Ευχαριστήρια επιστολή οικογένειας Αποστόλου Μηλιώτη

Ευχαριστούμε ολόψυχα το Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων κι όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, της Α Παθολογικής και Ουρολογικής Κλινικής για την άριστη φροντίδα του εκλιπόντος Γεωργίου Δ. Μηλιώτη.

Με εκτίμηση

Οικογένεια: Αποστόλου Μηλιώτη