Απίστευτη απάτη στον Βόλο: Αγόρασε πουκάμισο, της ήρθαν σαγιονάρες

Δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια της Βολιώτισσα, η οποία παρήγγειλε μέσω διαδικτύου ένα πουκάμισο για τον σύζυγό της και είδε να τις έρχεται ζευγάρι σαγονιάρες και μάλιστα …μεταχειρισμένες.

Δεν έχει πάτο το βαρέλι των ηλεκτρονικών απατών που σημειώνονται καθημερινά με τις διαστάσεις του φαινομένου να εκτείνονται ακόμη περισσότερο όσο στο «παιχνίδι» μπαίνει η Τεχνητή Νοημοσύνη.

Στην Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας έχει συσταθεί ειδική ομάδα εργασίας που απασχολείται στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και του διαδικτύου, με τα περιστατικά απατών και αποπειρών να μονοπωλούν το ενδιαφέρον.

Τις τελευταίες εβδομάδες στο τηλεφωνικό κέντρο της ΕΝΚΑ έχουν φτάσει καταγγελίες πολιτών για καταστήματα – «φαντάσματα», με ανυποψίαστους πολίτες να χάνουν τα χρήματά τους περιμένοντας με αγωνία το προϊόν τους.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Ενωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος οι περισσότερες εκ των περιπτώσεων που έχουν καταγγελθεί αφορούν καταστήματα, τα οποία γίνονται γνωστά στο ευρύ κοινό μέσω των κοινωνικών δικτύων και μέσω αναδυόμενων διαφημίσεων. Σε πολλές, δηλαδή, περιπτώσεις δεν υπάρχει καν ηλεκτρονικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα να είναι ακόμη δυσκολότερο να βρεθεί ο δράστης.

«Πρόκειται για επιχειρήσεις – βιτρίνα, χωρίς να υφίσταται φυσικό κατάστημα και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να υφίσταται και ψηφιακό κατάστημα. Υπάρχει μόνο μία σελίδα παραγγελιών μέσω της οποίας οι δράστες προσπαθούν να αποσπάσουν χρήματα από τους ανυποψίαστους πολίτες» αναφέρει ο κ. Λυχναρόπουλος.

Αξιοσημείωτη περίπτωση γυναίκας στον Βόλο, η οποία θέλησε να κάνει ένα δώρο στον σύζυγό της και του παρήγγειλε πουκάμισο. Η ίδια περίμενε με ανυπομονησία το πακέτο της, όταν ανοίγοντάς το διαπίστωσε ότι όχι μόνο είχαν στείλει ένα ζευγάρι καλοκαιρινές παντόφλες, αλλά ήταν και χρησιμοποιημένες.

Άλλη περίπτωση, αλλά παλαιότερη χρονικά, ενός νεαρού που κατέβαλε το ποσό των 200 ευρώ για να αγοράσει ηλεκτρονικό υπολογιστή και του ήρθαν δύο… οδοντόβουρτσες.

Ο κ. Λυχναρόπουλος εξηγεί ότι το 95% των περιπτώσεων που έχουν καταγγελθεί στην ένωση για περιστατικά με καταστήματα – «φαντάσματα» έχουν δαπανήσει μικρά ποσά.

«Ωστόσο μας έχουν ζητήσει να ξεκινήσουμε έρευνα για τα στοιχεία της εταιρείας, αν υφίσταται δηλαδή, να εντοπίσουμε το VPN και στη συνέχεια να τους ενημερώσουμε για το πώς μπορούν να κινηθούν, ώστε να λάβουν τα χρήματά τους πίσω» σημειώνει ο πρόεδρος της ΕΝΚΑ.

Νέο Δ.Σ. στην Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας

Σε σώμα συγκροτήθηκε μετά τις αρχαιρεσίες η Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας. Στη θέση του προέδρου παραμένει για ακόμη μία θητεία ο Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος, ενώ τη θέση του αντιπροέδρου Αλέκου Κουτσελίνη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή, αναλαμβάνει και επίσημα η Κωνσταντίνα Ευσταθίου. Γραμματέας αναλαμβάνει η Αναστασία Παπαδοπούλου, ταμίας ο Γιάννης Πρίγκος, μέλος ο Νίκος Παππάς, ενώ ως αναπληρωματικό μέλος ορίζεται ο Ιωάννης Μανόπουλος.

ΠΗΓΗ: taxydromos.gr