TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Παράξενες ειδήσεις

Οι ταξιδιώτες αποφεύγουν την εξυπηρέτηση από ανθρώπους

Μαρ 10, 2019
in Παράξενες ειδήσεις
Οι ταξιδιώτες αποφεύγουν την εξυπηρέτηση από ανθρώπους
Share on FacebookShare on Twitter

H επιθυμία αποφυγής των ανθρώπων, οι ψηφιακοί βοηθοί καθώς και νέα σημεία πωλήσεων είναι ανάμεσα στις κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις που θα διαμορφώσουν την ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2019, σύμφωνα με την Sabre Corporation.

Η εταιρία εντόπισε τις τάσεις αυτές στο πλαίσιο έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρία αναλύσεων TrendWatching.

Καθώς οι καταναλωτές συνηθίζουν τις εμπειρίες πωλήσεων χωρίς τη μεσολάβηση ανθρώπου, έχουν την ίδια προσδοκία και στα ξενοδοχεία, αποκαλύπτει η έρευνα.

Ο ανθρώπινος παράγοντας έχει γίνει εμπόδιο στην άνεση λόγω των διαφορετικών lifestyle, της αφθονίας και της αστικοποίησης.

Με την υιοθέτηση νέων αυτοματοποιημένων τεχνολογιών, οι ξενοδόχοι μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες τους χαμηλότερες τιμές και αυθεντικές εμπειρίες χωρίς απώλειες σε επίπεδο υπηρεσιών. Την ίδια ώρα, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν τη βοήθεια των εικονικών συμβούλων.

Από το 2019 και μετά, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές θα επιδιώκουν πιο απλή πληροφόρηση μέσω chatbot και ψηφιακού βοηθού.

Στα ξενοδοχεία, τους ταξιδιώτες μπορεί να βοηθούν ρομπότ στη ρεσεψιόν μέχρι τάμπλετ στο δωμάτιο που αντιπροσωπεύουν το brand.Επιπλέον, αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brand, μια τάση που θα συνεχισθεί καθώς οι τεχνολογίες της επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας ωριμάζουν.

Τα brand έχουν υπερβεί το παραδοσιακό κανάλι λιανικού εμπορίου, τη διαφήμιση και τη διανομή προκειμένου να προσεγγίζουν τους καταναλωτές και τα ξενοδοχεία έχουν τη δυνατότητα να υιοθετήσουν «έξυπνα σημεία πώλησης» όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να περιηγούνται, να ελέγχουν και να αγοράζουν προϊόντα με καινοτόμους τρόπους.

Ένα παράδειγμα είναι μια εμπειρία εικονικής πραγματικότητας στην οποία οι επισκέπτες βλέπουν εκ των προτέρων ένα δωμάτιο ξενοδοχείου.

πηγή :https://perierga.gr/2019/01/i-taxidiotes-apofevgoun-tin-exypiretisi-apo-anthropous/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Χταπόδι πηδάει καρχαρία και κάνει βόλτα στην πλάτη του
Παράξενες ειδήσεις

Χταπόδι πηδάει καρχαρία και κάνει βόλτα στην πλάτη του

Απρ 30, 2025
Τι είναι το μέλος φάντασμα: Επιστήμονες βοήθησαν ασθενή να νιώσει ζέστη στο ακρωτηριασμένο του άκρο
Παράξενες ειδήσεις

Τι είναι το μέλος φάντασμα: Επιστήμονες βοήθησαν ασθενή να νιώσει ζέστη στο ακρωτηριασμένο του άκρο

Απρ 29, 2025
Αστέρια κανίβαλοι: Επιστήμονες ανακάλυψαν παράξενο αστρικό σύστημα στον γειτονικό μας γαλαξία
Παράξενες ειδήσεις

Αστέρια κανίβαλοι: Επιστήμονες ανακάλυψαν παράξενο αστρικό σύστημα στον γειτονικό μας γαλαξία

Απρ 28, 2025
Οι φυσικοί κάνουν κολοσσιαία ανακάλυψη: Ο χρόνος μπορεί να κινηθεί προς τα πίσω
Παράξενες ειδήσεις

Οι φυσικοί κάνουν κολοσσιαία ανακάλυψη: Ο χρόνος μπορεί να κινηθεί προς τα πίσω

Απρ 27, 2025
Οι ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες του 2025 θα διαθέτουν κάτι που δεν περιμέναμε ποτέ
Παράξενες ειδήσεις

Οι ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες του 2025 θα διαθέτουν κάτι που δεν περιμέναμε ποτέ

Απρ 26, 2025
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ακόμη και τα δεδομένα στην τιμολόγηση των τατουάζ
Παράξενες ειδήσεις

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ακόμη και τα δεδομένα στην τιμολόγηση των τατουάζ

Απρ 25, 2025
Next Post
Χειροπέδες σε 38χρονη Λαρισαία ιδιοκτήτρια παντοπωλείου – Είχε 1.500 παιδικά αθύρματα

Σύλληψη 29χρονης Τρικαλινής ιδιοκτήτριας καταστήματος για βεγγαλικά

Αποστολή: Στα πιο ασυνήθιστα αλατωρυχεία του κόσμου-Ξενάγηση στην «κρυφή» πόλη κάτω από τους δρόμους της Κρακοβίας

Αποστολή: Στα πιο ασυνήθιστα αλατωρυχεία του κόσμου-Ξενάγηση στην «κρυφή» πόλη κάτω από τους δρόμους της Κρακοβίας

Λαγάνες γεμιστές χωρίς ζύμωμα

Λαγάνες γεμιστές χωρίς ζύμωμα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd