Αντίστοιχα, στο διάστημα 18 Ιουνίου-1 Ιουλίου υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με την εταιρεία Ogilvy, διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο μετρό του κεντρικού Παρισίου και στην ευρύτερη περιοχή του Île-de-France, που περιλάμβανε 120 έντυπες διαφημίσεις, μεγέθους 12 τ.μ., σε 110 σταθμούς μετρό και 10 digital διαφημίσεις σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Στις αφίσες και τις ψηφιακές διαφημίσεις κυριαρχούσαν το χρυσό χρώμα (με απεικόνιση ελληνικού ηλιοβασιλέματος), το ασημί (βυθός ελληνικής θάλασσας) και το μπρούτζινο (ελληνική αμμώδης παραλία), που αντιστοιχούν στα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, ενώ το κύριο μήνυμα ήταν «Το ταξίδι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι είναι μία εξασφαλισμένη νίκη» (Voyager en Grèce cet été est une victoire garantie).
Υπολογίζεται ότι οι διαφημιστικές καταχωρίσεις στα παρισινά λεωφορεία είχαν περίπου 6,9 εκατ. μοναδικούς viewers, ενώ τις έντυπες και τις digital διαφημίσεις στο μετρό είδαν συνολικά περισσότεροι από 5,5 εκατ. επιβάτες.