TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Κόσμος

Αυτή είναι η απάντηση του Facebook στο Zoom που σαρώνει εν μέσω κορονοϊού

Απρ 26, 2020
in Κόσμος, Τεχνολογία
Αυτή είναι η απάντηση του Facebook στο Zoom που σαρώνει εν μέσω κορονοϊού
Share on FacebookShare on Twitter

Το Facebook παρουσίασε τη νέα δωρεάν εφαρμογή βιντεοδιασκέψεων Messenger Rooms, η οποία επιτρέπει σε έως 50 ανθρώπους να συμμετάσχουν σε μια κοινή online συνομιλία. Είναι μια προσπάθεια του Facebook, εν μέσω πανδημίας και της συνακόλουθης ομαδικής τηλεργασίας και τηλεκπαίδευσης, να κερδίσει το χαμένο έδαφος από το ολοένα δημοφιλέστερο Zoom.

Η ανακοίνωση του Facebook -το οποίο λόγω ευνοϊκής συγκυρίας διεθνώς επέσπευσε τη λειτουργία της νέας εφαρμογής που προοριζόταν για αργότερα- είχε ως συνέπεια την υποχώρηση της μετοχής του Zoom στο αμερικανικό χρηματιστήριο, η οποία τον τελευταίο καιρό είχε σημειώσει σημαντική άνοδο. Αντίστοιχα, κέρδη σε μικρότερο ποσοστό είχε η μετοχή του Facebook.
Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να μοιράζονται συνδέσμους-προσκλήσεις (links), που θα επιτρέπουν σε μη χρήστες να συμμετέχουν στις βιντεοδιασκέψεις του Messenger Rooms μέσω του προγράμματος πλοήγησης στο διαδίκτυο (browser), είτε στον επιτραπέζιο υπολογιστή τους είτε σε φορητή συσκευή ή «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο, χωρίς να χρειάζεται να «κατεβάσουν» στη συσκευή τους κάποια ειδική εφαρμογή ή να δημιουργήσουν κάποιο λογαριασμό.

Οι χρήστες θα μπορούν να «μπαινοβγαίνουν» στο «δωμάτιο» της βιντεοδιάσκεψης, ενώ δεν θα υπάρχει επίσης περιορισμός χρόνου στις βιντεοδιασκέψεις του Messenger Rooms. Αν θέλουν οι χρήστες, θα μπορούν να κρατούν «ιδιωτική» τη βιντεοδιάσκεψή τους. Το Facebook διαβεβαίωσε ότι δεν θα μπορούν να «τρυπώσουν» απρόσκλητοι ενοχλητικοί στις βιντεοδιασκέψεις, κάτι που έχει στιγματίσει το Zoom (η λεγόμενη πρακτική του «zoombombing»). Σε πρώτη φάση τα video-chats δεν θα είναι πάντως πλήρως κρυπτογραφημένα, κάτι που μπορεί να συμβεί μελλοντικά.

Το Messenger Rooms θα είναι προσβάσιμο άμεσα από το News Feed και από τις άλλες σελίδες του Facebook (Groups, Events κ.α.), καθώς επίσης και από το Messenger, ενώ στο μέλλον η δυνατότητα πρόσβασης θα διευρυνθεί σε Instagram και WhatsApp, που ανήκουν επίσης στην «οικογένεια» του Facebook. Το τελευταίο έκανε γνωστό ότι σήμερα περισσότεροι από 700 εκατομμύρια λογαριασμοί συμμετέχουν καθημερινά σε κλήσεις μέσω των εφαρμογών Messenger και WhatsApp. Η εταιρεία σχεδιάζει -ταυτόχρονα με το Messenger Rooms- την επέκταση των ομαδικών βιντεοκλήσεων (με τη συμμετοχή έως οκτώ μόνο ατόμων αντί τεσσάρων έως τώρα) εντός του WhatsApp, το οποίο έχει περισσότερους χρήστες από το Messenger.

Η νέα εφαρμογή Messenger Rooms, που δοκιμάστηκε αρχικά στην Αργεντινή και στην Πολωνία, θα χρειαστεί μερικές εβδομάδες, εωσότου είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του Facebook παγκοσμίως, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς. Το Facebook διαβεβαίωσε επίσης ότι το ίδιο δεν θα ακούει ή καταγράφει τι λέγεται στις βιντεοδιασκέψεις και βιντεοκλήσεις στις πλατφόρμες του.

Εκτός από το Zoom, που έχει γίνει το εργαλείο προτίμησης πολλών εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο ξεπερνώντας τους 300 εκατομμύρια χρήστες, σημαντική ανάπτυξη λόγω κορωνοϊού γνωρίζουν οι ανάλογες πλατφόρμες άλλων εταιριών, όπως Microsoft Teams (η εταιρεία προ ημερών παρουσίασε επίσης το νέο Meet Now για το Skype), Cisco Webex και Google Meet.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

πηγή : https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1075908/ayti-einai-i-apantisi-toy-facebook-sto-zoom-poy-saronei-en-meso-koronoioy

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ιστορικές στιγμές: Στην αιωνιότητα ο «Πάπας των Φτωχών» – Όλα όσα έγιναν στην κηδεία
Κόσμος

Ιστορικές στιγμές: Στην αιωνιότητα ο «Πάπας των Φτωχών» – Όλα όσα έγιναν στην κηδεία

Απρ 26, 2025
Φωνητικά ελεγχόμενα μη επανδρωμένα αεροσκάφη αλλάζουν για πάντα το στρατιωτικό παιχνίδι
Τεχνολογία

Φωνητικά ελεγχόμενα μη επανδρωμένα αεροσκάφη αλλάζουν για πάντα το στρατιωτικό παιχνίδι

Απρ 26, 2025
Πετάτε χρυσό 22 καρατίων στα σκουπίδια χωρίς να το καταλαβαίνετε – Οι ειδικοί προειδοποιούν
Κόσμος

Πετάτε χρυσό 22 καρατίων στα σκουπίδια χωρίς να το καταλαβαίνετε – Οι ειδικοί προειδοποιούν

Απρ 25, 2025
Γαλλία: Επίθεση 15χρονου με μαχαίρι σε λύκειο – 1 νεκρός μαθητής και 3 τραυματίες
Κόσμος

Γαλλία: Επίθεση 15χρονου με μαχαίρι σε λύκειο – 1 νεκρός μαθητής και 3 τραυματίες

Απρ 24, 2025
Γιατί δεν πρέπει να διαγράφετε τα spam από το email σας
Τεχνολογία

Γιατί δεν πρέπει να διαγράφετε τα spam από το email σας

Απρ 24, 2025
Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: «Πανικοβληθήκαμε», λέει Έλληνας ξεναγός που ζει στην Τουρκία
Κόσμος

Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: «Πανικοβληθήκαμε», λέει Έλληνας ξεναγός που ζει στην Τουρκία

Απρ 23, 2025
Next Post
Κέικ φράουλας

Κέικ φράουλας

Παγωτό vs παγωμένο γιαούρτι: Θρεπτικά συστατικά και θερμίδες

Παγωτό vs παγωμένο γιαούρτι: Θρεπτικά συστατικά και θερμίδες

Φράουλες:Πώς τις καταναλώνουμε-χρήσιμες συμβουλές

Φράουλες:Πώς τις καταναλώνουμε-χρήσιμες συμβουλές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd