TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Οικογένεια

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις «σπρώχνουν» τους εφήβους στο πρόχειρο φαγητό

Φεβ 18, 2018
in Οικογένεια
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις «σπρώχνουν» τους εφήβους στο πρόχειρο φαγητό
Share on FacebookShare on Twitter

Οι έφηβοι που παρακολουθούν περισσότερες από τρεις ώρες τηλεόραση τη μέρα και «βομβαρδίζονται» από διαφημίσεις, μεταξύ άλλων για διάφορα ανθυγιεινά και παχυντικά φαγητά και ποτά, στη συνέχεια τρώνε περισσότερο junk food απ’ ό,τι οι συνομήλικοί τους που βλέπουν πολύ λιγότερη τηλεόραση.

Αυτό δείχνει μια νέα έκθεση της βρετανικής οργάνωσης αντικαρκινικών ερευνών Cancer Research UK, η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη πάνω στη σχέση των τηλεοπτικών διαφημίσεων και της διατροφής, η οποία βασίστηκε σε δείγμα 3.348 παιδιών και νέων ηλικίας 11 έως 19 ετών.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η πολύωρη καθημερινή παρακολούθηση τηλεόρασης και διαφημίσεων έχει ως αποτέλεσμα ένας νέος να καταναλώνει μέσα στο έτος περισσότερα από 500 έξτρα σνακ (πατατάκια, μπισκότα κ.ά.) και αναψυκτικά απ’ ό,τι θα έτρωγε και θα έπινε αν έβλεπε λιγότερη τηλεόραση.

Αυτό όμως, όπως διαπιστώθηκε, δεν ισχύει στην περίπτωση που τα τηλεοπτικά προγράμματα δεν συνοδεύονται από διαφημίσεις. Αυτό, κατά τους ερευνητές, δείχνει ότι οι διαφημίσεις είναι αυτές που ωθούν τους νέους στο ανθυγιεινό φαγητό.

bigstock Woman eating sandwich Girl wi 171355184

AdTech Ad

Οι έφηβοι που βλέπουν πολλή τηλεόραση με διαφημίσεις φάνηκε πως έχουν υπερδιπλάσιες πιθανότητες (κατά 139%) να πιούν αναψυκτικά και άλλα ποτά με ανθρακικό, καθώς επίσης 65% περισσότερες πιθανότητες να φάνε φαγητό από φαστ φουντ και άλλα έτοιμα γεύματα με πολλές θερμίδες, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

«Δεν ισχυριζόμαστε πως κάθε έφηβος που παρακολουθεί τηλεόραση θα το ρίξει στο junk food. Ωστόσο, η μελέτη μας δείχνει ότι υπάρχει ισχυρή συσχέτιση ανάμεσα στις διαφημίσεις και στις διατροφικές συνήθειες και ότι η μείωση του junk food στο τηλεοπτικό μάρκετινγκ θα βοηθήσει να σταματήσει η κρίση παχυσαρκίας» δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Τζιότσνα Βόχρα.

«Η βιομηχανία τροφίμων θα συνεχίσει να προωθεί τα προϊόντα της στα μυαλά των εφήβων, αν της επιτρέπεται να το κάνει. Η κυβέρνηση πρέπει να προστατεύσει την υγεία της επόμενης γενιάς» τόνισε η καθηγήτρια Λίντα Μπολντ της Cancer Research UΚ.

πηγή : http://www.onmed.gr/ygeia/story/363097/oi-tileoptikes-diafimiseis-sproxnoyn-toys-efivoys-sto-proxeiro-fagito

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Επίδομα παιδιού: Έρχονται αυξήσεις – Τι πρέπει να ξέρουν οι δικαιούχοι
Ελλάδα

Επίδομα παιδιού: Έρχονται αυξήσεις – Τι πρέπει να ξέρουν οι δικαιούχοι

Ιούν 28, 2025
Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές
Οικογένεια

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

Ιούν 28, 2025
Η οικογένεια πάνω απ’ όλα: Χρόνος με τα παιδιά όταν ο χρόνος λείπει
Οικογένεια

Η οικογένεια πάνω απ’ όλα: Χρόνος με τα παιδιά όταν ο χρόνος λείπει

Ιούν 27, 2025
Αγωνία τέλος για τους υποψηφίους-Τέλος Ιουλίου οι βάσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Featured

Αγωνία τέλος για τους υποψηφίους-Τέλος Ιουλίου οι βάσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Ιούν 26, 2025
Οικογενειακές αξίες: 22 παραδείγματα για να ενισχύσετε τους δεσμούς της οικογένειάς σας
Οικογένεια

Οικογενειακές αξίες: 22 παραδείγματα για να ενισχύσετε τους δεσμούς της οικογένειάς σας

Ιούν 26, 2025
Θέματα Πανελληνίων 2025: Τι «έπεσε» σε Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική για τους υποψηφίους των ΓΕΛ
Οικογένεια

Πανελλήνιες 2025: Ανακοίνωση για τους βαθμούς – Αλλαγές στο μηχανογραφικό – Τι θα γίνει με τις Βάσεις

Ιούν 25, 2025
Next Post
Τα πιο αποτελεσματικά 45 λεπτά για να χάσεις κιλά σε χρόνο dt

Τα πιο αποτελεσματικά 45 λεπτά για να χάσεις κιλά σε χρόνο dt

Ανακαλύφθηκε το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο σπήλαιο του κόσμου

Ανακαλύφθηκε το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο σπήλαιο του κόσμου

Χταπόδι ξιδάτο, πατατοσαλάτα, φασόλια πιάζ, λαγάνα και γλυκό λεμόνι -Ένα ολοκληρωμένο μενού από την φίλη μας Μαίρη Καρακασίδη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

http://anilioparkfestival.gr/tickets/http://anilioparkfestival.gr/tickets/
Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd