Διαδικτυακή ενημέρωση από την πλατφόρμα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού στο Μουσικό Σχολείο

Στο πλαίσιο του άξονα «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση» και του σχεδίου δράσης «Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών και ενασχόληση με δράσεις πολιτιστικού, καλλιτεχνικού και επιστημονικού περιεχομένου», όπως καταρτίστηκε για το σχολικό έτος 2023-2024, πραγματοποιήθηκε στις 17 και 24 Ιανουαρίου διαδικτυακή ενημέρωση σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου του Μουσικού Σχολείου  από την πλατφόρμα σχολικού επιστημονικού επαγγελματικού προσανατολισμού (real science) με στόχο την ενημέρωση των μαθητών για βιώσιμες επιλογές καριέρας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πιο συγκεκριμένα στις 17 Ιανουαρίου η ενημέρωση αφορούσε τα πεδία των Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, ενώ στις 24 Ιανουαρίου τα πεδία των Ανθρωπιστικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν στην δίωρη σύνδεση παρουσιάσεις 10-15 λεπτών σχετικά με την καριέρα και την πορεία τους από νέους ενεργούς επαγγελματίες εθελοντές- επιστήμονες και ερευνητές:
Οι εθελοντές που έλαβαν μέρος στην πρώτη δράση ήταν:
Δεμέναγα Δέσποινα– Νευροεπιστήμες
Κακοσίμος Κωνσταντίνος– Χημικός Μηχανικός-Ακαδημαϊκός
Πασχαλίδου Ανθή– Γεωλογία-Γεωγραφία
Πουλέντζας Γεώργιος– Μοριακή Φαρμακολογία
Ρόσσι Κωνσταντίνα– Βιοχημεία και Βιοτεχνολογία
Oι εθελοντές που πήραν μέρος στην δεύτερη δράση ήταν:
Βασιλειάδη Ελένη– Παιδαγωγικά
Δελής Νικόλαος– Μηχανικός λογισμικού
Μπομπολάκη Κατερίνα– Διοίκηση τουρισμού και τουριστικών επιχειρήσεων
Ροδόπουλος Ιάσων-Νικόλαος– Πολιτικές επιστήμες και Ιστορία
Σοφιανοπούλου Κατερίνα– Ψυχολογία

Στο τέλος οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις προς τους εθελοντές αναφορικά με τα μελλοντικά ακαδημαϊκά βήματά τους και τις επιλογές που τους ενδιαφέρουν. Συγκεκριμένα με αφορμή τις παρουσιάσεις των εθελοντών έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις δυσκολίες που ως νέοι συνάντησαν στο ξεκίνημα της επαγγελματικής τους καριέρας, τις δυνατότητες μεταπτυχιακών σπουδών και τις εμπειρίες εργασίας σ’ ένα περιβάλλον εκτός των ορίων της χώρας.
Οι στοχευμένες παρουσιάσεις των εθελοντών και η θετική ανταπόκριση των μαθητών θέτουν τις βάσεις για τη διεύρυνση της συνεργασίας του σχολείου μας με το Real Science στο πλαίσιο του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού.
Ευχαριστούμε την κ. Δήμητρα Κυργιαφίνη και όλους τους εθελοντές –επιστήμονες που συμμετείχαν στη διαδικτυακή παρουσίαση. Ειδικότερα, τους ευχαριστούμε για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας, την άψογη διοργάνωση και την άριστη συνεργασία. Τέλος ευχαριστούμε την κ. Τσαρουχά και τον κ. Ρούβαλη για την πολύτιμη βοήθειά τους.
Η ομάδα εκπαιδευτικών υπεύθυνων του άξονα « Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση»