TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Η πανδημία έκανε τους Έλληνες να αγαπήσουν το“Fakeaway”

Junk Food από σπίτι; Το σπιτικό delivery κατακτά τις ελληνικές κουζίνες, κάνοντας το 2023 τη χρονιά του “Fakeaway”, και όχι του takeaway!

Φεβ 15, 2023
in Featured, slider, Διατροφή
Η πανδημία έκανε τους Έλληνες να αγαπήσουν το“Fakeaway”
Share on FacebookShare on Twitter

Έγινε δημοφιλές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά το trend “Fakeaway” ήρθε για να μείνει. Το “Fakeaway” δεν είναι παρά ένα σπιτικά μαγειρεμένο γεύμα που αντιγράφει ένα φαγητό που συνήθως παραγγέλνουμε απ’ έξω. 

Μια έρευνα από τη μαγειρική πλατφόρμα της Cookpad αποκαλύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς (53%) συμμετέχοντες στην Ελλάδα, επιχειρούν να φτιάξουν στο σπίτι το αγαπημένο τους delivery για να “τρέφονται πιο υγιεινά” (63%), αλλά και να “κάνουν οικονομία” (42%).

Κατά μέσο όρο, τα ελληνικά νοικοκυριά ξοδεύουν 19 ευρώ ανά παραγγελία, και παραγγέλνουν περίπου 3 φορές το μήνα. Οι νέοι ηλικίας 18-34 ετών παίρνουν φαγητό απ’ έξω περισσότερο, με το 47% να παραγγέλνει 1-2 φορές την εβδομάδα, σε σύγκριση με το 26% όσων είναι άνω των 50 ετών. 

Η Ναυσικά Λιμναίου, Community Manager της μαγειρικής πλατφόρμας της Cookpad, σχολιάζει: «Η Ελλάδα είναι από τις χώρες όπου η παιδική παχυσαρκία ανθεί, και οι νέοι 15-24 ετών μαγειρεύουν 40% λιγότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Αυτό είναι τρομακτικό, δεδομένου μάλιστα ότι οι μισοί περίπου νέοι άνθρωποι παραγγέλνουν 1-2 φορές την εβδομάδα. Μας δίνει λοιπόν τεράστια χαρά να βλέπουμε πλέον τους ανθρώπους που μαγειρεύουν σπίτι τους να πειραματίζονται με φαγητά που συνήθως παράγγελναν για να τρώνε, φτιάχνοντας γεύματα πιο υγιεινά, αλλά και πιο οικονομικά χωρίς να στερούνται το αγαπημένα τους delivery πιάτα! Σίγουρα η σπιτική πίτσα είναι το πιο δημοφιλές, καθώς υπάρχει τεράστια ποικιλία συνταγών με μερικές από αυτές να παίρνουν λιγότερο από 15 λεπτά για να σερβιριστούν και κοστίζουν το ¼ της τιμής μιας έτοιμης πίτσας από την πιτσαρία!» 

Όμως ο αριθμός των γευμάτων που παραγγέλνουν οι Έλληνες απ’ έξω είναι πιθανόν να μειωθεί και άλλο! Το 87% αναφέρει ότι οι τιμές των delivery έχουν αυξηθεί σε σχέση με ένα χρόνο πριν, και το 30% υποστηρίζει ότι αυτές έχουν διπλασιαστεί.  


  • Οι μισοί συμμετέχοντες ήδη μαγειρεύουν το αγαπημένο τους delivery φαγητό στο σπίτι
  • 63% ακολουθούν το trend “Fakeaway” για να “τρώνε πιο υγιεινά” και το 42% για να  “εξοικονομούν χρήματα”
  • 1 στους 3 (30%) δηλώνει ότι το κόστος μιας μέσης παραγγελίας έχει διπλασιαστεί μέσα σε μόλις 1 χρόνο
  • Το μαγείρεμα στο σπίτι φέρνει 2 φορές περισσότερη ευχαρίστηση και 4 φορές πιο πολλή ενέργεια σε σχέση με το φαγητό απ’ έξω
  • Η Cookpad μοιράζεται 6 λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να μαγειρέψεις το αγαπημένο σου delivery και όχι να το παραγγείλεις


5 λόγοι για να κάνεις “
Fakeaway” αντί να παραγγείλεις

  1. Το να παραγγέλνεις δεν είναι πάντα ο πιο σύντομος δρόμος: Ο μέσος χρόνος για να λάβεις μια παραγγελία είναι περίπου 30’, αλλά αυτός αυξάνεται σε ώρες αιχμής, το οποίο σημαίνει ότι πιθανότατα θα περιμένεις το φαγητό σου για περισσότερο από 1 ώρα. 
  2. Εγγυημένα καλή γεύση: 1 στους 10 αισθάνονται απογοητευμένοι μετά την κατανάλωση φαγητού που έχουν παραγγείλει, σε σύγκριση με 1 στους 100 ανθρώπους που καταναλώνουν ένα σπιτικό γεύμα.  
  3. Φτάνει ζεστό στο πιάτο σου: το 35% των συμμετεχόντων προτιμούν να τρώνε αυτά που μαγειρεύουν μόνοι τους και αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος!
  4. Εξοικονομείς ετησίως εκατοντάδες ευρώ… Το 89% υποστηρίζει ότι κοστίζει λιγότερο από 10 ευρώ να μαγειρέψεις ένα “Fakeaway” για την οικογένειά σου, περίπου το μισό σε σύγκριση με το να παραγγείλεις!
  5. Σε κάνει να νιώθεις καλύτερα! Ο άνθρωποι νιώθουν 4 φορές περισσότερη ενέργεια μετά από ένα σπιτικό γεύμα (19%) σε σχέση με ένα γεύμα που έχουν παραγγείλει (4%). Επιπλέον, τα επίπεδα ευχαρίστησης μετά το γεύμα διπλασιάζονται από 25% (delivery) σε 55% (σπιτικό). 

Μόνο 6% των ανθρώπων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν ενδιαφέρονται για το “Fakeaway”, ενώ το 1/3 (36%) έχει σκοπό να ακολουθήσει μια συνταγή για να φτιάξει το αγαπημένο του delivery στο σπίτι. Θα τους ακολουθήσεις; 

Δες εδώ το Cookbook “Junk food από σπίτι” με 27 νόστιμες συνταγές που επιμελήθηκε η ελληνική μαγειρική κοινότητα, για να ξεκινήσεις από κάπου! 

Οπότε την επόμενη φορά που θα έχεις μια λαχτάρα για junk food και θα σηκώσεις το κινητό για να παραγγείλεις, ξανασκέψου το… Ίσως τελικά θα προτιμούσες ένα “Fakeaway” από τα χεράκια σου, για να κερδίσεις χρόνο και χρήμα, και τελικά να φας και πιο νόστιμα!

 

Μεθοδολογία:

Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2023 με σκοπό τη διερεύνηση των προτιμήσεων των συμμετεχόντων σε σχέση με τα γεύματα που παραγγέλνουν, το σπιτικό φαγητό και τα γενικά έξοδα που αφορούν στη διατροφή. Πήραν μέρος 853 άτομα από την Ελλάδα.

Σχετικά με την Cookpad:

Η Cookpad είναι μια πλατφόρμα σπιτικού μαγειρέματος και κοινής χρήσης συνταγών, η αποστολή της οποίας είναι να κάνει το καθημερινό μαγείρεμα ευχάριστο. Ιδρύθηκε στην Ιαπωνία το 1997, και σήμερα η Cookpad είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 70 χώρες, 30 γλώσσες, μέσω εφαρμογής στο κινητό αλλά και στο διαδίκτυο. 100 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την Cookpad κάθε μήνα για να πάρουν καθημερινά έμπνευση για συνταγές μαγειρικής και να συνεισφέρουν στη ζωντανή κοινότητα της σπιτικής μαγειρικής. Πιστεύουμε ότι η μαγειρική είναι το κλειδί για ένα πιο ευτυχισμένο και πιο υγιεινό τρόπο ζωής των ανθρώπων, των κοινοτήτων αλλά και του πλανήτη συνολικά. 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

3 σούπερ-υγιεινά και θρεπτικά φρούτα για να ενσωματώσετε στην καθημερινή σας διατροφή
Διατροφή

3 σούπερ-υγιεινά και θρεπτικά φρούτα για να ενσωματώσετε στην καθημερινή σας διατροφή

Απρ 26, 2025
Τρίκαλα: ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ το Διαχρονικό Μουσείο που μπήκε σε τροχιά υλοποίησης- Άνω των 12.000.000 ευρώ ο προϋπολογισμός
Featured

Δημήτρης Παπαστεργίου: «Το Διαχρονικό Μουσείο θα είναι του τρικαλινού λαού»

Απρ 26, 2025
Βόλος: Συνελήφθη ο 17χρονος που λήστεψε σούπερ μάρκετ της Ν. Ιωνίας
Featured

Στα χέρια της Αστυνομίας 3 από τους 7 διαρρήκτες εκκλησιών και καταστημάτων σε Τρίκαλα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη

Απρ 26, 2025
Το απόγευμα του Σαββάτου η κηδεία του Νίκου Παλαιοκώστα
Featured

Το απόγευμα του Σαββάτου η κηδεία του Νίκου Παλαιοκώστα

Απρ 26, 2025
Πέθανε ο Νίκος Παλαιοκώστας – Ο μεγαλύτερος αδελφός και συνεργός του Βασίλη Παλαιοκώστα
Featured

Πέθανε ο Νίκος Παλαιοκώστας – Ο μεγαλύτερος αδελφός και συνεργός του Βασίλη Παλαιοκώστα

Απρ 26, 2025
Στη φυλακή ο 17χρονος για τη ληστεία με μαχαίρι σε σούπερ μάρκετ στον Βόλο
Featured

Συναγερμός στις Φυλακές Τρικάλων: Επιχείρησαν να περάσουν κοκαΐνη ραμμένη στα ρούχα

Απρ 26, 2025
Next Post
Πρόκριση του ΑΟ Τρίκαλα στο ερασιτεχνικό κύπελλο

Πρόκριση του ΑΟ Τρίκαλα στο ερασιτεχνικό κύπελλο

Συγκινητικό το κύμα αλληλεγγύης από τους πολίτες του Δήμου Μετεώρων

Συγκινητικό το κύμα αλληλεγγύης από τους πολίτες του Δήμου Μετεώρων

«Κάνε κάτι για τη στοματική σου υγεία» σε παιδιά Ρομά στον Δ. Τρικκαίων

«Κάνε κάτι για τη στοματική σου υγεία» σε παιδιά Ρομά στον Δ. Τρικκαίων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd