Ένα ψηφιακό εργαλείο το οποίο μπορεί να προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και να προσφέρει επιπλέον παροχές και εξειδικευμένες υπηρεσίες , παρουσιάστηκε εχθές επίσημα από το Digital team της διορατικότητας στο κέντρο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στο Gisemi Hub του e-trikala.
To Happy Trikala είναι ένα έξυπνο application το οποίο χρησιμοποιεί στο backend office τεχνητή νοημοσύνη ώστε να μεγιστοποιείται η ασφάλεια συναλλαγών σε όσους χρησιμοποιούν το gamification “ shake & win” . Το παραπάνω game θα δίνει την δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να συμμετέχουν στο shake & win , μετά από διπλό κούνημα του κινητού τους να λαμβάνουν άμεσα ενημέρωση αν κέρδισαν τα δώρα που η κάθε επιχείρηση θέλει να διαθέσει στους πελάτες της ώστε όλοι να είναι Happy.
To business plan του happy Trikala σχεδιάστηκε αφού ολοκληρώθηκε η έρευνα αγοράς για την τοπική γαστρονομία και είδαμε ότι οι πελάτες θέλουν από τις επιχειρήσεις happy hours και επιπλέον δώρα . Με το Happy Trikala θα έχουν την δυνατότητα μέσω του application να εμφανίζονται οι προσφορές της ημέρας ή της εβδομάδος και οι happy hours.
Mέσω της εφαρμογής θα εμφανίζονται στον χάρτη όσα καταστήματα συμβεβλημένα με την διορατικότητα είναι κοντά σου και εφόσον το έχεις ζητήσει, από τα αγαπημένα σου θα εμφανίζονται αυτόματα οι προσφορές τους μόλις περνάς από κοντά τους.
Επίσημη στήριξη στις δράσεις τοπικής ανάπτυξης της διορατικότητας δήλωσε ο Δήμαρχος κ. Παπαστεργίου μέσω του e-Trikala στο οποίο φιλοξενείται ήδη το digital team και η εφαρμογή θα φιλοξενηθεί στους server του e-Trikala καθώς και το down load του application θα χρησιμοποιηθεί από τους επισκέπτες κατά την είσοδο στον Μύλο των Ξωτικών. Η όλη προσπάθεια φυσικά έχει και την στήριξη του Προέδρου του επιμελητηρίου Τρικάλων κ. Γιαγιάκου.
Οι μεγάλες τοπικές επιχειρήσεις ΒΙΟΛΑΝΤΑ , ΚΤΕΛ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ που ενημερώθηκαν για το παραπάνω project δήλωσαν άμεση στήριξη στην τοπική αγορά και συμμετοχή στο gamification Shake & win . Η διάθεση ειδικών προσφορών και δωροεπιταγών θα προσφέρονται σε όσους συμμετέχουν στο shake & win από όλες τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις για όλη τη διάρκεια του έτους ενώ για την περίοδο των Χριστουγέννων η σκέψη είναι να συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις εντός του μύλου των ξωτικών με το game shake & win όπου οι επισκέπτες θα κερδίζουν δωροεπιταγές τις οποίες θα ξοδεύουν όμως ΕΚΤΟΣ του Μύλου των ξωτικών στις συμβεβλημένες τοπικές επιχειρήσεις της Διορατικότητας. ( εστιατόρια , καφέ , μάρκετ τροφίμων , ξενοδοχεία κλπ). Έτσι θα δοθεί μια επιπλέον τόνωση στην τοπική μας αγορά και εκτός του μύλου που στην ουσία δεν χρειάζεται διαφήμιση διότι θα περάσουν έτσι και αλλιώς πάνω από ένα εκατομμύριο άτομα και φέτος πρώτα ο Θεός.