TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Απόψεις

Η αξιολόγηση των μαθητών προϋποθέτει εκπαιδευτική διαδικασία άξια να δώσει στους μαθητές τα εφόδια και τη γνώση του γνωστικού αντικειμένου

Ιαν 18, 2021
in Απόψεις
Η αξιολόγηση των μαθητών προϋποθέτει εκπαιδευτική διαδικασία άξια να δώσει στους μαθητές τα εφόδια και τη γνώση του γνωστικού αντικειμένου
Share on FacebookShare on Twitter

Οι εκπαιδευτικοί, όλον αυτόν τον καιρό δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να υπερασπιστούμε το αγαθό της μόρφωσης.

Στις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας, με το καθεστώς της τηλεκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, συχνά και οι γονείς βρίσκονται ατελείωτες ώρες μπροστά από μία οθόνη υπολογιστή, τάμπλετ, ή ακόμα και κινητού τηλεφώνου. Κάνουμε αυτό που περνάει από το χέρι μας για να διατηρήσουμε την επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία, να κρατήσουμε ζωντανή στη σχέση των μαθητών με το σχολείο, να διαχειριστούμε με διακριτικότητα και παιδαγωγική ευαισθησία μια καθόλα στεγνή και απόλυτα ατομική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία από τη φύση της δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης, εκ των πραγμάτων ο μαθητής δυσκολεύεται να προσεγγίσει νέες έννοιες και νόμους.

Σε αυτό τον αγώνα, το Υπουργείο Παιδείας είναι απόν. Δεν πήρε κανένα μέτρο για να εξοπλίσει εκπαιδευτικούς και μαθητές με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, με αποτέλεσμα χιλιάδες παιδιά να μειονεκτούν ή και να αποκλείονται εντελώς από την εκπαιδευτική διαδικασία, από φτωχά λαϊκά στρώματα και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.

Βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση εξαιτίας της τραγικής αδράνειας της κυβέρνησης. Έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες με κλειστά τα σχολεία και το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ικανοποιήσει κανένα από τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών, ώστε να ανοίξουν τα σχολεία και να λειτουργήσουν με ασφάλεια (αίθουσες, προσωπικό, μέτρα υγιεινής).

Για τις καταστροφικές συνέπειες των κλειστών σχολείων στην εκπαιδευτική διαδικασία, στην ψυχολογία και στην κοινωνική ζωή των νέων το Υπουργείο Παιδείας καμώνεται πως δεν τρέχει τίποτα. Οι δυσκολίες στην αφομοίωση της ύλης, τα κενά που προέκυψαν και δεν καλύφθηκαν από την περυσινή σχολική χρονιά, η έλλειψη αλληλεπίδρασης, η κόπωση των παιδιών, η αδυναμία συγκέντρωσης, η έλλειψη εργαστηρίων και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό… δεν συγκινούν την πολιτική ηγεσία. Αντιθέτως, με περισσή αναλγησία, στέλνει εγκυκλίους στα σχολεία για τον τρόπο διεξαγωγής των τηλεδιαγωνισμάτων και για την αξιολόγηση των μαθητών. Επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά η απόσταση που έχει η πολιτική ηγεσία από την εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Το Υπουργείο Παιδείας αντί να πάρει άμεσα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, μέτρα στήριξης των μαθητών, και ιδιαίτερα των μαθητών της Γ’ Λυκείου που ετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, έφερε το νόμο για την Τεχνική Εκπαίδευση που βάζει τα παιδιά στην παραγωγή από τα δεκαπέντε μέσω της πρόωρης κατάρτισης. Αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ στερώντας από χιλιάδες νέους την πρόσβαση στα δημόσια πανεπιστήμια. Νομοθετεί την ένταση της καταστολής στα Πανεπιστήμια για να τσακίσει τους αγώνες της νεολαίας. Μέριμνά του Υπουργείου δεν είναι μορφώσει τα παιδιά του λαού, να τους δώσει την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους, αλλά να εξασφαλίσει για τις επιχειρήσεις υπάκουο, φτηνό και ευέλικτο εργατικό, περικόπτοντας όσο δεν πάει τις δαπάνες για την παιδεία που αρμόζει στην νέα γενιά.

Οι εκπαιδευτικοί ζούμε κάθε μέρα τις αγωνίες των μαθητών μας και για αυτό δεν μείναμε καθόλου αδιάφοροι στις αστείες εγκυκλίους περί διαγωνισμάτων και τηλεαξιολόγησης του Υπουργείου. Δεν γίναμε συνένοχοι στην απαξίωση της ζωντανής διδασκαλίας και στην  φαρσοκωμωδία της κυβέρνησης στα ΜΜΕ ότι «η τηλεκπαίδευση κυλάει ομαλά…»

Στο θέμα της κατάθεσης βαθμολογίας του 1ου 4μήνου οφείλουμε να λειτουργήσουμε ως παιδαγωγοί, με το βλέμμα μας στραμμένο στις ανάγκες των μαθητών μας. Ξέρουμε τις προσπάθειες που και οι μαθητές μας κάνουν και καθημερινά τους επιβραβεύουμε, τους βοηθάμε να σταθούν όρθιοι. Ο βαθμός του 4μήνου, είναι ένας από τους δείκτες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, είναι αποτύπωση της συλλογικής προσπάθειας που καταβάλλεται μέσα στην σχολική αίθουσα, σε συνδυασμό με την ατομική προσπάθεια του κάθε μαθητή σε συγκεκριμένο, οικογενειακό, κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο. Η αξιολόγηση των μαθητικών επιδόσεων είναι εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, και για να επιτελεί το ρόλο της πρέπει να υπάρχει εκπαιδευτική διαδικασία άξια να δώσει στο μαθητή τα εφόδια, για να ανταποκριθεί στους διδακτικούς στόχους, κάτι που δε συνέβη κατά το 1ο 4μηνο του σχολικού έτους. Άλλωστε ακόμα και η ίδια η εκπαιδευτικής νομοθεσία προβλέπει την μεταφορά του βαθμού στο β’ τετράμηνο, όταν δεν συντελούνται οι επαρκείς εκπαιδευτικές συνθήκες.

Έχουμε τη δύναμη να εμποδίσουμε την αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική, αντιεπιστημονική πολιτική της κυβέρνησης. Όπως έδειξε η πείρα, συλλογικά και οργανωμένα εμποδίσαμε να μπουν οι κάμερες στις σχολικές αίθουσες, ακυρώσαμε στην πράξη την ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα υπηρεσιακά συμβούλια.

Καλούμε τους συναδέλφους:

  • Να αξιοποιήσουν την δυνατότητα, να δοθεί μία βαθμολογία για τα δύο τετράμηνα στο επόμενο τετράμηνο, με ανοιχτά σχολεία.
  • Η ΕΛΜΕΤ και οι σύλλογοι διδασκόντων να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις.

Απαιτούμε:

  • Απόσυρση της εγκυκλίου για την αξιολόγηση των μαθητών
  • Μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις,
  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων
  • Άμεση εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας για τους μαθητές που το έχουν ανάγκη όταν ανοίξουν τα σχολεία

Να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα ατομικής υγιεινής)

 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ
Απόψεις

Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ

Απρ 23, 2025
Γιώργος Ηλιάδης: Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής είναι έτοιμο να εκφράσει την μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων ξανά
Απόψεις

Ευχές του Γιώργου Ηλιάδη για το Πάσχα

Απρ 21, 2025
Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως
Απόψεις

Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως

Απρ 19, 2025
Ο Τραμπ μέσα μας…
Απόψεις

Ο Τραμπ μέσα μας…

Απρ 14, 2025
Και πάλι πρόεδρος  του Φ.Ι.ΛΟ.Σ. Τρικάλων ο Θεόδωρος Νημάς
Απόψεις

Σπήλαιο Θεόπετρας: Η ανασκαφή, η ανάδειξη και η μεγάλη σημασία του

Απρ 4, 2025
Χρίστος Χαλικιάς: Το Θέατρο που έγινε Θρύλος… ή Ερείπιο;
Απόψεις

Χρίστος Χαλικιάς: Το Θέατρο που έγινε Θρύλος… ή Ερείπιο;

Απρ 3, 2025
Next Post
Έφυγε από τη ζωή η φιλόλογος Παναγιώτα Ευσταθίου

Έφυγε από τη ζωή η φιλόλογος Παναγιώτα Ευσταθίου

Ακουστικό παιχνιδιών KOMC LED G312 από 24,90 !!!!

Ακουστικό παιχνιδιών KOMC LED G312 από 24,90 !!!!

Πως να διαγράψετε εντελώς το λογαριασμό σας στο Facebook

Πως να διαγράψετε εντελώς το λογαριασμό σας στο Facebook

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd