Εκστρατεία για την ενημέρωση των στοιχείων των πολιτών ξεκινά η ΔΕΥΑ, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών. Η δημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης στον Δήμο Τρικκαίων καλεί ιδιοκτήτες και καταναλωτές να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους στο μητρώο της ΔΕΥΑΤ. Στόχος, η προσφορά αμεσότερης εξυπηρέτησης και η ενημέρωση των καταναλωτών για ζητήματα που τους αφορούν.
Τα οφέλη από την επικαιροποίηση των στοιχείων είναι:
• Βέλτιστη εξυπηρέτηση, αποφυγή ταλαιπωρίας.
• Ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση.
• Σωστές Χρεώσεις.
• Εκπτώσεις που μπορεί να προκύπτουν.
• Ειδικά μειωμένα τιμολόγια (Πολύτεκνοι, Τρίτεκνοι, ΑμεΑ, ΚΕΑ).
• Επίλυση αιτημάτων και αποριών που προϋποθέτουν ταυτοποίηση.
• Αποστολή ενημερωτικών χρήσιμων SMS.
• Πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΥΑΤ.
• Περιβαλλοντική Ευαισθησία, αφού συμβάλλουμε στη μείωση σπατάλης χαρτιού.
Η διαδικασία για την ενημέρωση των στοιχείων είναι απλή και μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους:
1) Συμπληρώνουμε τη φόρμα που συνοδεύει τον λογαριασμό μας και τη στέλνουμε με e-mail στο [email protected] μαζί με τα τυχόν απαιτούμενα δικαιολογητικά.
2) Κάνουμε την ενημέρωση ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου: https://www.deyat.gr/epikairopoiisi-stoixeion-idioktiti-katanaloti
3) Εάν οι παραπάνω τρόποι μας δυσκολέψουν, πηγαίνουμε στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΥΑΤ, Ασκληπιού 35, και ζητάμε τη βοήθεια του Γραφείου Εξυπηρέτησης Δημότη.
Όπως τονίζει η ΔΕΥΑΤ: «Μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά! Ενημερώνουμε σήμερα τα στοιχεία μας εύκολα και γρήγορα!».