TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Συνεντεύξεις

H οικονομική κρίση άγγιξε και τα αρτοποιεία

“O καθημερινός μας αγώνας για μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, με άριστη ποιότητα και στην ελκυστικότερη τιμή πώλησης είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της δύσκολης κατάστασης που βιώνουμε” λέει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αρτοποιών Τρικάλων κ. Αχιλλέας Κωτούζας

Δεκ 3, 2014
in Συνεντεύξεις
H οικονομική κρίση άγγιξε και τα αρτοποιεία
Share on FacebookShare on Twitter

H οικονομική κατάσταση της χώρας και των Ελλήνων έχει αγγίξει και τα αρτοποιεία, όπως είναι αναμενόμενο. Παρότι δεν καταγράφεται μείωση ως προς τους πελάτες, μία πρόσφατη έρευνα έδειξε πως μείωση του τζίρου καταγράφεται στο 80% των συγκεκριμένων επιχειρήσεων.

Το καταναλωτικό κοινό φαίνεται πως περιορίζεται στα απολύτως αναγκαία αν κρίνουμε από το γεγονός ότι παρατηρείται μεγάλη μείωση στα είδη ζαχαροπλαστικής αλεύρου και στα υπόλοιπα αρτοσκευάσματα.

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αρτοποιών Τρικάλων κ. Αχιλλέας Κωτούζας, στη συνέντευξή του προς το “trikalaview” μας περιγράφει τα προβλήματα που υπάρχουν στον κλάδο και σημειώνει πως “o καθημερινός αγώνας των συναδέλφων για μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, με άριστη ποιότητα και στην ελκυστικότερη τιμή πώλησης είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της δύσκολης κατάστασης που βιώνουμε”.

 

Κ. Κωτούζα πρόσφατα από την Πανελλήνια Ομοσπονδία σας ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα νέας έρευνας σύμφωνα με τα οποία έχει μειωθεί η κατανάλωση ψωμιού. Ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή μας; Yπήρξε αντίστοιχη μείωση;

-Πράγματι η έρευνα του Σεπτεμβρίου που έγινε στο λεκανοπέδιο Αττικής, έδειξε ότι υπάρχει μία μικρή μείωση στην κατανάλωση του ψωμιού της τάξης του 1%. Αυτό το βλέπουμε να ισχύει στην περιοχή μας αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Η μεγάλη μείωση όμως είναι στα υπόλοιπα είδη όπως στη ζαχαροπλαστική αλεύρου( τσουρέκια, κέικ, κριτσίνια, πτι φουρ κλπ.) με ποσοστό 55% και στα αρτοσκευάσματα (κουλούρια, σάντουιτς, σταφιδόψωμα κλπ.) με ποσοστό 46%. Αυτά τα ποσοστά ήταν αναμενόμενα για τα τελευταία χρόνια λόγω της μεγάλης και παρατεταμένης κρίσης που υπάρχει.

-Πως σχολιάζετε το γεγονός ότι σε αντίθεση με τις άλλες επιχειρήσεις, οι φούρνοι , τα αρτοποιεία γίνονται όλο και περισσότερα στην περιοχή μας;  Eίναι η ανεργία που οδηγεί κάποιους ανθρώπους εκεί ή μήπως τελικά είναι το επάγγελμα που έχει κάποιες αισιόδοξες προοπτικές σε σχέση με κάποια άλλα;

-Δεν θα έλεγα ότι έχουμε πολλές καινούριες επιχειρήσεις αρτοποιίας (φούρνοι), εκεί που έχουμε μεγάλη αύξηση είναι στα πρατήρια αρτοποιείας, είτε αυτά είναι των συναδέλφων σαν υποκαταστήματα είτε εμπόρων ψωμιού. Το συγκριτικό πλεονέκτημα των αρτοποιείων είναι τα είδη που παράγει. Με το φρέσκο ψωμί καθώς και την υπόλοιπη γκάμα προϊόντων που καθημερινά παράγονται έχουμε την καθημερινή προσέλευση πελατών άρα και ένα καθημερινό τζίρο, αυτός είναι και ο μεγαλύτερος λόγος αύξησης των σημείων που πουλάνε ψωμί, είτε αυτά είναι από κάποιους ανθρώπους που είναι άνεργοι, είτε από τα σούπερ μάρκετ που εδώ και χρόνια προσπαθούν να πάρουν την καθημερινή αγορά όπως το ψωμί, το γάλα και τα φρέσκα λαχανικά.

–Πόσο έχει αγγίξει η οικονομική κρίση τις επιχειρήσεις του κλάδου σας και τι αλλαγές έφερε αυτή στον τρόπο λειτουργίας σας;

-H oικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλο τον κόσμο σε επιχειρηματικό και οικογενειακό επίπεδο, φυσικό επόμενο είναι να έχουν μείωση τζίρου και οι επιχειρήσεις του κλάδου μας. Η φράση που επικρατεί είναι “ένα ψωμί θα το πάρει καθημερινά ο κόσμος” και έχουν δίκιο, έτσι είναι. Οι πελάτες, μας τιμούν με την παρουσία τους, μπαίνουν καθημερινά στα μαγαζιά μας και τους ευχαριστούμε γι΄αυτό.

Η μείωση δεν είναι ως προς τους πελάτες αλλά ως προς τη δυνατότητα να αγοράσουν κάτι παραπάνω πλέον του ψωμιού. Αυτό αποτυπώνεται και στην έρευνα που έδειξε ότι μείωση τζίρου έχει το 80%, υπάρχει μία αύξηση της τάξης του 2%, ενώ 16% των επιχειρήσεων του κλάδου έχουν σταθερό τζίρο, ακόμα και στα ίδια επίπεδα να είναι μία επιχείρηση το αυξημένο κόστος λειτουργίας και η φορολογία που υπάρχει, οδηγούνε σε μειωμένο εισόδημα. Ο καθημερινός αγώνας των συναδέλφων για μεγαλύτερη γκάμα προΐοντων, με άριστη ποιότητα και στην ελκυστικότερη τιμή πώλησης είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της δύσκολης κατάστασης που βιώνουμε.

-Πόσα αρτοποιεία στο νομό μας έχουν προμηθευτεί το σήμα της Ομοσπονδίας σας “εδώ ζυμώνετε εδώ ψήνετε” και τι απήχηση είχε αυτή η πρωτοβουλία σας στο καταναλωτικό κοινό;

-To μεγαλύτερο ποσοστό των αρτοποιείων έχει προμηθευτεί το συγκεκριμένο σήμα, το θέμα είναι να αναρτηθεί και σε εμφανές ευδιάκριτο σημείο ώστε να αναγνωρίζετε από τους καταναλωτές. Η ανάγκη και ο σκοπός δημιουργίας του σήματος <<εδώ ζυμώνετε, εδώ ψήνεται>> από την ομοσπονδία μας είναι ο διαχωρισμός για την αποφυγή της σύγχυσης ανάμεσα στο φούρνο και τα υπόλοιπα σημεία πώλησης όπως τα πρατήρια, που σε αρκετές περιπτώσεις  βαπτίζονται “φούρνοι”.

-Πρόσφατα βρεθήκατε στη Θεσσαλονίκη όπου παρακολουθήσατε την εκδήλωση του σωματείου της Θεσσαλονίκης, το οποίο παρασκεύασε ένα κουλούρι που αγκάλιασε τον Λευκό Πύργο. Υπάρχουν στα σχέδιά σας τέτοιες πρωτοβουλίες;

-H συγκεκριμένη εκδήλωση του σωματείου αρτοποιών Θεσσαλονίκης, ήταν από τις πιο ωραίες και επιβλητικές που έχουν γίνει,  χωρίς να θέλω να αδικήσω ή να μειώσω εκδηλώσεις άλλων σωματείων που έχουν άλλα χαρακτηριστικά και σε κάθε περίπτωση είναι μοναδικές και απαραίτητες. Η μεγάλη συμμετοχή των εκεί συναδέλφων, η συμμετοχή του επιμελητηρίου, του δήμου και της περιφέρειας της Θεσσαλονίκης σε συνάρτηση με των χιλιάδων του κόσμου που παραβρέθηκαν, απογειώσανε το κουλούρι του Πύργου. Όπως ανέφερα και πιο πάνω, τέτοιες εκδηλώσεις είναι απαραίτητες, έτσι και το δικό μας σωματείο, όπως  όλα τα προηγούμενα χρόνια στα σχέδια του είναι πάντα να πραγματοποιεί δράσεις που σκοπό έχουν να αναδεικνύουν το επάγγελμά μας, τη διαδικασία παραγωγής, τα αγνά υλικά και τη φρεσκάδα των προϊόντων μας. Το επίκεντρο πάντα ο καταναλωτής που θα συμμετέχει, θα κρίνει και θα γεύεται γλυκές και αλμυρές απολαύσεις.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Η τεχνολογία… όπλο στα χέρια απατεώνων – Τι πρέπει να προσέχουμε για να μην κάνουν φτερά τα λεφτά μας – Συνέντευξη με τον Μάριο Παπαευσταθίου (ηχητικό)
Featured

Η τεχνολογία… όπλο στα χέρια απατεώνων – Τι πρέπει να προσέχουμε για να μην κάνουν φτερά τα λεφτά μας – Συνέντευξη με τον Μάριο Παπαευσταθίου (ηχητικό)

Μαΐ 4, 2025
Ενεργή συμπαράσταση του Δήμου Τρικκαίων στην πυρόπληκτη οικογένεια του Ριζώματος – Συνάντηση με τον Δήμαρχο Ν. Σακκά
Featured

«Μέσα σε 3 λεπτά χάθηκαν όλα»: Συγκλονίζει η μαρτυρία του προέδρου Θανάση Χασιώτη για την καταστροφή στο Ρίζωμα Τρικάλων (ΗΧΗΤΙΚΟ)

Μαΐ 4, 2025
Μετά την πασχαλινή υπερφαγία… Διατροφικές συμβουλές και παιδική παχυσαρκία στο μικροσκόπιο σε συνέντευξη με τον γιατρό Αδαμάντιο Μπουρδάκη
Featured

Μετά την πασχαλινή υπερφαγία… Διατροφικές συμβουλές και παιδική παχυσαρκία στο μικροσκόπιο σε συνέντευξη με τον γιατρό Αδαμάντιο Μπουρδάκη

Απρ 30, 2025
«Walk for Wishes»… Η δύναμη μιας ευχής – Η Μαρίνα Παλλαντζά μας μιλά για τη δράση ζωής στα Τρίκαλα (ηχητικό)
Featured

«Walk for Wishes»… Η δύναμη μιας ευχής – Η Μαρίνα Παλλαντζά μας μιλά για τη δράση ζωής στα Τρίκαλα (ηχητικό)

Απρ 27, 2025
Αλεξάνδρα Βαρσάνη: Η τρικαλινής καταγωγής σκόρερ που έχει αγωνιστεί με την Εθνική Κ17 κι ατενίζει το μέλλον μέσα από τα γήπεδα
Featured

Αλεξάνδρα Βαρσάνη: Η τρικαλινής καταγωγής σκόρερ που έχει αγωνιστεί με την Εθνική Κ17 κι ατενίζει το μέλλον μέσα από τα γήπεδα

Απρ 24, 2025
Στα 15 ευρώ ο οβελίας!!! – Θοδωρής Ευθυμίου: «Με τέτοιες τιμές θα μεταφέρουμε τα αρνιά με… χρηματαποστολές» (ηχητικό)
Featured

Στα 15 ευρώ ο οβελίας!!! – Θοδωρής Ευθυμίου: «Με τέτοιες τιμές θα μεταφέρουμε τα αρνιά με… χρηματαποστολές» (ηχητικό)

Απρ 12, 2025
Next Post
Από αύριο οι αιτήσεις των επιχειρήσεων για την πρόσληψη ανέργων μέσω του ΟΑΕΔ

Από αύριο οι αιτήσεις των επιχειρήσεων για την πρόσληψη ανέργων μέσω του ΟΑΕΔ

10 προσλήψεις από τον ΟΤΕ

10 προσλήψεις από τον ΟΤΕ

Με 21 χορωδίες από όλη την Ελλάδα η «2η Χριστουγεννιάτικη Χορωδιακή Συνάντηση Τρικάλων»

Με 21 χορωδίες από όλη την Ελλάδα η «2η Χριστουγεννιάτικη Χορωδιακή Συνάντηση Τρικάλων»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd