TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Γιατί οι επιστήμονες λένε να μην πίνουμε καφέ πριν πάμε για ψώνια: Σίγουρα θα ταυτιστείτε με το αποτέλεσμα!

Ιούλ 4, 2022
in Διατροφή
Γιατί οι επιστήμονες λένε να μην πίνουμε καφέ πριν πάμε για ψώνια: Σίγουρα θα ταυτιστείτε με το αποτέλεσμα!

beautiful woman with shopping bags and coffee is window shopping

Share on FacebookShare on Twitter

Εάν προσπαθείτε να μειώσετε τις παρορμητικές αγορές και να κάνετε οικονομία, τότε καλύτερα να μην πίνετε καφέ πριν πάτε για ψώνια.

Μια διεθνής μελέτη με επικεφαλής το πανεπιστήμιο της Νότιας Φλόριντα (USF) διαπίστωσε ότι η καφεΐνη επηρεάζει το τι αγοράζετε και το πόσα ξοδεύετε όταν ψωνίζετε!

Η ερευνητική ομάδα διεξήγαγε τρία πειράματα σε καταστήματα λιανικής. Ολοένα και συχνότερα θα προσέξετε ότι είτε εντός, είτε εκτός του χώρου, σερβίρουν καφέ στους πελάτες.

Στην μελέτη τους που δημοσιεύτηκε στο Journal of Marketing, διαπίστωσαν ότι οι αγοραστές που έπιναν ένα φλιτζάνι δωρεάν καφέ με καφεΐνη πριν από την βόλτα τους στα καταστήματα ξόδευαν περίπου 50% περισσότερα χρήματα και αγόραζαν σχεδόν 30% περισσότερα είδη από τους αγοραστές που έπιναν ντεκαφεϊνέ, ή νερό.

«Η καφεΐνη, ως ισχυρό διεγερτικό, απελευθερώνει ντοπαμίνη στον εγκέφαλο, η οποία διεγείρει το μυαλό και το σώμα. Αυτό οδηγεί σε μια υψηλότερη ενεργειακή κατάσταση, η οποία με τη σειρά της ενισχύει την παρορμητικότητα και μειώνει τον αυτοέλεγχο», δήλωσε ο επικεφαλής συγγραφέας Dipayan Biswas, καθηγητής μάρκετινγκ στο USF. “Ως αποτέλεσμα, η πρόσληψη καφεΐνης οδηγεί σε παρορμητικότητα αγορών όσον αφορά τον μεγαλύτερο αριθμό αγορών και την μεγαλύτερη δαπάνη”.

Η καφεΐνη επηρεάζει τα ψώνια που κάνουμε: Πώς έγιναν και τι έδειξαν τα πειράματα

Οι ερευνητές τοποθέτησαν μια μηχανή εσπρέσο στις εισόδους μιας αλυσίδας λιανικής και ενός καταστήματος οικιακών ειδών στη Γαλλία και ενός πολυκαταστήματος στην Ισπανία. Κατά την είσοδο, σε περισσότερους από 300 αγοραστές δόθηκε ένα δωρεάν φλιτζάνι καφέ.

Περίπου στους μισούς προσφέρθηκε καφές που περιείχε περίπου 100 mg καφεΐνης και στους υπόλοιπους προσφέρθηκε καφές χωρίς καφεΐνη, ή νερό. Όταν ολοκλήρωσαν τα ψώνια τους, οι πελάτες έδειξαν τις αποδείξεις των αγορών τους στους ερευνητές.

Η ομάδα διαπίστωσε ότι τα άτομα που είχαν καταναλώσει καφεΐνη αγόραζαν σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό αντικειμένων και ξόδευαν περισσότερα χρήματα.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η καφεΐνη επηρέασε επίσης το είδος των αντικειμένων που αγόραζαν οι πελάτες. Όσοι έπιναν καφέ με καφεΐνη αγόραζαν περισσότερα μη απαραίτητα πράγματα από τους άλλους αγοραστές. Ωστόσο, υπήρχε μια ελάχιστη διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων όσον αφορά τις χρηστικές αγορές.

Τεστ και στις διαδικτυακές αγορές

Οργάνωσαν ένα τέταρτο πείραμα σε ένα εργαστήριο και έλαβαν παρόμοια αποτελέσματα, αυτήν τη φορά σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές. Μοίρασαν μια “δεξαμενή μελέτης” 200 φοιτητών από σχολές επιχειρηματικών σπουδών σε άτομα που κατανάλωναν καφέ με καφεΐνη και σε άτομα που έπιναν ντεκαφεϊνέ. Τους ζήτησαν να επιλέξουν ποια είδη θα αγοράσουν από μια προεπιλεγμένη λίστα 66 επιλογών.

Όσοι κατανάλωναν καφεΐνη διάλεξαν περισσότερα αντικείμενα που θεωρούνταν παρορμητικές αγορές, ενώ οι υπόλοιποι επέλεξαν πιο πρακτικά αντικείμενα/υπηρεσίες.

“Αν και η μέτρια πρόσληψη καφεΐνης μπορεί να έχει θετικά οφέλη για την υγεία, μπορεί να υπάρξουν ακούσιες συνέπειες από την κατανάλωση καφεΐνης όσον αφορά την οικιακή οικονομία και ειδικά τα ψώνια που κάνουμε. Δηλαδή, οι καταναλωτές που προσπαθούν να ελέγξουν τις παρορμητικές τους δαπάνες θα πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση ροφημάτων με καφεΐνη πριν ψωνίσουν”, είπε επιγραμματικά ο Biswas.

Iatropedia.gr

πηγή :https://www.giatros-in.gr/2022/06/19/oi-epistimones-lene-na-min-pinoyme-kafe-pame-psonia-sigoyra-tha-taytisteite-to-apotelesma/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ο «χυμός του πολεμιστή» που καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα και ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση
Διατροφή

Ο «χυμός του πολεμιστή» που καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα και ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση

Απρ 28, 2025
Τι προσφέρουν στην υγεία μόλις 30 γραμμάρια αμύγδαλα καθημερινά
Διατροφή

Τι προσφέρουν στην υγεία μόλις 30 γραμμάρια αμύγδαλα καθημερινά

Απρ 27, 2025
3 σούπερ-υγιεινά και θρεπτικά φρούτα για να ενσωματώσετε στην καθημερινή σας διατροφή
Διατροφή

3 σούπερ-υγιεινά και θρεπτικά φρούτα για να ενσωματώσετε στην καθημερινή σας διατροφή

Απρ 26, 2025
Μαγνήσιο: Η καλύτερη ώρα για να πάρετε το συμπλήρωμα και τι να προσέξετε
Διατροφή

Μαγνήσιο: Η καλύτερη ώρα για να πάρετε το συμπλήρωμα και τι να προσέξετε

Απρ 25, 2025
Οι 15 τροφές με το περισσότερο κάλιο – Πώς υποστηρίζουν την υγεία σας
Διατροφή

Οι 15 τροφές με το περισσότερο κάλιο – Πώς υποστηρίζουν την υγεία σας

Απρ 24, 2025
Γιατί να μην καταναλώνετε τον κουρκουμά με αυτόν τον τρόπο – Χάνετε τα οφέλη του
Διατροφή

Γιατί να μην καταναλώνετε τον κουρκουμά με αυτόν τον τρόπο – Χάνετε τα οφέλη του

Απρ 23, 2025
Next Post
«Παλεύω για την ειρήνη μ’ ένα τραγούδι…»

«Παλεύω για την ειρήνη μ’ ένα τραγούδι…»

Πετσέτες που μοσχοβολούν: Το “μαγικό” υλικό που όλοι έχουμε στο σπίτι και εξαφανίζει μούχλα και δυσάρεστες οσμές

Πετσέτες που μοσχοβολούν: Το “μαγικό” υλικό που όλοι έχουμε στο σπίτι και εξαφανίζει μούχλα και δυσάρεστες οσμές

3 «μυστικά» για να κάθεσαι στον ήλιο χωρίς να καίγεσαι

3 «μυστικά» για να κάθεσαι στον ήλιο χωρίς να καίγεσαι

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd