Στο καταπράσινο Δενδροχώρι ο Τρίκκης Χρυσόστομος για τον Άγιο Ευαγγελιστή Μάρκο – Πλήθος πιστών στον Πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό (ΦΩΤΟ)

Στο περικαλλές εξωκλήσι του Αγίου Ευαγγελιστού Μάρκου, που κοσμεί τον λόφο του Δενδροχωρίου, μια πανέμορφη τοποθεσία, τελέστηκε, σήμερα το απόγευμα, ο Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Τρίκκης, Γαρδικίου και Πύλης κ. Χρυσοστόμου παρουσία ιερέων και πολλών πιστών.

 

 

Στο τέλος της Ακολουθίας προσεφέρθη κέρασμα.

Αύριο, ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, στις 07:30 π.μ. θα τελεστεί ο Όρθρος και η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία, ενώ θα διαβαστεί το Ύψωμα του Αγίου.

(ΦΩΤΟ: Δημήτρης Καραγιάννης)