Το στοίχημα τη σύνδεσης της τοπικής αγοράς και του Χριστουγεννιάτικου πάρκου της πόλης με ακόμα μεγαλύτερο οικονομικό αποτύπωμα για τις τοπικές επιχειρήσεις, επιδιώκουν να κερδίσουν τόσο ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων όσο και ο Δήμος Τρικκαίων.
Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΤ, συμβολικά, στον χώρο του Μύλου Ματσόπουλου, με την παρουσία του διευθύνοντα συμβούλου της e-trikala κ. Γεωργίου Χρυσόμαλλου.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χρήστος Μπλουγούρας αφού αναφέρθηκε στην θετική συνεργασία των δυο πλευρών τα τελευταία χρόνια, στάθηκε στην ανάγκη και προστεθούν στον Μύλο που έρχεται, περισσότερες δράσεις που θα έχουν αναφορά στην αγορά της πόλης. Υπογράμμισε ότι θα πρέπει δημιουργηθούν τοπόσημα για τους επισκέπτες στις εμπορικές γειτονιές ώστε να αυξηθεί σε αυτές η τουριστική ροή.
Επιπλέον, θα πρέπει να υπάρξει σημαντική αύξηση των εκδηλώσεων στο κέντρο και αυτές να σχεδιαστούν από νωρίς για να αποτυπωθούν στο πρόγραμμα του Μύλου ώστε ο επισκέπτης να τις γνωρίζει πριν ακόμα ξεκινήσει το ταξίδι του. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από το ΔΣ και στην ανάγκη να αυξηθεί και να βελτιωθεί ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός στην πόλη.
Ο κ. Χρυσόμαλλος αναφέρθηκε στα αποτελέσματα του πρόσφατου Μύλου και την σημαντική επιρροή που ασκεί στα τουριστικά έσοδα τόσο της πόλης όσο και της Θεσσαλίας.
Επιβεβαίωσε τη βούληση του Δημάρχου Νίκου Σακκά και του e-trikala για στενή συνεργασία με όλους τους επαγγελματικούς και πολιτιστικούς φορείς το επόμενο διάστημα, στα ζητήματα που τέθηκαν και υποσχέθηκε ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο της χώρας να επιβεβαιώσει στα μάτια μικρών και μεγάλων πως τα Τρίκαλα είναι η «Πρωτεύουσα των Χριστουγέννων».