TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Δύο στους τρεις καταναλωτές νηστεύουν τη Μεγάλη Εβδομάδα

Μαρ 23, 2018
in Ελλάδα
Δύο στους τρεις καταναλωτές νηστεύουν τη Μεγάλη Εβδομάδα
Share on FacebookShare on Twitter

Δύο στους τρεις καταναλωτές νηστεύουν τη Μεγάλη Εβδομάδα και ένας στους έξι όλη τη Μεγάλη Σαρακοστή, όπως προκύπτει από έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από 6 έως 18 Μαρτίου με δείγμα 800 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε ποσοστό 67% δηλώνουν ότι νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα (ποσοστό που ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερο αν συμπεριλάβουμε και το 22% που αναφέρει ότι νηστεύει μόνο μερικές φορές).

Συνολικά όλη τη Μεγάλη Σαρακοστή δηλώνει ότι νηστεύει ποσοστό 17%, ενώ συνολικά σε όλες τις νηστείες καθ’ όλο το έτος δηλώνει ότι νηστεύει το 15% των ερωτηθέντων. Εκτιμάται με βάση τα συνδυαστικά στοιχεία ερευνών του ΙΕΛΚΑ ότι το 5% των πωλήσεων του λιανεμπορίου τροφίμων, δηλαδή περίπου 900 εκατ. ευρώ, σχετίζονται ή επηρεάζονται από τις διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις της περιόδου της νηστείας.

Αν και το 45% του κοινού θεωρεί ότι η διατροφή του την συγκεκριμένη περίοδο της νηστείας κοστίζει περισσότερο ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα απ’ ότι συνήθως, συνολικά οι απόψεις για τη διατροφή τη συγκεκριμένη περίοδο είναι θετικές. Συγκεκριμένα σε σχέση με τις απόψεις-συναίσθημα που έχουν οι ερωτηθέντες για τη νηστεία είναι ενδιαφέρον ότι η πλειοψηφία θεωρεί τη διατροφή της νηστείας ως μία υγιεινή επιλογή σε ποσοστό 73% ενώ ένας στους δύο μάλιστα δηλώνει ότι του αρέσει να νηστεύει.

Σε σχέση συγκεκριμένα με τις τροφές τις οποίες είθισται να νηστεύει το καταναλωτικό κοινό τη μεγαλύτερη δυσκολία φαίνεται ότι αντιμετωπίζει στο λάδι σε ποσοστό 85%, στα γαλακτοκομικά σε ποσοστό 76% και στα γλυκά σε ποσοστό 62%. Αντίθετα στη νηστεία ψαριού και κρέατος αντιμετωπίζουν μικρότερες δυσκολίες σε ποσοστά 41% και 52% αντίστοιχα με μόλις 10% και 18% αντίστοιχα να δηλώνουν μεγάλη δυσκολία.

Όσον αφορά στην αξιολόγηση συγκεκριμένων σημείων πώλησης, σύμφωνα με την έρευνα, τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνει το κανάλι του σούπερ μάρκετ στην ποικιλία νηστίσιμων ειδών με 77% και στην εξοικονόμηση χρημάτων με 67% και ακολουθούν η λαϊκή αγορά με 8% και 16% αντίστοιχα και ο φούρνος και το αρτοπωλείο με 4% και 6% αντίστοιχα. Όσον αφορά το σημείο πώλησης το οποίο ο καταναλωτής ταυτίζει περισσότερο με τη διατροφή του την περίοδο της νηστείας, το σουπερμάρκετ επιλέγεται από το 62% του κοινού, η λαϊκή από το 12% και ο φούρνος από το 12%.

πηγή : http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/870964/pasxa-2018-dyo-stoys-treis-katanalotes-nisteyoyn-ti-megali-evdomada#ixzz5AYDLfLQe

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του
Ελλάδα

Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του

Απρ 23, 2025
Πάσχα 2025: Πότε θα κλείσουν τα σχολεία
Ελλάδα

Τότε κλείνουν τα σχολεία για το καλοκαίρι

Απρ 23, 2025
Επιτρέπεται να προσπεράσω περιπολικό στον δρόμο; -Τι δεν γνωρίζουν οι οδηγοί
Ελλάδα

Επιτρέπεται να προσπεράσω περιπολικό στον δρόμο; -Τι δεν γνωρίζουν οι οδηγοί

Απρ 22, 2025
Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για να πετάξετε την παλιά
Ελλάδα

Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για να πετάξετε την παλιά

Απρ 22, 2025
Στεγαστική κρίση: Το Airbnb έπιασε οροφή, τώρα έρχεται το «διαμέρισμα με υπηρεσίες»
Ελλάδα

Στεγαστική κρίση: Το Airbnb έπιασε οροφή, τώρα έρχεται το «διαμέρισμα με υπηρεσίες»

Απρ 22, 2025
Κοινωνικός Τουρισμός 2025-2026: 25.000 συνταξιούχοι θα πάνε διακοπές από 6 ως 12 μέρες – Όροι και προϋποθέσεις
Featured

Κοινωνικός Τουρισμός 2025-2026: 25.000 συνταξιούχοι θα πάνε διακοπές από 6 ως 12 μέρες – Όροι και προϋποθέσεις

Απρ 22, 2025
Next Post
Αυτή είναι η ημερομηνία για το δώρο Πάσχα και την προπληρωμή των επιδομάτων ανεργίας

Αυτή είναι η ημερομηνία για το δώρο Πάσχα και την προπληρωμή των επιδομάτων ανεργίας

Ανήλικος ρίχνει φως στο θρίλερ της Αλοννήσου

Ανήλικος ρίχνει φως στο θρίλερ της Αλοννήσου

Απευθείας για Λονδίνο και Άμστερνταμ από Ν. Αγχίαλο

Απευθείας για Λονδίνο και Άμστερνταμ από Ν. Αγχίαλο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd