Σημαντική και χρήσιμη ενημέρωση για το γλαύκωμα πραγματοποιήθηκε στυις 18 Ιουνίου 2026 στο ΚΗΔΗ του Δήμου Τρικκαίων. Το Κέντρο Υγείας Τρικάλων και η οφθαλμίατρο κ. Σοφία Αναγνωστοπούλου και η κ. Θεοδώρα Πολύζου αναφέρθηκε διεξοδικά σε μια νόσο που απασχολεί κυρίως ηλικιωμένους/ες. Οι φιλοξενούμενοι/ες του ΚΗΔΗ είχαν, επίσης, τη δυνατότητα να ενημερωθούν και να λύσουν τις απορίες τους.
Το ΚΗΦΗ του Δήμου Τρικκαίων είναι δομή συγχρηματοδότουμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πρόγραμμα Θεσσαλία 2021-2027.