TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Τοπικά

Φίλοι Σιδηροδρόμου Τρικάλων: Ένας χρόνος απ’ την τραγωδία

Φεβ 26, 2024
in Τοπικά
28η Φεβρουαρίου | Οι καμπάνες θα χτυπήσουν πένθιμα στις εκκλησίες 57 φορές στη μνήμη των θεμάτων του δυστυχήματος των Τεμπών
Share on FacebookShare on Twitter

Πέρασε ένας χρόνος απ’ το πλέον πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ευρώπη, δυστύχημα που δυστυχώς συνέβη στη χώρα μας, η οποία έχει το αραιότερο σιδηροδρομικό δίκτυο και τα λιγότερα σιδηροδρομικά δρομολόγια απ’ όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, αν εξαιρέσουμε τη γειτονική μας Αλβανία.

Πώς όμως φτάσαμε σε αυτή την προδιαγεγραμμένη από καιρό τραγωδία;

Παρακολουθούμε με αποτροπιασμό την εξεταστική επιτροπή-παρωδία της Βουλής και οργιζόμαστε με την προσπάθεια συγκάλυψης των ξεκάθαρων πολιτικών ευθυνών και αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από τις πραγματικές αιτίες αυτού του εγκλήματος.

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΥΓΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ.

Δολοφονία με εκτελεστές όλους αυτούς, που εντέχνως διασπείρουν τις δικές τους ευθύνες στην απουσία των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας και στον σταθμάρχη βάρδιας, ενώ κανένας (ούτε καν η δικαστική εξουσία) δεν τους έχει θέσει ένα βασικό ερώτημα:

Για ποιο λόγο ο ΟΣΕ αναγκάστηκε, και με τι εκπαίδευση άραγε, να κάνει σταθμάρχη έναν πρώην φορτωτή και μάλιστα να τον βάλει νυχτερινή βάρδια ΜΟΝΟ του, σε κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό-κόμβο;

Υπήρχαν σταθμάρχες ικανότατοι, καταρτισμένοι και με μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία, οι οποίοι την επίμαχη βραδιά θα είχαν μετά βεβαιότητας αποτρέψει τη σύγκρουση, αλλά όλοι αυτοί είχαν πάει φύλακες στα μουσεία και θυρωροί στο ΙΚΑ με τον κατάπτυστο νόμο 3891/2010.

Ήταν ο νόμος της απόλυτης καταστροφής του σιδηροδρόμου (εξυγίανση την είπαν). Αντί τότε να πάρουν μέτρα για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών, ώστε ο σιδηρόδρομος να έχει έσοδα και να στέκεται οικονομικά γερά στα πόδια του, επέλεξαν την εγκατάλειψη μεγάλου μέρους του δικτύου, ακόμα και πρόσφατα ανακαινισμένου, με δαπάνη πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, και επιπλέον έκαναν τις μετατάξεις έμπειρου και καταρτισμένου προσωπικού σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου, άσχετες με την ειδίκευσή τους.

Δεν πήραν κανένα μέτρο για την ομαλή ανανέωση του προσωπικού και για την μεταφορά στους νεώτερους της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας των παλιών. Κι όλα αυτά τη στιγμή που δαπανούσαν δισεκατομμύρια ευρώ σε μελέτες και σιδηροδρομικά έργα που δεν τέλειωναν ποτέ.

Και αυτή η εγκληματική πολιτική επιλογή (με τις ευλογίες της υποκριτικής Ευρωπαϊκής Ένωσης) βαραίνει όλους τους Υπουργούς Μεταφορών και τις κυβερνήσεις της τελευταίας 15ετίας, μηδενός εξαιρουμένου.

Αλλά στην Ελλάδα είναι πάγια και για πολλές δεκαετίες η πολιτική που στοχεύει στον αφανισμό των σιδηροδρομικών μεταφορών, προς όφελος του αυτοκινητιστικού λόμπι.

Ο σιδηρόδρομος εδώ και πολύ καιρό υπάρχει μόνο ως αφορμή για να θησαυρίζουν οι κατασκευαστικές εταιρίες με τα γιγαντιαία έργα, ενώ τα δρομολόγια συνεχώς λιγοστεύουν. Κλασικό παράδειγμα η δική μας γραμμή της δυτικής Θεσσαλίας. Πόσο κόσμο αλήθεια εξυπηρετούσε με ασφάλεια ως απαρχαιωμένη μετρική του Τρικούπη μέχρι το 1990 και πόσο μετά την ανακαίνισή της;

Δεν ήταν λοιπόν η κακιά ώρα. Ήταν η σκόπιμη εγκατάλειψη, η σκόπιμη υπονόμευση, η σκόπιμη διάλυση του σιδηροδρόμου.

Οι ψυχές των παιδιών, οι τραυματίες και ο κόσμος ζητάνε δικαίωση και αυτή τη φορά είναι ανεπίτρεπτο να αναδειχθεί ως ένοχος μόνο ένας ανίκανος σταθμάρχης και όχι όσοι διέλυσαν σκόπιμα τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, συγκαλύπτοντας τις ευθύνες τους για το πλέον πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα που έγινε ποτέ στην Ευρώπη.

Η περιοχή μας θρηνεί τα τρία κορίτσια της οικογένειας Πλακιά που θυσιάστηκαν στον βωμό της αδιαφορίας και της εγκληματικής αδράνειας.

Σαν ελάχιστο φόρο τιμής καλούμε τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα της οικογένειας και να παραβρεθούμε στην εκδήλωση που οργανώνουν την Τετάρτη 28/2ου στις 20.15 στον σιδηροδρομικό σταθμό της Καλαμπάκας.

Το ραντεβού για να αναχωρήσουμε για την Καλαμπάκα είναι στις 19.45 από τον σιδηροδρομικό σταθμό των Τρικάλων.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Τρίκαλα: ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ το Διαχρονικό Μουσείο που μπήκε σε τροχιά υλοποίησης- Άνω των 12.000.000 ευρώ ο προϋπολογισμός
Featured

Δημήτρης Παπαστεργίου: «Το Διαχρονικό Μουσείο θα είναι του τρικαλινού λαού»

Απρ 26, 2025
Βόλος: Συνελήφθη ο 17χρονος που λήστεψε σούπερ μάρκετ της Ν. Ιωνίας
Featured

Στα χέρια της Αστυνομίας 3 από τους 7 διαρρήκτες εκκλησιών και καταστημάτων σε Τρίκαλα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη

Απρ 26, 2025
Το απόγευμα του Σαββάτου η κηδεία του Νίκου Παλαιοκώστα
Featured

Το απόγευμα του Σαββάτου η κηδεία του Νίκου Παλαιοκώστα

Απρ 26, 2025
Σύλληψη Τρικαλινού για ναρκωτικά
Τοπικά

Σύλληψη στα Τρίκαλα για μικροποσότητα κάνναβης

Απρ 26, 2025
Ο Μιχάλης Μπαγιώτης νέος αντιδήμαρχος Καθαριότητας Φαρκαδόνας
Τοπικά

Μιχάλης Μπαγιώτης: Χορτάσαμε συμβουλάτορες 

Απρ 26, 2025
Πέθανε ο Νίκος Παλαιοκώστας – Ο μεγαλύτερος αδελφός και συνεργός του Βασίλη Παλαιοκώστα
Featured

Πέθανε ο Νίκος Παλαιοκώστας – Ο μεγαλύτερος αδελφός και συνεργός του Βασίλη Παλαιοκώστα

Απρ 26, 2025
Next Post
Η κοπή της πίτας του ΣΚΑΘ (Σύλλογος Καναρινιών Θεσσαλίας)

Η κοπή της πίτας του ΣΚΑΘ (Σύλλογος Καναρινιών Θεσσαλίας)

Το Γυμνάσιο Μεγάλων Καλυβίων στο αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΤ στα Τρίκαλα

Το Γυμνάσιο Μεγάλων Καλυβίων στο αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΤ στα Τρίκαλα

3 λουτρά της Ελλάδας που πρέπει να επισκεφτείτε μια φορά στη ζωή σας

Τουρισμός Ευεξίας και Ιαματικών Κέντρων: Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την Ανάπτυξη και Εκπαίδευση του Προσωπικού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd