TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Χειμερινές εκπτώσεις 2018 -Τι δείχνει έρευνα στην αγορά των Τρικάλων 

Φεβ 28, 2018
in Featured, Επιχειρείν
Πρεμιέρα των εκπτώσεων-Θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου-Ανοικτά τα καταστήματα την Κυριακή, 14 Ιανουαρίου
Share on FacebookShare on Twitter

Με την ολοκλήρωση της περιόδου των χειμερινών εκπτώσεων ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων πραγματοποίησε την καθιερωμένη έρευνα στην αγορά των Τρικάλων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τις πέντε τελευταίες ημέρες των εκπτώσεων, τηλεφωνικά, με την συμμετοχή 100 επιχειρήσεων αποτυπώνοντας την παρακάτω εικόνα:

Στην ερώτηση πως κινήθηκαν στις εκπτώσεις,

  • 6 στους 10 απάντησαν ότι υπήρξε πτώση σε σχέση με πέρυσι 15% μεσοσταθμικά.
  • 2 στους 10 απάντησαν ότι υπήρξε άνοδος ως 10%.
  • ενώ 2 στους 10 ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα.

Στην ερώτηση ποιο 15ήμερο των εκπτώσεων ήταν πιο αποδοτικό, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων απάντησε το 1ο  15ήμερο.

Στην ερώτηση εάν ωφέλησε την επιχείρηση η μεγάλη διάρκεια εκπτώσεων (50 ημέρες),

  • το 80% απάντησε όχι,
  • ενώ το 20% ναι.

“Επιπρόσθετα οι συνάδελφοι τόνισαν ότι εκτός της μεγάλης διάρκειας των εκπτώσεων  τα δύο 15μερα ενδιάμεσων εκπτώσεων όπως και η δυνατότητα προσφορών όλο τον χρόνο έχουν δώσει λάθος μηνύματα στους καταναλωτές, ευτελίζουν τον θεσμό των εκπτώσεων και δεν βοηθούν την αγορά. Δυστυχώς η εικόνα της αγοράς και για την φετινή περίοδο των εκπτώσεων είναι ίδια καθώς η αναιμική ρευστότητα των νοικοκυριών είχε ως αποτέλεσμα την πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων, δυσκολεύοντας ακόμη περισσότερο το οικονομικό περιβάλλον και διογκώνοντας τα προβλήματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε” επισημαίνεται από τον Εμπορικό Σύλλογο.

“Ωστόσο, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων οφείλει να ευχαριστήσει τόσο τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην έρευνα, όσο και το καταναλωτικό κοινό των Τρικάλων που συνεχίζει αδιάκοπα να στηρίζει τις επιχειρήσεις μας, προσφέροντας πολλά στην τοπική οικονομία” υπογραμμίζεται.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ο Άγγελος από τα Τρίκαλα παίρνει το αλυσοπρίονο του και δημιουργεί αριστουργήματα
Featured

Ο Άγγελος από τα Τρίκαλα παίρνει το αλυσοπρίονο του και δημιουργεί αριστουργήματα

Μαΐ 9, 2025
«Σπάμε τη Σιωπή» – Ο Δήμος Μετεώρων στην πρώτη γραμμή κατά της έμφυλης βίας
Featured

«Σπάμε τη Σιωπή» – Ο Δήμος Μετεώρων στην πρώτη γραμμή κατά της έμφυλης βίας

Μαΐ 9, 2025
Επιχορήγηση 96.000 ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Μετεώρων για κατεδαφίσεις «κόκκινων» κτισμάτων
Featured

Επιχορήγηση 96.000 ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Μετεώρων για κατεδαφίσεις «κόκκινων» κτισμάτων

Μαΐ 9, 2025
Ολοκληρώθηκε η επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων στο Επιμελητήριο
Featured

Με 150 εκ. ευρώ δημόσια δαπάνη ξεκινά το πρόγραμμα ενίσχυσης θερμοκηπιακών καλλιεργειών

Μαΐ 9, 2025
Προετοιμάζεται ο Δήμος Πύλης ενόψει καλοκαιριού
Featured

Προετοιμάζεται ο Δήμος Πύλης ενόψει καλοκαιριού

Μαΐ 9, 2025
Μαθήματα αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών έλαβαν οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου Τρικάλων
Featured

Μαθήματα αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών έλαβαν οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου Τρικάλων

Μαΐ 9, 2025
Next Post
Τι συμβαίνει τελευταία στη Μονάδα Μεσογειακής Αναιμίας του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων;

Τι συμβαίνει τελευταία στη Μονάδα Μεσογειακής Αναιμίας του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων;

Η παράξενη αγορά των «μαγισσών» της Βολιβίας

Η παράξενη αγορά των «μαγισσών» της Βολιβίας

Γάλλοι, Γερμανοί, Αμερικάνοι, Έλληνες και Καναδοί στα Μετέωρα

Νέοι αντιδήμαρχοι στην Καλαμπάκα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd