Όταν ήταν αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας ο νυν Δήμαρχος Νίκος Σακκάς, είχε μια πολύ καλή συνήθεια: να μαθαίνει κάθε μέρα, τι γίνεται σε κάθε τομέα της αρμόδιας Διεύθυνσης.
Μετά, τον ρωτούσαν οι υπάλληλοι για το τι πρέπει να κάνουν και έτσι έδινε άμεσες λύσεις. Δηλαδή όταν λέμε άμεσες, εννοούμε ότι στο δευτερόλεπτο σήκωνε το τηλέφωνο και ρωτούσε, μάθαινε, ζητούσε… έλυνε.
Τα ίδια (και… καλύτερα) κάνει και τώρα ως Δήμαρχος. Του ζητούν κάτι. Τηλεφωνεί στην αρμόδια διευθύντρια, τηλεφωνεί στον αρμόδιο αντιδήμαρχο, θέτει το θέμα για άμεση επίλυση. Θες για φαγητό στο τάδε χωριό, θες για ένα θέμα με ΑμεΑ, θες για ζωοτροφές, θες για φάρμακα, είναι πάντα παρών. Και έτσι, δείχνει και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λυθεί ένα θέμα, δείχνει πώς η κάθε υπηρεσία μπορεί να δουλεύει καλύτερα.