TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Κόσμος

Η μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα του κόσμου θα ενώσει την Αφρική με τη Μέση Ανατολή

Απρ 3, 2024
in Κόσμος
Η μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα του κόσμου θα ενώσει την Αφρική με τη Μέση Ανατολή
Share on FacebookShare on Twitter

Το σχέδιο του αδελφού του Οσάμα Μπιν Λάντεν αξίας 100 δισ. λιρών – Πρότυπα πόλεων θα χτιστούν στις δύο πλευρές

Ο αδερφός του Οσάμα Μπιν Λάντεν, ο σεΐχης Τάρεκ Μπιν Λάντεν, σκοπεύει να ενώσει την Αφρική με τη Μέση Ανατολή μέσω μιας γέφυρας πολλών δισεκατομμυρίων λιρών.

Ειδικότερα, ο σεΐχης Τάρεκ Μπιν Λάντεν σχεδιάζει να επενδύσει σ’ ένα έργο μήκους 20 μιλίων πάνω από την Ερυθρά Θάλασσα. Πρόκειται για την κατασκευή με την ονομασία «Γέφυρα των Κέρατων» και η οποία αναμένεται να είναι ένας συνδυασμός πεζοδρόμου και κρεμαστής γέφυρας, ενώ θα φέρει και τέσσερις προβλήτες. Αποτελεί μέρος του συνολικού έργου Al Noor, το οποίο εκτιμάται ότι κοστίζει 100 δισεκατομμύρια λίρες.

Το τμήμα οδικής και σιδηροδρομικής διέλευσης θα είναι ένας τεράστιος δρόμος με έξι λωρίδες κυκλοφορίας που θα μεταφέρει έως και 100.000 οχήματα την ημέρα, ενώ οι τέσσερις σιδηροδρομικές γραμμές θα μεταφέρουν έως και 50.000 επιβάτες καθημερινά, καθώς και αγωγούς αερίου και νερού. Θα φιλοξενήσει επίσης τον τεράστιο αριθμό πλοίων που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα μέσω της Διώρυγας του Σουέζ.

Καθώς τα νερά του στενού Bab-el-Mandeb έχουν βάθος έως και 300 μέτρα, οι πύργοι της γέφυρας θα πρέπει να έχουν ύψος 700 μέτρα – εκ των οποίων τα 400 μέτρα πάνω από το νερό – για να στηρίξουν τη δομή. Δύο νέες πόλεις θα χτιστούν επίσης στα δύο άκρα της Γέφυρας των Κέρατων, η μία στο Τζιμπουτί και η άλλη στην Υεμένη. Θα ονομάζονται ως «πόλεις Al-Noor» ή «πόλεις του Φωτός», ενώ το σχέδιο θέλει τη μία εξ αυτών, αυτή από την πλευρά του Τζιμπουτί, να μετρά 2,5 εκατομμύρια κατοίκους, ενώ την άλλη, στην πλευρά της Υεμένης, να μετρά 4,5 εκατομμύρια. Κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε 15 χρόνια.

Στόχος είναι οι νέες μητροπόλεις να γίνουν αξιοζήλευτες ανά τον κόσμο, σύμφωνα με τον σεΐχη Μπιν Λάντεν. Παράλληλα, θα αποτελέσουν πρότυπα πόλεων καθώς θα είναι χτισμένες εξ ολοκλήρου με πράσινες τεχνολογίες και τροφοδοτούμενες από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Θα διαθέτουν τα καλύτερα νοσοκομεία, σχολεία, πανεπιστήμια παγκόσμιας κλάσης και αθλητικές εγκαταστάσεις.

Επίσης, οι πόλεις θα φέρουν υψηλή οικονομική σταθερότητα στο μικροσκοπικό Τζιμπουτί, μετατρέποντας τη χώρα σε σημαντικό οικονομικό κόμβο ως νέο σύνδεσμο μεταξύ Αφρικής και Μέσης Ανατολής. Να σημειωθεί πως το Τζιμπουτί βίωσε πλήγμα όταν η κοντινή Αιθιοπία έχασε τη θαλάσσια πρόσβαση μετά την ανεξαρτησία της Ερυθραίας. Ως εκ τούτου, η Αιθιοπία χρησιμοποιεί τώρα το Τζιμπουτί ως το κύριο λιμάνι της ναυτιλίας προς τον έξω κόσμο.

Μετά το πέρας των εργασιών, οι δύο πόλεις θα αποτελέσουν πρότυπα για άλλες 98 που φιλοδοξεί να οικοδομήσει παγκοσμίως ο σεΐχης Μπιν Λάντεν, αλλά δεν έχει ακόμη καθορίσει πού. Εκτός από τις πόλεις που σχεδιάζονται σε κάθε άκρο της Γέφυρας των Κέρατων, πόλεις Al-Noor έχουν προταθεί για τη Συρία, την Αίγυπτο, το Σουδάν και τον διάδρομο Μέκκας-Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας.

Η κυβέρνηση του Τζιμπουτί φαίνεται πρόθυμη να προχωρήσει, έχοντας ήδη παραχωρήσει εκατοντάδες τετραγωνικά μίλια γης για τη δημιουργία μιας μητρόπολης Al-Noor στο τέλος της, αναφέρει το basementgeographer.com.

Το έργο βρίσκεται μέχρι στιγμής στο στάδιο του σχεδιασμού από τότε που πρωτοαποκαλύφθηκε, πριν από 16 χρόνια, το 2008. Για την ώρα, αποτελεί πρόβλημα η έλλειψη υποδομής ως προς τη σύνδεση. Ειδικότερα, θα πρέπει να κατασκευαστούν νέοι αυτοκινητόδρομοι και σιδηρόδρομοι για να συνδέσουν τη γέφυρα με μεγάλες πόλεις όπως η Αντίς Αμπέμπα, το Ναϊρόμπι, η Τζέντα, το Ντουμπάι και το Ριάντ, όλες εκατοντάδες μίλια μακριά.

*Με πληροφορίες από The Sun

πηγή :https://www.newsbomb.gr/kosmos/story/1537211/i-megalyteri-kremasti-gefyra-tou-kosmou-tha-enosei-tin-afriki-me-ti-mesi-anatoli

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ιστορικές στιγμές: Στην αιωνιότητα ο «Πάπας των Φτωχών» – Όλα όσα έγιναν στην κηδεία
Κόσμος

Ιστορικές στιγμές: Στην αιωνιότητα ο «Πάπας των Φτωχών» – Όλα όσα έγιναν στην κηδεία

Απρ 26, 2025
Πετάτε χρυσό 22 καρατίων στα σκουπίδια χωρίς να το καταλαβαίνετε – Οι ειδικοί προειδοποιούν
Κόσμος

Πετάτε χρυσό 22 καρατίων στα σκουπίδια χωρίς να το καταλαβαίνετε – Οι ειδικοί προειδοποιούν

Απρ 25, 2025
Γαλλία: Επίθεση 15χρονου με μαχαίρι σε λύκειο – 1 νεκρός μαθητής και 3 τραυματίες
Κόσμος

Γαλλία: Επίθεση 15χρονου με μαχαίρι σε λύκειο – 1 νεκρός μαθητής και 3 τραυματίες

Απρ 24, 2025
Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: «Πανικοβληθήκαμε», λέει Έλληνας ξεναγός που ζει στην Τουρκία
Κόσμος

Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: «Πανικοβληθήκαμε», λέει Έλληνας ξεναγός που ζει στην Τουρκία

Απρ 23, 2025
Είδος μαϊμούς επικοινωνεί με πολύπλοκες φράσεις όπως οι άνθρωποι
Κόσμος

Είδος μαϊμούς επικοινωνεί με πολύπλοκες φράσεις όπως οι άνθρωποι

Απρ 22, 2025
Ολλανδία: «Πέθαναν όπως ζούσαν, πιασμένοι απ’ το χέρι» – Μια σπάνια διπλή ευθανασία που συγκινεί
Κόσμος

Ολλανδία: «Πέθαναν όπως ζούσαν, πιασμένοι απ’ το χέρι» – Μια σπάνια διπλή ευθανασία που συγκινεί

Απρ 21, 2025
Next Post
Τι θα συμβεί στο αεροπλάνο αν δεν βάλετε το κινητό σας σε «λειτουργία πτήσης»

Τι θα συμβεί στο αεροπλάνο αν δεν βάλετε το κινητό σας σε «λειτουργία πτήσης»

Πώς η αγορά καλλυντικών επηρεάζει τον ψυχισμό των έφηβων κοριτσιών

Πώς η αγορά καλλυντικών επηρεάζει τον ψυχισμό των έφηβων κοριτσιών

Sorry blue jeans! Το λεοπάρ παντελόνι είναι η νέα εμμονή των fashion insiders

Sorry blue jeans! Το λεοπάρ παντελόνι είναι η νέα εμμονή των fashion insiders

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd