Γιατί πρέπει να σέβεσαι τους σερβιτόρους τα Χριστούγεννα (και όχι μόνο);
Αυτές οι μέρες είναι δύσκολες για αυτούς που εργάζονται και ιδιαίτερα οι σερβιτόροι/ες τραβάνε τα πάνδεινα, οπότε πρέπει να ξέρεις μερικά πράγματα.
Το ρητό που λέει πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο εννοείται πως είναι απόλυτα ξεπερασμένο στις μέρες μας. Χρειάζεται καλή διάθεση από εμάς που είμαστε πελάτες αλλά και από τον ίδιο τον σερβιτόρο που δουλεύει. Βέβαια οι περιπτώσεις να έχουμε εμείς καλύτερη διάθεση από εκείνον είναι μάλλον περισσότερες. Μιας κι αυτός θα έχει εξυπηρετήσει άλλους δέκα πριν από εμάς. Συνήθως αυτό που εκνευρίζει έναν σερβιτόρο είναι εκείνες οι ανόητες και σπαστικές ερωτήσεις που κάνει ο πελάτης. Ερωτήσεις που τον «σκοτώνουν» στην κυριολεξία, ερωτήσεις που καλό είναι να μην τις κάνουμε αν γίνεται. Έτσι όλοι θα είναι χαρούμενοι. Κι εμείς και οι σερβιτόροι.
Ποιες είναι όμως τελικά εκείνες οι επίμαχες ερωτήσεις που κάνουν τους σερβιτόρους να βγάζουν σπυράκια όταν τις ακούνε; Έχεις ιδέα; Σίγουρα σου έρχονται κάποιες στο μυαλό αλλά αποκλείεται να τις μαντεύεις όλες. Κάποιες είναι λίγο πιο ενοχλητικές από άλλες. Το ζήτημα είναι πως αυτές τις ερωτήσεις δεν θα έπρεπε ποτέ να τις κάνεις, κι όμως πολλές φορές πιάνουμε τον εαυτό μας να μπαίνει στην θέση του πιο ενοχλητικού και περίεργου πελάτη ever. Αν όμως ακολουθήσεις αυτό τον οδηγό όλοι οι σερβιτόροι του κόσμου θα σε λατρέψουν.







