TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τεχνολογία

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει προκαλέσει κρίση στον κλάδο του μάρκετινγκ

Ιούλ 20, 2023
in Τεχνολογία
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει προκαλέσει κρίση στον κλάδο του μάρκετινγκ
Share on FacebookShare on Twitter

 Ο κλάδος της διαφήμισης απειλείται από τον κίνδυνο μιας θεμελιώδους αλλαγής εξαιτίας της τεχνητής νοημοσύνης.

Η δυνατότητα της τεχνητής νοημοσύνης να αντιγράφει και να εξαπατά, έχει προκαλέσει συναγερμό μεταξύ των υψηλόβαθμων στελεχών της βιομηχανίας της διαφήμισης.

Τους προβληματίζουν ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς η κατεύθυνση, όπως και η ταχύτητα που παίρνει η εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης.

Πολλές διαφημιστικές συντάχθηκαν με οργανισμούς όπως η Συμμαχία για την προέλευση και την αυθεντικότητα του περιεχομένου, που ζητεί να προσδιορίζεται η προέλευση του περιεχομένου, καθώς και η εταιρική σχέση για την τεχνητή νοημοσύνη, που έχει στόχο να περιορίσει τη νέα τεχνολογία μέσα σε ηθικά αποδεκτά όρια.

Από τα τέλη του περασμένου έτους, οπότε η εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης OpenAI παρουσίασε την εφαρμογή ChatGPT, έχει ξεκινήσει ένας παγκόσμιος αγώνας ταχύτητας με αντικείμενο την πρόοδο σε αυτού του είδους τις εφαρμογές, που αποκαλούνται δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη.

H McDonald’s ζήτησε από τη διάσημη πλέον εφαρμογή να κατονομάσει το πλέον εμβληματικό μπέργκερ στον κόσμο και η απάντηση προκάλεσε σάλο, καθώς ανέφερε βέβαια το Big Mac.

Η Coca-Cola προσέλαβε ψηφιακούς καλλιτέχνες για να παράγουν 120.000 μοτίβα με την εικόνα της φίρμας της, μεταξύ των οποίων και το γνωστό καμπυλωτό μπουκάλι και το λογότυπο της εταιρείας. Το έκανε μέσω πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης, που εν μέρει ήταν έργο της OpenAI.

Παράλληλα, όμως, η εμφάνιση της εξελιγμένης τεχνητής νοημοσύνης που πειραματίζεται έχει φέρει στο προσκήνιο μια σειρά από νομικά και όχι μόνον προβλήματα, ακόμη και προβλήματα διαχείρισης κάποιων τεχνικών ζητημάτων, όπως και την ανάγκη να βρεθεί τρόπος για να προστατευθεί η φήμη ανθρώπων και να αποφευχθεί η παραπλάνηση των καταναλωτών.

Μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες εκτιμούν πως η νέα τεχνολογία θα βοηθήσει την αρμονική συνεργασία στον κλάδο. Ο διαφημιστικός όμιλος WPP συνεργάζεται με τη βιομηχανία μικροεπεξεργαστών Nvidia πάνω σε μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτή θεωρητικά θα μπορούσε, για παράδειγμα, να δώσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες τη δυνατότητα να ενσωματώσουν πλάνα ενός οχήματος σε βίντεο σχεδιασμένα στα μέτρα συγκεκριμένων τοπικών αγορών, χωρίς να χρειάζεται να κινηματογραφήσει διαφορετικές διαφημίσεις ανά τον κόσμο.

Για πολλούς ανθρώπους που παράγουν τέτοιου είδους διαφημίσεις, η επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης συνεπάγεται ότι είναι θέμα χρόνου να είναι περιττοί και ξεπερασμένοι από τις εξελίξεις.

πηγή :https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story/1450230/i-texniti-noimosyni-exei-prokalesei-krisi-ston-klado-tou-marketingk

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Τα νέα «εργαλεία» της Google για μεγαλύτερη ασφάλεια σε όλες τις συσκευές Android
Τεχνολογία

Τα νέα «εργαλεία» της Google για μεγαλύτερη ασφάλεια σε όλες τις συσκευές Android

Απρ 30, 2025
Μπαταρίες smartphone: Πώς να τους προσφέρετε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής – Ερευνητές δίνουν την λύση
Τεχνολογία

Μπαταρίες smartphone: Πώς να τους προσφέρετε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής – Ερευνητές δίνουν την λύση

Απρ 29, 2025
Το απλό και δωρεάν κόλπο για να εξοικονομήσετε χώρο στο Gmail
Τεχνολογία

Το απλό και δωρεάν κόλπο για να εξοικονομήσετε χώρο στο Gmail

Απρ 28, 2025
Γιατί θα πρέπει να google–άρεις το όνομά σου σύντομα: Η εταιρεία προειδοποιεί
Τεχνολογία

Γιατί θα πρέπει να google–άρεις το όνομά σου σύντομα: Η εταιρεία προειδοποιεί

Απρ 27, 2025
Φωνητικά ελεγχόμενα μη επανδρωμένα αεροσκάφη αλλάζουν για πάντα το στρατιωτικό παιχνίδι
Τεχνολογία

Φωνητικά ελεγχόμενα μη επανδρωμένα αεροσκάφη αλλάζουν για πάντα το στρατιωτικό παιχνίδι

Απρ 26, 2025
Γιατί δεν πρέπει να διαγράφετε τα spam από το email σας
Τεχνολογία

Γιατί δεν πρέπει να διαγράφετε τα spam από το email σας

Απρ 24, 2025
Next Post
Καύσωνας: Καυτός λίβας θα σαρώσει τη χώρα σήμερα

Καύσωνας: Καυτός λίβας θα σαρώσει τη χώρα σήμερα

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου: Διέλυσε και την Ιταλία η Εθνική πόλο Γυναικών

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου: Διέλυσε και την Ιταλία η Εθνική πόλο Γυναικών

Σήμερα, 11 Ιουλίου Γιορτάζουν

Σήμερα, 20 Ιουλίου Γιορτάζουν

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd