διεξαγωγή του δημόσιου διαλόγου. Κάτι που το διαπιστώνουμε και σε τοπικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια. Οι νέοι πολιτικοί, αλλά κι εκείνοι οι οποίοι ακολουθούν τις επιταγές των καιρών που επιφέρει η τεχνολογία, έχουν αντιληφθεί τη δύναμη που έχουν και τα χρησιμοποιούν κατά κόρον.

Της Βιβής Μαργαρίτη

Η προεκλογική περίοδος που διανύουμε είναι μια περίοδος που αποτελεί καθρέπτη της νέας εποχής σε ό,τι αφορά τις δημόσιες σχέσεις. Πάνε οι εποχές που στην προεκλογική περίοδο κυριαρχούσαν οι χιλιάδες αφίσες και τα φέιγ βολάν. Πλέον μεγάλο μέρος του προεκλογικού αγώνα γίνεται μέσα από το διαδίκτυο. Κι αυτό διότι η χρήση στην Ελλάδα είναι πια διαδεδομένη ακόμη και σε μεγαλύτερες ηλικίες κι τούτο δεν είναι κάτι που δεν έχουν κατά νου οι υποψήφιοι.

Αφού είναι κοινά παραδεκτό ότι τα social media παίζουν σημαίνοντα ρόλο στη ζωή μας, πώς γίνεται οι πολιτικοί και η πολιτική να μείνουν εκτός αυτού του «χορού», δεδομένου ότι, αυτός είναι ο σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας, όπως πολλοί υποστηρίζουν;

Profile

Έτσι, ακόμη και οι υποψήφιοι που μέχρι πρόσφατα δεν διέθεταν profile στα social media, μετά την εξαγγελία της υποψηφιότητάς τους άνοιξαν λογαριασμούς και ξεκίνησαν δειλά δειλά να αναρτούν φωτογραφίες και βίντεο από τον προεκλογικό τους αγώνα. Κάποιο άλλοι έχουν σελίδες με χιλιάδες ακολούθους εδώ και χρόνια.

Επιτελεία

Στα γραφεία των υποψηφίων στα Τρίκαλα πλέον υπάρχουν επιτελεία που ασχολούνται αποκλειστικά με την προώθηση μέσω των social media. Δελτία τύπου, ανακοινώσεις και προσκλήσεις όλα «ανεβαίνουν» στο διαδίκτυο με σκοπό την διάδοση των μηνυμάτων των υποψηφίων και των συνδυασμών τους. Αλλά και μεμονωμένα οι υποψήφιοι αναλαμβάνουν από μόνοι τους την αυτοπροώθησή τους.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, οπότε η ενεργή παρουσία κάποιου υποψηφίου εκεί αυξάνει σίγουρα τις πιθανότητες επαφής του με περισσότερους πολίτες. Αυτός είναι κι ο λόγος που οι υποψήφιοι, ακόμη κι αυτοί που δεν είχαν, φρόντισαν να έχουν λογαριασμούς και σελίδες. Πεποίθηση των περισσοτέρων είναι ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επικοινωνίας με τους πολίτες, ως μέσο προώθησης των πεποιθήσεών τους ή ως πλατφόρμα συμμετοχής ή αρχής συζητήσεων για τα κοινά, έτσι ώστε οι πολίτες και εν δυνάμει ψηφοφόροι να τους γνωρίσουν καλύτερα.

Στο πλαίσιο αυτό, αναρτήσεις, απλές ή χορηγούμενες (sponsored), έχουν κατακλύσει το facebook σε μία προσπάθεια των υποψηφίων να δημοσιοποιήσουν τις απόψεις τους, να επικοινωνήσουν με τους ψηφοφόρους, ακόμα και για να αντιπαρατεθούν με τους πολιτικούς τους αντιπάλους ή να διεξάγουν ολόκληρες προεκλογικές εκστρατείες.

Αλληλεπίδραση

Ωστόσο, μπορεί η παρουσία στα social media να φέρνει κατά μία έννοια τους υποψηφίους κοντά στους ψηφοφόρους, αυτό όμως δεν είναι αρκετό για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών καθώς ενίοτε ή σχεδόν πάντα τα εκατοντάδες ή χιλιάδες like δεν μεταφράζονται σε ψήφους. Μπορεί οι αναρτήσεις των υποψηφίων να βοηθούν να φτάσει το μήνυμά τους σε πολλούς χρήστες, εντούτοις οι πολίτες/ψηφοφόροι έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να σχολιάζουν, να κριτικάρουν. Και από ό,τι έχουμε διαπιστώσει από τους «τοίχους» Τρικαλινών υποψηφίων, οι Τρικαλινοί πολίτες-χρήστες των social media δεν διστάζουν να εκφέρουν άποψη και να διαφωνήσουν ανοικτά.

Αστραπιαία διάδοση

Εκείνο που οι έμπειροι στη χρήση των social πολιτικοί και υποψήφιοι γνωρίζουν είναι ότι ακριβώς επειδή η διάδοση μίας πληροφορίας μέσω από τα social είναι αστραπιαία πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί στην προβολή τους μέσα από αυτά και στον τρόπο που τα χειρίζονται.

Για παράδειγμα η άσκηση κριτικής μιας «λανθασμένης» κίνησης κάποιου υποψηφίου εκτός ή εντός διαδικτύου μπορεί με ταχύτατους ρυθμούς να δημοσιοποιηθεί από χιλιάδες χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να συνεισφέρει αρνητικά προς την υποψηφιότητά του.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

«Walk for Wishes»… Η δύναμη μιας ευχής – Η Μαρίνα Παλλαντζά μας μιλά για τη δράση ζωής στα Τρίκαλα (ηχητικό)
Featured

«Walk for Wishes»… Η δύναμη μιας ευχής – Η Μαρίνα Παλλαντζά μας μιλά για τη δράση ζωής στα Τρίκαλα (ηχητικό)

Απρ 27, 2025
Χρυσό μετάλλιο σε παγκόσμιο πρωτάθλημα καλλισθενικής γυμναστικής κατέκτησε ο Τρικαλινός Φανής Χρυσούλας
Featured

Χρυσό μετάλλιο σε παγκόσμιο πρωτάθλημα καλλισθενικής γυμναστικής κατέκτησε ο Τρικαλινός Φανής Χρυσούλας

Απρ 27, 2025
Τρίκαλα: Εκεί που χτυπά η καρδιά της πόλης – Τρικαλινοί που έγιναν viral!!!
Featured

Τρίκαλα: Εκεί που χτυπά η καρδιά της πόλης – Τρικαλινοί που έγιναν viral!!!

Απρ 27, 2025
Σε ποια πόλη του κόσμου έχει περισσότερα sex shops… απ’ ό,τι φαρμακεία;
Featured

Σε ποια πόλη του κόσμου έχει περισσότερα sex shops… απ’ ό,τι φαρμακεία;

Απρ 27, 2025
«Τοίχος Δωρητών» στο Δημαρχείο Τρικκαίων: Οφειλόμενη ευγνωμοσύνη στους δωρητές των Τρικάλων
Featured

«Τοίχος Δωρητών» στο Δημαρχείο Τρικκαίων: Οφειλόμενη ευγνωμοσύνη στους δωρητές των Τρικάλων

Απρ 27, 2025
Απίστευτη απάτη στα Τρίκαλα με “μαϊμού” παραγγελίες σε delivery-Δεν θα πιστέψετε πώς εξαπάτησαν δεκάδες ντελιβεράδες
Featured

Απίστευτη απάτη στα Τρίκαλα με “μαϊμού” παραγγελίες σε delivery-Δεν θα πιστέψετε πώς εξαπάτησαν δεκάδες ντελιβεράδες

Απρ 27, 2025
Next Post
Διαταραχή κοινωνικής επικοινωνίας στα παιδιά: Ποια είναι η θεραπεία

Διαταραχή κοινωνικής επικοινωνίας στα παιδιά: Ποια είναι η θεραπεία

Οι Τρικαλινοί Μηχανικοί που είναι υποψήφιοι για την τοπική αυτοδιοίκηση

Οι Τρικαλινοί Μηχανικοί που είναι υποψήφιοι για την τοπική αυτοδιοίκηση

Σάκης Παπαδόπουλος : “Η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω-Για την Ελλάδα των πολλών στην άλλη Ευρώπη”

Σάκης Παπαδόπουλος : "Η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω-Για την Ελλάδα των πολλών στην άλλη Ευρώπη"

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd