TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

ΈΡΕΥΝΑ | Ακρίβεια και καύσωνας πιέζουν τον τζίρο και τα κέρδη των εμπορικών καταστημάτων στα Τρίκαλα

Έρευνα βαρόμετρο του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων για την κίνηση της αγοράς την περίοδο των θερινών εκπτώσεων

Αυγ 7, 2023
in Featured, slider, Αφιερώματα, Επιχειρείν
Εκπτώσεις από σήμερα
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων πραγματοποίησε την ετήσια έρευνα για την κίνηση της αγοράς κατά τη θερινή εκπτωτική περίοδο του 2023. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της 3ης εβδομάδας των εκπτώσεων, 208 επιχειρήσεις λιανικής στο κέντρο της πόλης, απάντησαν για τις πωλήσεις τους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Το σύνολο των πωλήσεων για το εκπτωτικό 20ήμερο του Ιουλίου κινήθηκε, κατά μεγάλη πλειοψηφία, κάτω από τις προσδοκίες των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, το 6% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι ο τζίρος τους κινήθηκε σε υψηλότερο επίπεδο σε σχέση με πέρσι, το 34% στα ίδια επίπεδα, ενώ για το  60% των επιχειρήσεων ο τζίρος τους ήταν σε χαμηλότερα επίπεδα.

Σημαντικό εύρημα της έρευνας αποτελεί και η απάντηση των συναδέλφων στο ερώτημα για το μέγεθος της μείωσης του τζίρου καθώς οι μισοί (49%) απαντούν ότι η μείωση φτάνει και ξεπερνά το -20% σε σχέση με το 2022. Το 44% απαντά ότι οι πωλήσεις παρέμειναν οι ίδιες ενώ το 7% εμφανίζει αύξηση.

Επίσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η καλύτερη περίοδος από άποψη αγοραστικής κίνησης ήταν η 1η και η 3η εβδομάδα των εκπτώσεων. Βασικός λόγος της συγκεκριμένης συμπεριφοράς των καταναλωτών εκτιμάται ότι ήταν ο καύσωνας όπου επηρέασε σημαντικά τις πωλήσεις.

Εξίσου σημαντική για την έρευνα αποτελεί η διαπίστωση των τοπικών επιχειρήσεων πως το βασικότερο πρόβλημα σήμερα για την αγορά είναι η ακρίβεια και η μειωμένη καταναλωτική δαπάνη των πελατών. Στην ερώτηση για το ποιο θεωρούν ως το βασικότερο πρόβλημα τους, οι επιχειρήσεις απάντησαν:

Το 28%  η μειωμένη καταναλωτική δαπάνη των πελατών

Το 7% η μεγάλη προσφορά επιχειρήσεων (τοπικές επιχειρήσεις – πολυεθνικές – ηλεκτρονικό εμπόριο)

Το 4% η έλλειψη – παύση χρηματοδότησης επιχειρήσεων

Το 41% η ακρίβεια –  πληθωρισμός

Το 8% τοπικού χαρακτήρα πρόβλημα – γειτονιά με χαμηλή επισκεψιμότητα

Τέλος το 9% επέλεξε «άλλοι λόγοι» με βασικότερο πρόβλημα την αδυναμία πρόσβασης των πελατών τους στις επιχειρήσεις λόγω των έργων.

Επιπλέον στην ερώτηση για την εφαρμογή του προτεινόμενου πενθημέρου εμφανίζεται ισορροπία στις απαντήσεις των συναδέλφων του κέντρου καθώς για τον μήνα Ιούλιο απάντησαν:

Το 51% ότι παρέμειναν ανοιχτές τα Σάββατα του Ιουλίου.

Το 49% ότι έκλεισαν έστω και για ένα Σάββατο.

Είναι εμφανές ότι οι κυριότεροι λόγοι που συνεχίζουν να κρατούν την αγορά σε χαμηλά επίπεδα είναι η επίδραση που είχε στα νοικοκυριά το αυξημένο ενεργειακό κόστος τους χειμερινούς μήνες, οι τιμές των καυσίμων που σταθεροποιήθηκαν μεν αλλά αρκετά ψηλά και κυρίως οι απανωτές ανατιμήσεις σε μια σειρά βασικών αγαθών που πιέζουν το εισόδημα των νοικοκυριών.

Ωστόσο, παρότι σήμερα το επιχειρηματικό περιβάλλον που καλούνται να λειτουργήσουν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, οι μικρομεσαίες τοπικές επιχειρήσεις επιμένουν να διαθέτουν σταθερά καλή ποιότητα με εξαιρετικά χαμηλές τιμές κόντρα στην ακρίβεια της καθημερινότητας. Παρουσιάζεται λοιπόν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους καταναλωτές, τις επόμενες ημέρες του Αυγούστου να αγοράσουν προϊόντα, με πραγματικές εκπτώσεις, που ξεπερνούν το 50%.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Πέθανε πρώην παίκτρια του «The Bachelor» σε ηλικία μόλις 31 ετών νικημένη από τον καρκίνο
Featured

Για περισσότερο της μιας εβδομάδας φέρεται να ήταν νεκροί μάνα και γιος

Απρ 30, 2025
Οικογενειακή τραγωδία στα Τρίκαλα με νεκρούς μάνα και γιο
Featured

Οικογενειακή τραγωδία στα Τρίκαλα με νεκρούς μάνα και γιο

Απρ 30, 2025
Σύσκεψη και συντονισμός για το restart mAI City στον Δήμο Τρικκαίων
Featured

Σύσκεψη και συντονισμός για το restart mAI City στον Δήμο Τρικκαίων

Απρ 30, 2025
Πρωταγωνιστής ο ΑΠΣ Τρίκαλα και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων
Featured

Πρωταγωνιστής ο ΑΠΣ Τρίκαλα και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων

Απρ 30, 2025
Κοντά στους πολίτες ο Δήμος Μετεώρων
Featured

Κοντά στους πολίτες ο Δήμος Μετεώρων

Απρ 30, 2025
Όμιλος ΔΕΗ: Μέλος του ευρωπαϊκού φορέα DIGITALEUROPE
Επιχειρείν

Όμιλος ΔΕΗ: Μέλος του ευρωπαϊκού φορέα DIGITALEUROPE

Απρ 30, 2025
Next Post
Τον δρόμο της φυλακής πήρε ο 53χρονος που κακοποίησε την αστυνομικό σύζυγό του – Κρίθηκε προφυλακιστέος – Τί ειπαν οι δικηγόροι του θύματος (φωτο – βίντεο)

Τον δρόμο της φυλακής πήρε ο 53χρονος που κακοποίησε την αστυνομικό σύζυγό του – Κρίθηκε προφυλακιστέος – Τί ειπαν οι δικηγόροι του θύματος (φωτο – βίντεο)

Καταστρέφετε τα γόνατά σας εάν κάνετε αυτά τα 4 πράγματα!

Καταστρέφετε τα γόνατά σας εάν κάνετε αυτά τα 4 πράγματα!

Η επιστήμη μίλησε! Με αυτές τις τροφές θα κάψεις το κοιλιακό λίπος

Η επιστήμη μίλησε! Με αυτές τις τροφές θα κάψεις το κοιλιακό λίπος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd