Κινητοποίηση με τα τρακτέρ στο κέντρο της πόλης πραγματοποίησαν σήμερα οι αγρότες των Φαρσάλων υλοποιώντας σχετική απόφαση της Ενωτικής Ομοσπονδίας.
Με μια συμβολική παρουσία 20 τρακτέρ, οι παραγωγοί κατέλαβαν το κέντρο της πόλης, όπου και θα παραμείνουν έως τη 1:00 το μεσημέρι, για να επιστρέψουν στις καλλιεργητικές εργασίες της περιόδου. Οι αγρότες όπως ανέφεραν διαμαρτύρονται για τις ελλιπείς πληρωμές επιδοτήσεων από την ΑΑΔΕ και το υψηλό κόστος παραγωγής, καθώς οι τιμές στα λιπάσματα και τα καύσιμα έχουν εκτοξευθεί τους τελευταίους μήνες λόγω της κρίσης στο Περσικό κόλπο και ζητούν από την κυβέρνηση να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της για τη μείωση του κόστους παραγωγής.