Επιστημονική έρευνα στα ΚΔΑΠ ΜΑΘΗΣΗ

Print

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ των ΚΔΑΠ ΜΑΘΗΣΗ και του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Π.Θ., διεξάγεται μία έρευνα που σκοπό έχει να εξετάσει την ελκυστικότητα και την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος άσκησης σε ποδήλατο σε συνθήκες εικονικής πραγματικότητας που προσομοιάζουν ένα ευχάριστο περιβάλλον άσκησης. Παράλληλα, η έρευνα θα εξετάσει την ενδεχόμενη θετική επίδραση της άσκησης σε αυτό το περιβάλλον στη βραχύχρονη μνήμη – ανάκληση αριθμητικών δεδομένων – των παιδιών.

 

Τίτλος Έρευνας: Η επίδραση μίας συνεδρίας άσκησης με εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας στη βραχύχρονη μνήμη και την αντιλαμβανόμενη κόπωση σε παιδιά δημοτικού.

Επιστημονικός Υπεύθυνος: Κρομμύδας Χαράλαμπος, ΤΕΦΑΑ, ΠΘ

Ερευνητές: Χαλαβαζή Νικολέτα, Ζαρκαδούλα Άρτεμις & Τζορμπατζάκης Εμμανουήλ

Σκοπός της έρευνας

Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση που έχει στη μνήμη μας και στην αντιλαμβανόμενη κόπωση η άσκηση σε ποδήλατο, ενώ οι συμμετέχοντες βρίσκονται σε ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας.

 

Προσδοκώμενες ωφέλειες

Με την συμμετοχή των παιδιών στην ερευνητική εργασία θα έχουν την εμπειρία να δοκιμάσουν μία νέα εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, η οποία αναπτύχθηκε για την ανάπτυξη των γνωστικών λειτουργιών του ατόμου κατά τη διάρκεια της φυσικής άσκησης.

Επίσης, η συμμετοχή τους θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου προγράμματος άσκησης σε εικονικό περιβάλλον για νεανικό πληθυσμό, όπου θα έχει άμεσα και έμμεσα οφέλη για την αύξηση της σωματικής και της γνωστικής δραστηριότητας του ατόμου.

Καλή επιτυχία.

Για τα  ΚΔΑΠ «ΜΑΘΗΣΗ»

Νίκος Τσιακάρας