TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Φίλοι Σιδηροδρόμου: Να επανέλθει το τρένο στη δυτική Θεσσαλία στο ορατό μέλλον

Μαΐ 30, 2025
in Featured, slider, Τοπικά
Φίλοι Σιδηροδρόμου: Να επανέλθει το τρένο στη δυτική Θεσσαλία στο ορατό μέλλον
Share on FacebookShare on Twitter

Ανατέθηκε επιτέλους  το έργο της αποκατάστασης των ζημιών της πλημμύρας “Ντάνιελ” στην ίδια εταιρία, όπως άλλωστε αναμένονταν, που κατασκευάζει και το έργο της ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης  στη γραμμή Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας.

Οι εξαγγελίες περί  χρονοδιαγράμματος δεκαπέντε μηνών για την ολοκλήρωση των έργων, μάλλον ως πολύ αισιόδοξες φαντάζουν,  με δεδομένη την ως τώρα μηδαμινή  πρόοδο των εργασιών.

 Έχοντας μάλιστα την προηγούμενη εμπειρία με πολλά σιδηροδρομικά έργα να σέρνονται για δεκαετίες ανολοκλήρωτα, πολύ φοβούμαστε μην έχουμε μία από τα ίδια,  για άλλη μια φορά.

Αλλά και η ολοκλήρωση των έργων καμία βεβαιότητα για την πλήρη λειτουργία του σιδηροδρόμου προς όφελος του επιβατικού κοινού δεν μας εξασφαλίζει. Όλοι θυμούνται πως και πριν τον “Ντάνιελ” μόνο ένα τρένο την ημέρα έφθανε στην Καλαμπάκα, ενώ τα υπόλοιπα δρομολόγια γίνονταν με πούλμαν προσθέτοντας επί πλέον χρόνο και ταλαιπωρία στους  επιβάτες. Τελικά,  η κρατική επιδότηση θα δοθεί για τις περιφερειακές γραμμές, ή θα εξακολουθήσει να ξοδεύεται κυρίως στον κεντρικό άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, ενώ στην περιφέρεια αντί για τρένα θα έχουμε άδεια πούλμαν;

Η τοπική αυτοδιοίκηση θα έχει λόγο για το ποια ακριβώς σιδηροδρομικά δρομολόγια χρειάζεται η κάθε τοπική κοινωνία;

Θα υπάρχει, όταν ολοκληρωθούν τα έργα, σιδηροδρομική εταιρία ικανή να δρομολογήσει τρένα; Θα υπάρχουν εντέλει τρένα;

Μετά το φιάσκο των υπέργηρων τρένων (λευκά βέλη) που με τόση διαφήμιση έφεραν οι Ιταλοί στην Ελλάδα, εξαγγέλθηκε τώρα η αγορά νέων υπεραστικών και προαστιακών τρένων, χωρίς όμως συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης της αγοράς αυτής.

Τελικά η πολυδιάσπαση του ΟΣΕ σε διάφορες εταιρίες και το ξεπούλημα του μεταφορικού έργου αλλά και του τομέα συντήρησης του τροχαίου υλικού σε τίποτα δεν βελτίωσαν  τον σιδηρόδρομο στη χώρα μας.

Η σκιά της τραγωδίας των Τεμπών θα πέφτει για πολλά χρόνια πάνω στον ελληνικό σιδηρόδρομο θυμίζοντας σε όλους τα τραγικά  αποτελέσματα των περικοπών και της περιφρόνησης των κανονισμών της  ασφαλούς λειτουργίας του μέσου.

Τα εκδοτήρια πολλών σιδηροδρομικών σταθμών αυτές τις μέρες κλείνουν με αποτέλεσμα τα κτίρια να εγκαταλείπονται στη φθορά του χρόνου και τους βανδαλισμούς.

Ένα δίκτυο με παρατημένους, βρώμικους και βανδαλισμένους σταθμούς  ποτέ δεν θα προσελκύσει επιβάτες. Ούτε βέβαια θα είναι ικανό να  παραγάγει οικονομικά οφέλη για όποια  σιδηροδρομική εταιρία. Εκτός και αν αυτό  που ενδιαφέρει τελικά την εταιρία είναι αποκλειστικά και μόνο η κρατική επιδότηση.

Η κοινωνία χρειάζεται έναν υγιή στιβαρό σιδηρόδρομο με πυκνά δρομολόγια τις ώρες που το επιβατικό κοινό έχει ανάγκη να μετακινηθεί.

Τέτοιος σιδηρόδρομος υπήρξε στο παρελθόν στη χώρα μας, αλλά μεθοδικά απαξιώθηκε, διαλύθηκε και  τελικά  οδηγήθηκε στο σημερινό χάλι.

Αυτές τις μέρες μαθαίνουμε ότι η Μεγάλη Βρετανία  επανεθνικοποιεί τις σιδηροδρομικές εταιρίες, γιατί αποδείχτηκε και εκεί,  ότι μόνο μια σοβαρή δημόσια εταιρία σιδηροδρόμων μπορεί να εξασφαλίσει τη λειτουργία του τρένου με τη μέγιστη ασφάλεια, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

Απομένει να υπάρξει και εδώ η ανάλογη κεντρική πολιτική κατεύθυνση. Να υπάρξει δηλαδή πραγματική θέληση για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, ώστε  να πάψουμε να είμαστε η χώρα ουραγός στις σιδηροδρομικές μεταφορές σε όλη την Ευρώπη, δυτική και ανατολική.

Tags: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΤΡΕΝΟΦΙΛΟΙ
ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Συνεχίζεται η δωρεάν παροχή αναλύσεων εδάφους στους πληγέντες παραγωγούς
Τοπικά

Συνεχίζεται η δωρεάν παροχή αναλύσεων εδάφους στους πληγέντες παραγωγούς

Μαΐ 30, 2025
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Τρικάλων: Την Κυριακή οι εκλογές για την ανάδειξη Ν.Ε. | Ποιοι είναι υποψήφιοι
Τοπικά

Εκλογές για την ανάδειξη συνέδρων του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία την Κυριακή 1 Ιουνίου στα Τρίκαλα

Μαΐ 30, 2025
Τιμήθηκαν δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που συνταξιοδοτήθηκαν την περασμένη χρονιά
Featured

Τιμήθηκαν δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που συνταξιοδοτήθηκαν την περασμένη χρονιά

Μαΐ 30, 2025
 «Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές 2025»: Εξυμνώντας την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας
Featured

 «Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές 2025»: Εξυμνώντας την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας

Μαΐ 30, 2025
Εβδομαδιαίο πρόγραμμα της Κ.Α.Μ. στο νομό Τρικάλων
Τοπικά

Τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων στο νομό Τρικάλων

Μαΐ 30, 2025
Συνελήφθη φυγόποινος για κλοπή στην περιοχή της Φαρκαδόνας
Τοπικά

Σύλληψη για κλοπή αρδευτικών υλικών

Μαΐ 30, 2025

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd