TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Αθήνα – Γρεβενά σε 4 ώρες – Πως ο αυτοκινητόδρομος Ε65 φέρνει πιο κοντά στην Αθήνα τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο

Ιούλ 28, 2024
in Ελλάδα
Αθήνα – Γρεβενά σε 4 ώρες – Πως ο αυτοκινητόδρομος Ε65 φέρνει πιο κοντά στην Αθήνα τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο
Share on FacebookShare on Twitter

Τρέχουν τα έργα στο βόρειο τμήμα του Ε65 Καλαμπάκα-Εγνατία με στόχο να όλοκληρωθούν τέλη του 2025-αρχές του 2026. Μετά την ολοκλήρωση του νότιου τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα και του τμήματος Τρίκαλα-Καλαμπάκα, τον περασμένο Απρίλιο, στο επίκεντρο των έργων είναι στο τελευταίο πλέον τμήμα των 45 χιλιομέτρων που θα φέρει την Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο πολύ πιο κοντά στην Κεντρική και νότια Ελλάδα και φυσικά στην Αθήνα.

Η πρόοδος του έργου σήμερα κινείται σε κάτι λιγότερο του 60% και στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχει πιάσει το 70%. Το πολύ θετικό στα υπό εξέλιξη έργα του βόρειου τμήματος είναι η απουσία μεγάλων τεχνικών που θα ανέβαζε και τον δείκτη δυσκολίας υλοποίησης του τμήματος. Για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι σήμερα ένα από τα έργα-σημαίες στην περιοχή της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας.

Με την ολοκλήρωση των έργων και στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία, θα έχει ολοκληρωθεί στο σύνολό του ο Ε65, ο οποίος θα αποτελεί και επίσημα τον τρίτο κάθετο άξονα της Ηπειρωτικής χώρας μετά τον ΑΘΕ (Αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης) και την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα και μελλοντικά Κακαβιά).  Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας στην παράδοση του νότιου τμήματος, είχε χαρακτηρίσει τον Ε65 “ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας”.

Το πρώτο που θα συμβεί με την λειτουργία του, είναι η σύμπτυξη των αποστάσεων. Για παράδειγμα η διαδρομή Αθήνα-Γρεβενά θα είναι πλέον υπόθεση 4 ωρών, δηλαδή θα υπάρχει μια γεωμετρική μείωση στον χρόνο οδήγησης σχεδόν κατά δύο ώρες. Πέρα από το κέρδος του χρόνου υπάρχει και σημαντική μείωση των απαιτούμενων χιλιομέτρων που πρέπει να διανύσει ο οδηγός αλλά σημαντική αύξηση της οδικής ασφάλειας μιας και σήμερα για να πάει κάποιος από την Θεσσαλία στα Γρεβενά πρέπει να χρησιμοποιήσει το πέρασμα της Κατάρας.

Επίσης, από την Αθήνα η Κοζάνη και η Καστοριά θα είναι υπόθεση 4,5 ωρών με την χρήση και της Εγνατίας Οδού έναντι περίπου 5,5 και 6 ωρών αντίστοιχα. Το ίδιο χρήσιμη θα είναι και για την Ήπειρο καθώς θα δημιουργηθεί ένας δεύτερος εναλλακτικός άξονας (μετά την Ιόνια Οδό) προς την Αθήνα.

Το βόρειο τμήμα όπως και ο υπόλοιπος Ε65, έχει διατομή δύο λωρίδων κυκλοφορίας και Λ.Ε.Α. ανά κατεύθυνση.θα δημιουργήσει ένα άξονα που θα ξεκινά από τη Λαμία και δια μέσω Καρδίτσας και Τρικάλων θα φτάνει στο Κηπουρειό Γρεβενών όπου θα υπάρχει συνδετήριος κόμβος. Θα έχει μήκος 182 χλμ και θα συνδέεται στο νότιο άκρο με τον ΑΘΕ και στο βόρειο με την Εγνατία Οδό.

Με την κατασκευή του βόρειου τμήματος, θα ολοκληρωθεί ο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους οδικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ. Παράλληλα είναι ένας άξονας (ειδικά με την κατασκευή του βόρειου τμήματος) που θα καταφέρει να κάνει πραγματικότητα την σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας με εκείνο του Βόλου. Η διαδρομή μεταξύ των δύο λιμανιών που σήμερα γίνεται μεσω ΠΑΘΕ και Εγνατίας σε περίπου 5,5 ώρες θα πέσει στις 4 ώρες συμβάλοντας στην ενίσχυση των εμπορευματικών μεταφορών.

Η σύνδεση τους θα γίνεται με την διαδρομή από Εγνατία Οδό στο τμήμα Ηγουμενίτσα-Κηπουργειό, από τον Ε65 στο τμήμα Κηπουργείο-Τρίκαλα, από την Ε.Ο. Τρίκαλα-Λάρισα και ακολούθως από Λάρισα μέχρι το λιμάνι του Βόλου. Δεν πρέπει να παραληφθεί ότι με το βόρειο τμήμα γίνεται επίσης και δεύτερη σύνδεση των λιμανιών Πειραιά και Ηγουμενίτσας  μετά από εκείνη μέσω Ολυμπίας και Ιόνιας Οδού.

Η κατασκευή του έργου έχει αναληφθεί από την ΤΕΡΝΑ μέλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ η συντήρηση και λειτουργία θα είναι ευθύνη της Κεντρικής Οδού Α.Ε., του παραχωρησιούχου του άξονα του Ε65. Η χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος προέρχεται από το Ταμείο Ανάκαμψης και είναι σήμερα το σημαντικότερο οδικό έργο που χρηματοδοτείται από το συγκεκριμένο χρηματοδοτικό εργαλείο.

Η χάραξη που επιλέχθηκε είναι τέτοια που δεν περιλαμβάνει μεγάλα τεχνικά έργα για σήραγγες καθώς η μεγαλύτερη δεν ξεπερνά τα 400 μέτρα. Συγκεκριμένα θα κατασκευασθούν:

– Δύο σήραγγες με συνολικό μήκος 65μ και 400μ.

– Δύο σήραγγες με εκσκαφή και επανεπίχωση ( Cut & Cover ) με συνολικό μήκος 264μ και 180μ ανά διεύθυνση.

– 31 γέφυρες/ άνω διαβάσεις.

– Έξι κόμβοι (Βασιλική, Καλαμπάκα, Γρεβενών, Οξύνεια, Αγιόφυλλο – Καρπερό, Εγνατία), ενώ θα ολοκληρωθεί ο κόμβος Τρικάλων.

– Δύο κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ).

– Ένας Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και τρεις πλευρικοί σταθμοί.

Σε όλο το μήκος του έργου θα κατασκευασθούν και χώροι Στάθμευσης και Ανάπαυσης, καθώς και νέο δευτερεύον οδικό δίκτυο (εξυπηρέτησης και κάθετων αξόνων) για την εξυπηρέτηση των γειτονικών περιοχών.

ypodomes.com

Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΌΔΡΟΜΟΙΑΥΤΟΚΙΝΗΤΌΔΡΟΜΟΣΒΌΡΕΙΟ ΤΜΉΜΑΓΡΕΒΕΝΆΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΕ65ΗΠΕΙΡΟΣΟΔΙΚΆ ΈΡΓΑ ΤΕΡΝΑΤΡΊΚΑΛΑ-ΕΓΝΑΤΊΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Δολοφονία Μοσχούρη: Πώς εμπλέκεται ο «Έντικ» από το Ντουμπάι στο συμβόλαιο θανάτου
Ελλάδα

Δολοφονία Μοσχούρη: Πώς εμπλέκεται ο «Έντικ» από το Ντουμπάι στο συμβόλαιο θανάτου

Απρ 27, 2025
Ηλεκτρικό ρεύμα: Περίπου 32.000 επιχειρήσεις χάνουν την επιδότηση γιατί κλέβουν ρεύμα
Ελλάδα

Ηλεκτρικό ρεύμα: Περίπου 32.000 επιχειρήσεις χάνουν την επιδότηση γιατί κλέβουν ρεύμα

Απρ 26, 2025
Φορολογικές δηλώσεις: Ολοκληρώθηκε η αυτοματοποιημένη υποβολή των προσυμπληρωμένων
Ελλάδα

Φορολογικές δηλώσεις: Ολοκληρώθηκε η αυτοματοποιημένη υποβολή των προσυμπληρωμένων

Απρ 25, 2025
Αυτοδιοικητικές εκλογές: Καταργείται ο β’ γύρος – Πώς θα βγαίνουν οι δήμαρχοι
Featured

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Καταργείται ο β’ γύρος – Πώς θα βγαίνουν οι δήμαρχοι

Απρ 25, 2025
Δήμαρχος Πόρου για επίθεση σε 85χρονη: «Δεν ήταν οργανωμένη συμμορία, ήθελαν να κάνουν ένα αστείο»
Ελλάδα

Δήμαρχος Πόρου για επίθεση σε 85χρονη: «Δεν ήταν οργανωμένη συμμορία, ήθελαν να κάνουν ένα αστείο»

Απρ 24, 2025
Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του
Ελλάδα

Άρης Μουγκοπέτρος: «Πες την αλήθεια για την κροτίδα» – Τι ζητά από τον φίλο του

Απρ 23, 2025
Next Post
Ανείπωτη θλίψη για το θάνατο της 42χρονης Τρικαλινής που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή

Ανείπωτη θλίψη για το θάνατο της 42χρονης Τρικαλινής που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή

Απονομή τιμητικών πλακετών στους κτηνιάτρους για την προσφορά τους στη μάχη κατά της πανώλης των μηρυκαστικών

Καμία επίπτωση στη Δημόσια Υγεία από την πανώλη των μικρών μηρυκαστικών | Η Διεύθυνση Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας ενημερώνει τους πολίτες

Ένα ατελείωτο πανηγύρι έχει στηθεί από άκρη σε άκρη του Νομού Τρικάλων | Τα καλοκαιρινά πανηγύρια ζωντανεύουν τα χωριά

Ένα ατελείωτο πανηγύρι έχει στηθεί από άκρη σε άκρη του Νομού Τρικάλων | Τα καλοκαιρινά πανηγύρια ζωντανεύουν τα χωριά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd