TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Επιχειρείν

H Ομοσπονδία Αρτοποιών: Διαφημίζουν και πουλούν κατεψυγμένο ψωμί ως φρέσκο

Μαΐ 12, 2016
in Επιχειρείν
H Ομοσπονδία Αρτοποιών: Διαφημίζουν και πουλούν κατεψυγμένο ψωμί ως φρέσκο
Share on FacebookShare on Twitter

H Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τα LIDL ότι διαφημίζουν και πουλούν κατεψυγμένο ψωμί ως φρέσκο. Το ψωμί όμως αυτό προέρχεται από κατεψυγμένη ή προψημένη ζύμη με αποτέλεσμα να παραπλανείται το κοινό.

Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος:

«Τις τελευταίες ημέρες, έχει ξεκινήσει να προβάλλεται, σε καθημερινή βάση και σε τηλεοπτικά κανάλια, πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημιστικό σποτ, της εταιρείας, υπό την επωνυμία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», με το οποίο και διαφημίζονται – εισάγονται στην ελληνική αγορά, τα εκεί διαφημιζόμενα προϊόντα και ειδικότερα, άρτος και αρτοσκευάσματα, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ», τα οποία και διατίθενται προς πώληση, στο ευρύ κοινό, δια μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ “LIDL”, την οποία διατηρεί, η ως άνω εταιρεία.

Η ανωτέρω τηλεοπτική διαφήμιση, θα πρέπει άμεσα να παύσει, να προβάλλεται, πρωτίστως, ως παραπλανητική, αθέμιτη, καταχρηστική, αήθης, προσβάλλουσα τους αρτοποιούς και εν γένει αντιβαίνουσα στην κείμενη νομοθεσία, στις κοινοτικές οδηγίες καθώς και στον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας .

Πρέπει να παύσει επιτέλους η «έντεχνη» εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς μας, με το εκεί, διαφημιζόμενο, προϊόν, το οποίο, στην πραγματικότητα, πρόκειται για κατεψυγμένο ψωμί, που ψήνεται, δια μέσω, εγκαταστάσεων περάτωσης έψησης (Bake off).

Εν προκειμένω, στο υπό κρίση διαφημιστικό σποτ, παρίσταται, η φερόμενη ως, ελληνίδα νοικοκυρά- πελάτισσα, να πλησιάζει, σε ειδικό “stand”, εντός υποκαταστήματος, του ομώνυμου σούπερ μάρκετ “LIDL”, προκείμενου να επιλέξει, από κοινού με το ανήλικο παιδί της, άρτο και αρτοσκευάσματα, για το οικογενειακό τραπέζι, από τις εμφαινόμενες προθήκες, που περιέχουν άρτους και αρτοσκευάσματα. Αυτόματα όμως, η εικόνα, μεταβαίνει, σε ένα ζυμωτήριο/άρτο -παρασκευαστήριο, ωσάν να ευρίσκεται το εικονιζόμενο, πίσω από τις προθήκες, με τους άρτους προς πώληση, δημιουργώντας λοιπόν, ευθέως εσφαλμένες και καθόλα απατηλές εντυπώσεις, για την προέλευση, του διαφημιζόμενου προϊόντος, και ειδικότερα, εμφανίζοντας 3-4 φερόμενους, ως «αρτοποιούς» να ζυμώνουν το αλεύρι και επί της ουσίας, παρουσιάζοντας το διαφημιζόμενο προϊόν, ως φρέσκο-ζυμωμένο και φρέσκο-ψημένο, από κάποιον παραδοσιακό φούρνο, και όχι, ως αυτό, που στην πραγματικότητα είναι, δηλαδή ως, έτοιμο κατεψυγμένο, προ-ζυμωμένο και ενίοτε προ-ψημένο σκεύασμα, το οποίο απλώς ψήνεται από την εταιρεία, δια μέσω εγκατάστασης περάτωσης έψησης (Bake off).
Η δε εικόνα, συνοδεύεται και από σχετική αφήγηση, περί της ποιότητας του αλευριού και από περιγραφή «του φούρνου που δουλεύει όλη ημέρα», και «κατακλύζει με σπιτικές γεύσεις και μυρωδιές», απομειώνοντας λοιπόν και εν τέλει, αποκρύπτοντας, την αληθινή ιδιότητα, των διαφημιζόμενων προϊόντων.

Πρέπει να παύσει επιτέλους η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «ΕΔΩ ΖΥΜΩΝΕΤΑΙ, ΕΔΩ ΨΗΝΕΤΑΙ».

Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Η προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, στον Φούρνο της γειτονιάς του, αποτελεί κεκτημένο των Ελλήνων αρτοποιών, οι οποίοι- παρόλη την δύσκολη οικονομική συγκυρία, την οποία διάγει η χώρα μας, τα τελευταία έτη, εξακολουθούν, να απολαμβάνουν, την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών, ακριβώς επειδή, διατηρούν αμείωτη την ποιότητα των παρεχομένων αγαθών, ζυμώνοντας, ψήνοντας και διαθέτοντας στον κόσμο, καθημερινά, φρέσκο ψωμί και αρτοσκευάσματα, απαράμιλλης και μη συγκρινόμενης- αμέσως ή εμμέσως- ποιότητας, με οιοδήποτε έτοιμο ή κατεψυγμένο ή προ-ψημένο παρασκεύασμα, ευρείας κατανάλωσης, το οποίο διατίθεται, εκτός αρτοποιείων.

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος, καλεί την εταιρεία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», όπως, προβεί άμεσα, στις εκ του νόμου οφειλόμενες ενέργειές της, και ειδικότερα, όπως προβεί, στην παύση της προβολής του ανωτέρω αναφερομένου, τηλεοπτικού σποτ, με το οποίο και διαφημίζεται- εισάγεται στην ελληνική αγορά, το εκεί διαφημιζόμενο προϊόν (άρτος και αρτοσκευάσματα) με τον χαρακτηριστικό τίτλο « αξίζει και φαίνεται» το οποίο και διατίθεται προς πώληση μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ “LIDL”.

ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι, θα προσφύγουμε ενώπιον των αρμοδίων πολιτικών και ποινικών δικαστηρίων, για την προάσπιση και ικανοποίηση των δικαίων αιτημάτων και συμφερόντων μας, επιφυλασσόμενοι δε, ρητώς, των αστικών και ποινικών μας αξιώσεων.»

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Εκδήλωση για το μέλλον του βιοπαλαιστή αγρότη-κτηνοτρόφου στη Φαρκαδόνα
Featured

Ξεκινά με 135 εκ. ευρώ το πρόγραμμα «Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση, εμπορία και ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων»

Απρ 23, 2025
ΠΟΜΙΔΑ: Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τα ανείσπρακτα ενοίκια
Επιχειρείν

ΠΟΜΙΔΑ: Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τα ανείσπρακτα ενοίκια

Απρ 23, 2025
Thessaly Tech Hub Forum: Μπορούμε να βοηθήσουμε τη Θεσσαλία να γίνει Τεχνολογικός Κόμβος των Βαλκανίων;
Επιχειρείν

Thessaly Tech Hub Forum: Μπορούμε να βοηθήσουμε τη Θεσσαλία να γίνει Τεχνολογικός Κόμβος των Βαλκανίων;

Απρ 22, 2025
Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Επιχειρείν

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη

Απρ 22, 2025
Πάσχα στο Alcohallcava με κόκκινο Κυρ Γιάννη
Featured

Πάσχα στο Alcohallcava με κόκκινο Κυρ Γιάννη

Απρ 19, 2025
Ένα βήμα πριν από νέο μεγάλο deal η οικογένεια Σαράντη – Δεσμευτική προσφορά για την Δωδώνη από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία
Featured

Ένα βήμα πριν από νέο μεγάλο deal η οικογένεια Σαράντη – Δεσμευτική προσφορά για την Δωδώνη από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία

Απρ 17, 2025
Next Post
Η πρώτη Ελεγχόμενη Κυνηγετική Περιοχή στην Ελλάδα 8 χιλιόμετρα από το Αγιόφυλλο

Η πρώτη Ελεγχόμενη Κυνηγετική Περιοχή στην Ελλάδα 8 χιλιόμετρα από το Αγιόφυλλο

Στο Ρίζωμα Τρικάλων το Πρωτάθλημα scramble Κεντρικής Ελλάδας

Στο Ρίζωμα Τρικάλων το Πρωτάθλημα scramble Κεντρικής Ελλάδας

Με επιτυχία διοργανώθηκαν τα ατομικά πρωταθλήματα σκακιού Θεσσαλίας στα Τρίκαλα

Με επιτυχία διοργανώθηκαν τα ατομικά πρωταθλήματα σκακιού Θεσσαλίας στα Τρίκαλα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd