Στο περικαλλές εξωκλήσι του Αγίου Ευαγγελιστού Μάρκου, που κοσμεί τον λόφο του Δενδροχωρίου, μια πανέμορφη τοποθεσία, τελέστηκε, σήμερα το απόγευμα, ο Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Τρίκκης, Γαρδικίου και Πύλης κ. Χρυσοστόμου παρουσία ιερέων και πολλών πιστών.
Στο τέλος της Ακολουθίας προσεφέρθη κέρασμα.
Αύριο, ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, στις 07:30 π.μ. θα τελεστεί ο Όρθρος και η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία, ενώ θα διαβαστεί το Ύψωμα του Αγίου.
(ΦΩΤΟ: Δημήτρης Καραγιάννης)