TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Απόψεις

FRAPORT ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟI «ΑΠΟΙΚΙΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Απρ 4, 2017
in Απόψεις
FRAPORT ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟI «ΑΠΟΙΚΙΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Share on FacebookShare on Twitter
Του Γεωργίου Παπασίμου, Δικηγόρου
 
Οι «θανατηφόρες» λεπτομέρειες της πώλησης των δεκατεσσάρων αεροδρομίων στην Γερμανικών κρατικών συμφερόντων Fraport, όπου η τελευταία θα δανειστεί ένα δις ευρώ για την εξαγορά τους, με την ALPHA BANK να της δανείζει περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ, με χρήματα, ουσιαστικά, του Ελληνικού Δημοσίου, αφού η τράπεζα αυτή έχει, έως τώρα, ανακεφαλαιοποιηθεί τρεις φορές, επαναφέρουν στο προσκήνιο τους μηχανισμούς «αποικιοποίησης» της Ελλάδας.

Είναι, πραγματικά, εντυπωσιακό και δεν απαντάται συχνά σε στοιχειωδώς σοβαρές Χώρες, την ώρα, που οι τράπεζες έχουν επιβαρύνει άμεσα το δημόσιο χρέος με το ποσό των 43 δις και εκκρεμούν άλλα 90 δις για εγγυήσεις, που έχει δώσει το Ελληνικό Δημόσιο, μεγάλο μέρος του «τιμήματος» της εξαγοράς των αεροδρομίων να δίδεται από Τράπεζα, που έχει κεφαλαιοποιηθεί με χρήματα του Ελληνικού Λαού.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση είναι καταστροφική για την Χώρα μας και από κάθε άλλη πλευρά, αφού το μοναδικό επιχείρημα υπέρ των θιασωτών της είναι ο απαραίτητος εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων, που, αποδεδειγμένα, είναι σήμερα κερδοφόρα. Ο εκσυγχρονισμός, όμως, αυτός θα μπορούσε να γίνει από το Ελληνικό Δημόσιο, με κεφάλαια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, όπως έπραξε, ήδη, η Fraport, που εξασφάλισε 280 περίπου εκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό τους !!!
Πέραν της μεγάλης στρατηγικής σημασίας ορισμένων εξ αυτών των αεροδρομίων για την ίδια την ασφάλεια της Χώρας, από αντικειμενικούς υπολογισμούς προκύπτει, ότι ουδέν όφελος σχεδόν επί των οικονομικών δεδομένων θα προσφέρει στο Ελληνικό Δημόσιο η ιδιωτικοποίηση αυτή. Ακόμα και αν παραμείνουν τα κέρδη των αεροδρομίων στα σημερινά επίπεδα, που είναι περίπου 150 εκατομμύρια το χρόνο, στα σαράντα χρόνια της παραχώρησης θα απέφεραν στο Δημόσιο 7,5 δις ευρώ περίπου, έναντι του ποσού των 8 δις, που υπολογίζεται ότι θα εισπράξει το Δημόσιο από το «τίμημα», στο οποίο, όπως προαναφέρθηκε, συμμετέχει με δανεισμό Ελληνική τράπεζα και το ενοίκιο, που θα καταβάλλει.
Είναι βέβαιο, όμως, ότι το Ελληνικό Δημόσιο θα μπορούσε να αυξήσει σημαντικά τα έσοδά του, εάν προχωρούσε σε λειτουργικό εκσυγχρονισμό αυτών των αεροδρομίων, αφού ορισμένα εξ αυτών, όπως της Σαντορίνης, Κέρκυρας, Ρόδου, Κω κ.λπ., αποτελούν τουριστικά «φιλέτα» παγκοσμίων προδιαγραφών.
Όμως, πέραν της οικονομικής διάστασης ως προς τα έσοδα, υπάρχουν κρίσιμα «μελανά σημεία» της σύμβασης παραχώρησης, που καταδεικνύουν το υψηλό επίπεδο «αποικιοποίησης» της Ελλάδος, με ευθύνη του πολιτικού προσωπικού εξουσίας και της «θλιβερής» οικονομικής «παρασιτικής» ολιγαρχίας της Χώρας, όπως: Η επιδότηση για τα ζημιογόνα αεροδρόμια, που βρίσκονται σε μικρότερα και μακρινά νησιά, δεν θα βαρύνει την Fraport, όπως είχε, αρχικά τουλάχιστον, αναγγελθεί, αλλά το Ελληνικό Δημόσιο. Τεχνικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο παραχωρεί τυπικά τα αεροδρόμια, έχει ορισθεί η εταιρία Lufthansa Consulting Ltd, η οποία, ως επίσης κρατική Γερμανική εταιρία, έχει πρόδηλη σύγκρουση συμφερόντων, που μόνο σε τριτοκοσμικές αποικίες μπορεί να συναντήσει κανείς. Το Ελληνικό Δημόσιο, επίσης, ανέλαβε την καταβολή των αποζημιώσεων για τις καταγγελίες εταιριών, που στεγάζονται σήμερα στα αεροδρόμια, καθώς και την αποζημίωση των εργαζομένων, που θα απολύσει η Γερμανική εταιρία. Τέλος, το Ελληνικό Δημόσιο ανέλαβε την κάλυψη των μελετών των περιβαλλοντικών όρων για την επέκταση των αεροδρομίων, καθώς και το κόστος καθυστέρησης, σε περίπτωση ανεύρεσης αρχαιολογικών θησαυρών.
Πρόκειται, αναμφισβήτητα, για μία τραγελαφική ιδιωτικοποίηση, σε βάρος των πραγματικών συμφερόντων της Ελλάδος, με «έντονο άρωμα αποικιοκρατικών ρυθμίσεων», η οποία, μάλιστα, καταχρηστικά ονομάζεται «ιδιωτικοποίηση», αφού, επί της ουσίας, η Fraport ανήκει στο ευρύτερο Γερμανικό Δημόσιο.
Η συγκεκριμένη σύμβαση (που δεν είναι, δυστυχώς, μία εξαίρεση) «φωτογραφίζει», με ευκρινή τρόπο, τους μηχανισμούς «αποικιοποίησης» της Ελλάδος στην σύγχρονη μνημονιακή της κηδεμονία, που έχουν αρχή, μέση και τέλος, δηλαδή, βίαιη εσωτερική υποτίμηση, υπερχρέωση των κρατικών εταιριών (βλέπε ΔΕΗ), κατάρρευση των κρατικών δομών μετά από επτά χρόνια αποτυχημένων μνημονιακών πολιτικών και, στο τέλος, εξαγορά ή παραχώρηση εθνικού πλούτου «αντί πινακίου φακής», σε ιδιώτες εκπροσώπους των δανειστών ή ακόμα απευθείας και στο Γερμανικό Δημόσιο, όπως εν προκειμένω, με την Fraport. 
Site: http://www.gpapasimos.gr/
Twitter: @PapasimosG
ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Παρουσιάστηκαν θέσεις και υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στα Τρίκαλα
Απόψεις

Η διοίκηση Κουρέτα, απο τα 535 εκ. ευρώ που εκτιμούσε τις αποκαταστάσεις, 19 μήνες μετά, έκανε έργα 72 εκ. ευρώ και άλλα 76 εκ. στο μέλλον

Απρ 30, 2025
Η παράδοση των κόκκινων αυγών
Απόψεις

Χριστός Ανέστη ο ωραιότερος χαιρετισμός

Απρ 30, 2025
Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ
Απόψεις

Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ

Απρ 23, 2025
Γιώργος Ηλιάδης: Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής είναι έτοιμο να εκφράσει την μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων ξανά
Απόψεις

Ευχές του Γιώργου Ηλιάδη για το Πάσχα

Απρ 21, 2025
Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως
Απόψεις

Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως

Απρ 19, 2025
Ο Τραμπ μέσα μας…
Απόψεις

Ο Τραμπ μέσα μας…

Απρ 14, 2025
Next Post
Κορυφαίο το απογευματινό των Αργιθεατών Τρικάλων

Κορυφαίο το απογευματινό των Αργιθεατών Τρικάλων

Διακοσμήσετε τα πασχαλινά αυγά σας με αυτούς τους έξυπνους τρόπους

Διακοσμήσετε τα πασχαλινά αυγά σας με αυτούς τους έξυπνους τρόπους

Παντζάρια  γεμιστά

Παντζάρια γεμιστά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd