TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Black Friday: Οδηγίες για τις ηλεκτρονικές αγορές σας ώστε μην είναι…πραγματικά μαύρη Παρασκευή

Νοέ 27, 2020
in Ελλάδα
Black Friday: Οδηγίες για τις ηλεκτρονικές αγορές σας ώστε μην είναι…πραγματικά μαύρη Παρασκευή
Share on FacebookShare on Twitter

Κορυφώνονται, σήμερα, «Black Friday», οι προσφορές από τα καταστήματα που συμμετέχουν στον θεσμό. Παρά το «ξεχείλωμά» του, αφού κάθε χρόνος που περνάει από την οικειοποίησή του, διαρκεί όλο και περισσότερες ημέρες, δεν είναι λίγοι εκείνοι που περιμένουν ανήμερα της επίσημης γιορτής του καταναλωτή, στις 27 Νοεμβρίου φέτος, για να κάνουν τις αγορές τους.

Καταρχάς, τα e-shops θα είναι η βασική επιλογή των καταναλωτών, δεδομένων των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού, που κρατούν κλειστά τα περισσότερα φυσικά καταστήματα λιανικής στη χώρα μας.

Σε γενικές γραμμές, στη «Μαύρη Παρασκευή» συμμετέχει πλήθος καταστημάτων π.χ. τεχνολογίας (Public, Media Markt, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Γερμανός κ.ά.), ένδυσης και υπόδησης (Adidas, Nike, Zakcret, Intersport, Attrattivo, Ale, Lynne, Pull&Bear, Celestino, Tsakiris Mallas, Bozikis κ.ά.), υγείας και ομορφιάς (φαρμακεία, Hondos Center, Galerie de Beauté, Sephora, Scarlet Beauty, MAC, Estée Lauder κ.ά.), πολυκαταστήματα (Attica) κ.λπ.

Για τις παραπάνω κατηγορίες προϊόντων, οι καταναλωτές έχουν αποκλειστική επιλογή για την παραλαβή τους την παράδοση από την επιχείρηση στη διεύθυνση που θα δηλώσουν π.χ. σπίτι, γραφείο κ.λπ. Το λεγόμενο «click away», που έχει προαναγγείλει η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, θα εφαρμοστεί αφού επανεκκινήσει η αγορά. Υπενθυμίζεται πως στο πλαίσιο αυτού, οι καταναλωτές που θα παραγγέλνουν τα προϊόντα τηλεφωνικά ή διαδικτυακά θα δίνουν ραντεβού συγκεκριμένη ημέρα και ώρα για την παραλαβή τους έξω από το εκάστοτε κατάστημα, με σκοπό να αποφευχθεί ο συνωστισμός.

Στο μεταξύ, υπάρχουν και μερικά, ελάχιστα, ανοιχτά καταστήματα (αφορούν σε τροφοδοσία καταναλωτών με είδη πρώτης ανάγκης) που λαμβάνουν μέρος στην Black Friday π.χ. κάποια σούπερ μάρκετ, φαρμακεία, φούρνοι, ζαχαροπλαστεία.

Προσοχή

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συστήνει, από την πλευρά της, στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών και να ελέγχουν αν παρέχονται οι ακόλουθες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα:

-Η ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).

-Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.

-Η συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν έξοδα σε περίπτωση επιστροφής κ.λπ). Επιβεβαιώστε ότι η τιμή που καλείστε να πληρώσετε ταυτίζεται με αυτήν που δηλώνεται στην ιστοσελίδα.

Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγετε τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.

-Η διαθεσιμότητα, ο τρόπος πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.

Επισημαίνεται ότι οι συναλλαγές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας προσφέρουν περισσότερες δικλίδες ασφαλείας για τον καταναλωτή σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν, έναντι της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

-Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, καθώς και η πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.

-Ο σύνδεσμος ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πανενωσιακή πλατφόρμα ΗΕΔ).

-Πληροφορίες ασφάλειας του ιστότοπου: εμφάνιση εικονιδίου ασφάλειας, δηλαδή μια κλειδαριά πάνω αριστερά στον browser, ηλεκτρονική διεύθυνση που ξεκινά με https://).

Πρόσθετα, συστήνεται στους καταναλωτές:

-Να μην παρέχουν ευαίσθητα δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.

-Να αγνοήσουν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους.

-Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.

-Σε περιπτώσεις άγνωστων ηλεκτρονικών καταστημάτων και πριν προχωρήσουν στη συναλλαγή, να διερευνούν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.

-Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.

Καταγγελίες

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520. Διαφορετικά, μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους μέσω της ειδικής φόρμας, που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (www.mindev.gov.gr) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση [email protected]

Πτώση 5,6% στο λιανικό εμπόριο

Μείωση 5,6% καταγράφει ο κύκλος εργασιών στο σύνολο των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, το τρίτο τρίμηνο 2020, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. Συγκεκριμένα, ανήλθε σε 12,86 δισ. ευρώ, έναντι 13,62 δισ. ευρώ (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ, 26.11.2020). Ωστόσο, συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο 2020, που ο κύκλος εργασιών είχε διαμορφωθεί σε 10,73 δισ. ευρώ, καταγράφεται αύξηση (19,2%).

Στις δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη μείωση στον κύκλο εργασιών (γ’ τρίμηνο 2020 έναντι γ’ τρίμηνο 2019) συμπεριλαμβάνονται οι εξής:

-Λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε ειδικευμένα καταστήματα (-40,4%)

-Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε ειδικευμένα καταστήματα (-38,5%)

Στον αντίποδα, οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών (γ’ τρίμηνο 2020 έναντι γ’ τρίμηνο 2019) είναι:

-Αλλο λιανικό εμπόριο σε μη ειδικευμένα καταστήματα (41,7%)

-Πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων (27,1%)

πηγή :https://eleftherostypos.gr/ellada/666374-black-friday-odigies-gia-tis-ilektronikes-agores-sas-oste-min-einaipragmatika-mayri-paraskeyi/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Καταργείται ο β’ γύρος – Πώς θα βγαίνουν οι δήμαρχοι
Featured

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Καταργείται ο β’ γύρος – Πώς θα βγαίνουν οι δήμαρχοι

Απρ 25, 2025
Δήμαρχος Πόρου για επίθεση σε 85χρονη: «Δεν ήταν οργανωμένη συμμορία, ήθελαν να κάνουν ένα αστείο»
Ελλάδα

Δήμαρχος Πόρου για επίθεση σε 85χρονη: «Δεν ήταν οργανωμένη συμμορία, ήθελαν να κάνουν ένα αστείο»

Απρ 24, 2025
Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του
Ελλάδα

Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του

Απρ 23, 2025
Πάσχα 2025: Πότε θα κλείσουν τα σχολεία
Ελλάδα

Τότε κλείνουν τα σχολεία για το καλοκαίρι

Απρ 23, 2025
Επιτρέπεται να προσπεράσω περιπολικό στον δρόμο; -Τι δεν γνωρίζουν οι οδηγοί
Ελλάδα

Επιτρέπεται να προσπεράσω περιπολικό στον δρόμο; -Τι δεν γνωρίζουν οι οδηγοί

Απρ 22, 2025
Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για να πετάξετε την παλιά
Ελλάδα

Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για να πετάξετε την παλιά

Απρ 22, 2025
Next Post
Black Friday: Πώς ξεκίνησε και από πού πήρε το όνομά της

Black Friday: Πώς ξεκίνησε και από πού πήρε το όνομά της

Σύλληψη  ατόμου στα Τρίκαλα για κατοχή 12,7 γραμμαρίων κάνναβης

Σύλληψη ατόμου στα Τρίκαλα για κατοχή 12,7 γραμμαρίων κάνναβης

Σαν σήμερα 27 Νοεμβρίου

Σαν σήμερα 27 Νοεμβρίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd