TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

1.000 και πλέον εκπαιδευόμενοι στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης σε Τρίκαλα και Πύλη

Υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων - Αναμένεται να λειτουργήσουν προσεχώς και στην Καλαμπάκα και τη Φαρκαδόνα

Δεκ 18, 2014
in Featured, Αφιερώματα
1.000 και πλέον εκπαιδευόμενοι στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης σε Τρίκαλα και  Πύλη
Share on FacebookShare on Twitter

Εκατοντάδες είναι και φέτος οι Τρικαλινοί οι οποίοι παρακολουθούν τα προγράμματα επιμόρφωσης των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης τόσο στο Δήμο Τρικκαίων, όσο και στο Δήμο Πύλης. Τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης που έχουν συσταθεί και λειτουργούν  σε πολλούς Δήμους της χώρας προσφέρουν ύστοχα, έγκυρα, υψηλής ποιότητας, εύκολα προσβάσιμα εκπαιδευτικά προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων, που συνδέονται με το τοπικό, αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον. Ανάμεσα στους Δήμους αυτούς συγκαταλέγονται και οι Δήμοι Τρικκαίων και Πύλης στους οποίους λειτουργούν Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στον μεν Δήμο Τρικκαίων από το 2013, στο δε Δήμο Πύλης πολύ πρόσφατα, και συγκεκριμένα, μόλις από τον περασμένο Ιανουάριο. Κέντρα Δια Βίου Μάθησης μπορούν να συσταθούν και να λειτουργήσουν σε όσους Δήμους το επιθυμούν, ενώ δεν αποκλείεται προσεχώς η λειτουργία τους και στους Δήμους Καλαμπάκας και Φαρκαδόνας.

Της Βιβής Μαργαρίτη

ΚΔΒΜ ΤΡΙΚΑΛΑ3Για τη συμμετοχή στα τμήματα μάθησης βασική προϋπόθεση και προαπαιτούμενο είναι να είναι κάποιος ενήλικος (18 και πάνω), μας απαντά η  Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Διασφάλισης Ποιότητας του ΚΔΒΜ Δ. Τρικκαίων Λουίζα Τσιαούση. Στο πλαίσιο των αρχών της ισότητας των ευκαιριών και της μη διάκρισης τα παρεχόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα μέσα από τα Κέντρα  Δια Βίου Μάθησης απευθύνονται σε όλους τους ενήλικες,  άνεργους κι εργαζόμενους, ανεξάρτητα από φύλο, μορφωτικό επίπεδο, χώρα καταγωγής, θρησκεία, τόπο διαμονής, νέους, φοιτητές κ.λπ., με μόνη προϋπόθεση το ενδιαφέρον τους για γνώση κι ενεργό συμμετοχή. Η ανάπτυξη ανεξάρτητων τμημάτων μάθησης για ευάλωτες κοινωνικά ομάδες (Τσιγγάνοι, Φυλακισμένοι, Μουσουλμανική Μειονότητα, Μετανάστες – Παλιννοστούντες, ΑμεΑ) στοχεύει στην ισότιμη ένταξή τους στη σύγχρονη κοινωνία.

Το έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό ΚοινωνικόΤαμείο) κι από εθνικούς πόρους.

Βεβαίωση παρακολούθησης

Μετά τη λήξη της παρακολούθησης, δίνεται  Βεβαίωση Παρακολούθησης, όπως μας πληροφορεί η κ. Τσιαούση. Η μάθηση που παρέχεται στα Κ.Δ.Β.Μ. είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εκπαίδευσης ενηλίκων, δίνοντας προτεραιότητα στις ανάγκες του εκπαιδευόμενου. «Σκοπός δεν είναι η απόκτηση πιστοποιημένων γνώσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, άμεσα, για τη βελτίωση της επαγγελματικής θέσης στην αγορά εργασίας. Είναι γνώσεις που στοχεύουν πρωτίστως στις αρχές και τους σκοπούς της εκπαίδευσης ενηλίκων (εμπλουτισμός γνώσεων, ανάπτυξη και βελτίωση ικανοτήτων και δεξιοτήτων, ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου κλπ)» εξηγεί.

SL375494Προφίλ εκπαιδευόμενων

‘Ανθρωποι ενήλικες, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου παρακολουθούν τα προγράμματα. Ο καθένας για το δικό του λόγο όπως μας είπαν. Άλλος γιατί απλά θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του. Άλλος γιατί χρειάζεται κάποιες επιπλέον γνώσεις λόγω δουλειάς, άλλος απλά επειδή έχει χρόνο και θέλει να τον αξιοποιήσει δημιουργικά ή επειδή έχουν θέληση για επιμόρφωση και με τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης τους δίνεται η δυνατότητα.

SL375489Στο Δήμο Τρικκαίων

Στο Δήμο Τρικκαίων το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) λειτουργεί τμήμα από τον Φεβρουάριο του 2013. Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος είναι το γεγονός ότι από τον Μάρτιο του 2013 έως τον Ιούλιο του 2014, υποβλήθηκαν 1.748 αιτήσεις κι έχουν υλοποιηθεί με επιτυχία 90 τμήματα επιμόρφωσης.

Φέτος, μέχρι σήμερα οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί έχουν ξεπεράσει τις 826 και τα προγράμματα που τρέχουν είναι περισσότερα από 17, ενώ από το νέο έτος αναμένεται να υλοποιηθούν κι άλλα νέα προγράμματα.

Tο Κέντρο είναι η βασική δομή εκπαίδευσης ενηλίκων που λειτουργεί σε τοπικό επίπεδο (επίπεδο Δήμου) από το 2010. Τα προηγούμενα χρόνια είχαν λειτουργήσει με επιτυχία τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.), τα οποία, όμως, είχαν κεντρική διαχείριση ως συγχρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα και αναπτύχθηκαν σε επίπεδο Νομού.

SL375493Τμήματα

Τα τμήματα που μπορούν να λειτουργήσουν είναι πολλά και περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα αντικειμένων προς εκπαίδευση. Πρόκειται για προγράμματα εθνικής και τοπικής εμβέλειας. Τα τμήματα μάθησης παρέχονται δωρεάν στους πολίτες- εκπαιδευόμενους. Η συμμετοχή, όμως, δεν επιδοτείται, όπως συμβαίνει με αντίστοιχα προγράμματα κατάρτισης. Τα προγράμματα έχουν ξεκινήσει από αρχές Οκτωβρίου και υλοποιούνται όλο το χρόνο.

SL375487Πως εμπλέκεται ο Δήμος

Η ουσιαστική διαφοροποίηση των Κ.Δ.Β.Μ. είναι ότι πλέον ο Δήμος έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει και να οργανώσει τα εκπαιδευτικά κι επιμορφωτικά προγράμματα που επιθυμεί να υλοποιηθούν στην περιφέρειά του. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα να αντιστραφεί η διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, αφού μπορεί να γίνεται πρώτα διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των πολιτών και να «μεταφράζονται» οι ανάγκες σε προγράμματα μάθησης.

Το εκπαιδευτικό έργο ενεργοποιείται με εκπαιδευτικές δράσεις ΕΘΝΙΚΗΣ και ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ, οι οποίες υλοποιούνται μετά από πρόταση των αιτούντων Δήμων κι έγκριση του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

SL375491Αιτήσεις-πληροφορίες

Η ημερομηνία υποδοχής αιτήσεων είναι ανοιχτή και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές όλη την εκπαιδευτική χρονιά. Πληροφορίες μπορεί να αντλήσει κάποιος καθημερινά στο χώρο που στεγάζεται η Διοίκηση και οι Χώροι Διδασκαλίας του ΚΔΒΜ Δ. Τρικκαίων, Καλαμπάκας 28 (δίπλα στο e-trikala, απέναντι από τους Προσκόπους)τηλ. 2431027790  και ώρες 10:00 – 15:00 και στο Πνευματικό Κέντρο, στον 1ο όροφο, στο τμήμα Παιδείας, τηλ. 2431353502 και ώρες 08:00 – 14: 30. Επίσης, στην Ιστοσελίδα του Δήμου  www.trikalacity.gr.

Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Διασφάλισης Ποιότητας του ΚΔΒΜ Δ. Τρικκαίων είναι η ΛουίζαΤσιαούση, Υπεύθυνος Οργάνωσης ο Γεώργιος Καραλής  και Υπεύθυνη του Δήμου η Βάσω Πουλιανίτη.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

[quote_box_center]

Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Πύλης

Η λειτουργία του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Πύλης και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ξεκίνησε τον Ιανουάριο 2014, όπως μας ενημερώνει η υπεύθυνη Οργάνωσης του ΚΔΒΜ, Νικόλ Μπράχου.

ΚΕΝΤΡΟ ΔΒΜ ΠΥΛΗΣΠρώτος χρόνος λειτουργίας

Στο διάστημα αυτό η προσέλευση των ενδιαφερομένων – εκπαιδευομένων όλων των Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Πύλης ήταν μεγάλη. Ο αριθμός των αιτήσεων ανήλθε περίπου στις 400. Οι ενδιαφερόμενοι ήταν όλων των ηλικιών (άνω των 18) κι όλων των μορφωτικών επιπέδων. Τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν στο πρώτο πεντάμηνο λειτουργίας του εν λόγω Κ.Δ.Β.Μ. ήταν τα εξής:

Αστικοί Λαχανόκηποι (25 ώρες), Ιταλικά για τον τουρισμό (25 ώρες), Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία (25 ώρες), Ισπανικά για τον τουρισμό (25 ώρες), Ρώσικα για τον τουρισμό (25 ώρες), Επεξεργασία κειμένου – Διαδίκτυο (50 ώρες), Αγωγή Υγείας – Πρώτες βοήθειες (25 ώρες), Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων (25 ώρες), Δημιουργώ την δική μου επιχείρηση (25 ώρες), Εικαστικό Εργαστήρι (50 ώρες), Αγγλικά για τον τουρισμό (25 ώρες), Γερμανικά για τον τουρισμό (25 ώρες), Αγγλικά για τον χώρο εργασίας (25 ώρες), Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων (25 ώρες).

Η υπεύθυνη Οργάνωσης του ΚΔΒΜ, Νικόλ Μπράχου.
Η υπεύθυνη Οργάνωσης του ΚΔΒΜ, Νικόλ Μπράχου.

Για τα παραπάνω προγράμματα δημιουργήθηκαν 20 τμήματα, από τα οποία αποφοίτησαν περίπου 300 εκπαιδευόμενοι, οι οποίοι και θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης του γνωστικού αντικειμένου του εκάστοτε προγράμματος.

Περισσότερες από 215 αιτήσεις

Οι αιτήσεις για το εκπαιδευτικό έτος 2014-2015 έως σήμερα ανέρχονται στις 215. Η υποβολή αιτήσεων στα ΚΔΒΜ του Δήμου Πύλης συνεχίζεται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Τα προγράμματα εκπαίδευσης που τρέχουν αυτή τη χρονική περίοδο, όπως μας ενημερώνει η κ. Μπράχου, είναι 5:

Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων 25Ω

Εικαστικό Εργαστήρι 50Ω (2 τμήματα)

Βασικά Γερμανικά Α1  50Ω (2 τμήματα)

Νέα προγράμματα

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους θα υλοποιηθούν προγράμματα που αφορούν

1.Ξένες γλώσσες

2. Εκμάθηση υπολογιστών

3. Πρώτες βοήθειες

4.Εθελοντισμό

5. Προγράμματα που αφορούν:

i.την οικονομία και την επιχειρηματικότητα

ii.το περιβάλλον

ιιι. τον πολιτισμό και την τέχνη

Επίσης θα υλοποιηθούν κάποια προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας μεταξύ των οποίων θα είναι :

Εκμάθηση γραφής BRAILLE σε άτομα με προβλήματα όρασης

Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής με παραδοσιακές συνταγές

Αρωματικά –Φαρμακευτικά Φυτά

Οικιακή μελισσοκομία

Λαογραφία του τόπου

Νέες εναλλακτικές καλλιέργειες

Που στεγάζεται

Το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Δήμου Πύλης μεταφέρθηκε από το ισόγειο του Δημαρχείου Πύλης και πλέον λειτουργεί στο πρώην Δημαρχείο Γόμφων στη Λυγαριά. Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης & Διασφάλισης Ποιότητας είναι η Νικολέτα Παππά και Υπεύθυνη Οργάνωσης του ΚΔΒΜ η Νικόλ Μπράχου.  Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες στο τηλ. 2434350133.

[/quote_box_center]

 

 —————————————————————-

 Τα προγράμματα αναλυτικά

Στα Κ.Δ.Β.Μ, μπορούν να δημιουργηθούν τμήματα για τα ακόλουθα προγράμματα στους Δήμους Τρικκαίων και Πύλης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ

Α/Α​ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ​ – ΩΡΕΣ

1​ΟΙΚΟΝΟΜΙA – EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ​

1.1​Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων​25 (ώρες)

1.2​Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα​50

1.3​Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη​25

1.4​Αγροτική Επιχειρηματικότητα – MarketingΑγροτικών Προϊόντων​25

1.5​Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση – Διάθεση​25

1.6​Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν​25

1.7​Πράσινη Επιχειρηματικότητα​25

1.8​Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση​25

1.9​Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές​25

1.10​Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού​25

1.11​Συμβουλευτική σταδιοδρομίας​25

1.12​Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών​25

2​ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ​

2.1​Περιβάλλον και καθημερινή ζωή​25

2.2​Γεωργία και Φυσικοί Πόροι​25

2.3​Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις​25

2.4​Οικολογικές λύσεις για το σπίτι​25

2.5​Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή​25

2.6​Ασφάλεια –Ποιότητα Τροφίμων​25

2.7​Αστικοί λαχανόκηποι​25

2.8​Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής​25

2.9​Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες​25

2.10​Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων​25

2.11​Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων ​15

3​ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ​

3.1​Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι)​50

3.2​Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ)​50

3.3​Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ)​50

3.4​Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή​25

3.5​Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (socialmedia)​25

3.6​Δημιουργία Ιστοσελίδας​50

3.7​Ηλεκτρονική εφημερίδα​50

3.8​Νέες Τεχνολογίες στην Τρίτη Ηλικία​25

4​ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ​

4.1​Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα​25

4.2​Βελτιώνω την ορθογραφία μου​25

4.3​Σύνταξη εγγράφων – φορμών​50

4.4​Αγγλικά για το χώρο εργασίας (Α2-Β1)​25

4.5​Αγγλικά για τον τουρισμό (Α2)​25

4.6​Γαλλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)​25

4.7​Γερμανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)​25

4.8​Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)​25

4.9​Ισπανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)​25

4.10​Ρωσικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)​25

4.11​Κινεζικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)​25

4.12​Τουρκικά για τον τουρισμό (Α1-Α2)​25

4.13​Βασικά Αγγλικά Α1​50

4.14​Βασικά Αγγλικά Α2​50

4.15​Βασικά Γαλλικά Α1​50

4.16​Βασικά Γαλλικά Α2​50

4.17​Βασικά Γερμανικά Α1​50

4.18​Βασικά Γερμανικά Α2​50

4.19​Βασικά Ιταλικά Α1​50

4.20​Βασικά Ιταλικά Α2​50

5​ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ​

5.1​Διαχείριση εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής​25

5.2​Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο​25

5.3​Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία​25

5.4​Διαχείριση χρόνου​25

5.5​Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων​25

5.6​Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας​25

5.7​Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία​25

5.8​Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες​50

5.9​Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή​25

6​ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ​

6.1​Ιστορία της Τέχνης​25

6.2​Εικαστικό Εργαστήρι​50

6.3​Φωτογραφία ​25

6.4​Κινηματογράφος​25

6.5​Εργαστήρι δημιουργίας Βίντεο​50

6.6​Θεατρικό Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση)​50

6.7​Εργαστήρι μουσικής​50

6.8​Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής​50

6.9​Αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς​25

6.10​Τοπική Ιστορία​25

6.11​Λαογραφία: Παραδοσιακός Πολιτισμός​25

7​ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ​

7.1​Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή​25

7.2​Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι​50

7.3​Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ​50

7.4​Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή​25

7.5​Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α1)​125

7.6​Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α2)​175

7.7​Κρατούμενοι – Υποστήριξη κρατουμένων​25

7.8​Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες Ι​50

7.9​Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ​50

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ

α/α​ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ​ΩΡΕΣ

1.​​Εθελοντισμός: Διαχείριση Κινδύνων, Κρίσεων, Εκτάκτων αναγκών στην τοπική κοινωνία​25

2.​​Εθελοντισμός: Πυρκαγιές-Πλημμύρες​25

3.​​Εθελοντισμός: Σεισμοί:​25

4.​​Εθελοντισμός: Θαλάσσια ατυχήματα​25

5.​​Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Γενικό πλαίσιο​10

6.​​Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Θρησκευτικός, Πολιτιστικός  τουρισμός​12

7.​​Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: οικολογικός, οινολογικός, γαστρονομικός τουρισμός​12

8.​​Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Αθλητικός τουρισμός​12

9.​​Διαδικτυακή προβολή και διαχείριση επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών​25

10.​​Υγεία και εναλλακτικές θεραπείες​25

11.​​Παρασκευή αλατιού με παραδοσιακές μεθόδους​15

12.​​Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής με παραδοσιακές συνταγές​35

13.​​Νέες εναλλακτικές καλλιέργειες​25

14.​​Σύγχρονες οικολογικές μέθοδοι αλιείας​25

15.​​Άθληση στην Τρίτη Ηλικία​25

16.​​Υγιεινή και ασφάλεια στο χώρο εργασίας​15

17.​​Εργαστήρι Μαγειρικής με παραδοσιακές συνταγές​35

18.​​Χρήση ελεύθερου λογισμικού​25

19.​​Οικιακή μελισσοκομία​25

20.​​Οικιακή Παραγωγή Οίνου, ποτών και ηδύποτων ​30

21.​​Αρωματικά –Φαρμακευτικά Φυτά​25

22.​​Δεξιότητες αυτόνομης διαβίωσης​25

23.​​Ασθένειες και τρόποι αντιμετώπισης στη γεωργία​25

24.​​Εθελοντισμός και κοινωνική δράση​25

25.​​Αρχιτεκτονική κήπων​25

26.​​Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη κινηματογράφου​25

27.​​Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη λογοτεχνίας​25

28.​​Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη θεάτρου​25

29.​​Προληπτική ιατρική για την Τρίτη Ηλικία​25

30.​​Εξαρτήσεις και πρόληψη ​15

31.​​Κανόνες οικονομικής διαχείρισης αγροτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας ​25

32.​​Ανακύκλωση και κομποστοποίηση​25

33.​​Τοπική αυτοδιοίκηση και πολίτης: Υποχρεώσεις και δικαιώματα των κατοίκων τοπικής κοινωνίας​25

Προγράμματα τοπικής εμβέλειας στο Δήμο Τρικκαίων

α/α​ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ​ ΩΡΕΣ

1.​​Εργαστήρι οικολογικής βαφής νημάτων και υφαντικής​ 50

2.​​«Χαΐνηδες» Γνώστες του Βουνού​25

3.​​Εργαστήρι δημιουργίας κοσμήματος ​50

4.​​Κατασκευή τοπικής φορεσιάς​50

5.​​Εργαστήρι ψηφιδωτού​50

6.​​Τοπικοί παραδοσιακοί χοροί​50

7.​​Κοπτική ραπτική​50

8.​​Κοπανέλι​50

9.​​Λαογραφία του τόπου​25

10.​​Διοργάνωση Τοπικών  εκθέσεων με  σκοπό  την  προβολή  τοπικών παραδοσιακών προϊόντων  με  στόχο την δημιουργία  Ομάδων τοπικής δράσης ​25

11.​​Διδασκαλία Ποντιακής Διαλέκτου​150

12.​​Χρηματοδοτικά προγράμματα/εργαλεία που βρίσκονται σε ισχύ για αγροτικές δραστηριότητες​10

13.​​Μανιτάρια: Από το δάσος στην κουζίνα​ 25

14.​​Εργαστήριο Fusing​50

15.​​Κατανοώ το φορολογικό σύστημα και φτιάχνω φορολογική δήλωση ​12

16.​​Εργαστήρι χειροτεχνίας​50

17.​​Εργαστήρι κηροπλαστικής​50

18.​​Διαχείριση στερεών αποβλήτων​25

19.​​Εκμάθηση γραφής BRAILLE σε άτομα με προβλήματα όρασης​50

20.​​Εργαστήρι κεραμικής​50

21.​​Θεατρολογία​25

22.​​Εργαστήρι χαλκογραφίας​25

23.​​Εργαστήριο Ξυλογλυπτικής​50

24.​​Εργαστήριο κατασκευής παραδοσιακών οργάνων​50

Να σημειωθεί ότι τα Τοπικά Προγράμματα δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη από τον Δήμο Τρικκαίων.

ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΥΛΗΣ

α/α​ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ​ΩΡΕΣ

25.​​Εργαστήρι δημιουργίας κοσμήματος​50

26.​​Εργαστήρι ψηφιδωτού​50

27.​​Τοπικοί παραδοσιακοί χοροί​50

28.​​Λαογραφία του τόπου​25

29.​​Διοργάνωση Τοπικών  εκθέσεων με  σκοπό  την  προβολή  τοπικών παραδοσιακών προϊόντων  με  στόχο την δημιουργία  Ομάδων τοπικής δράσης ​25

30.​​Χρηματοδοτικά προγράμματα/εργαλεία που βρίσκονται σε ισχύ για αγροτικές δραστηριότητες​10

31.​​Μανιτάρια: Από το δάσος στην κουζίνα​25

32.​​Κατανοώ το φορολογικό σύστημα και φτιάχνω φορολογική δήλωση ​12

33.​​Εργαστήρι χειροτεχνίας ​50

34.​​Εκμάθηση γραφής BRAILLE σε άτομα με προβλήματα όρασης​50

35.​​Εργαστήρι κεραμικής​50

36.​​Θεατρολογία​25

37.​​Εργαστήριο Ξυλογλυπτικής​50

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Βραδινός συμβολικός περίπατος στα Τρίκαλα για την Παγκόσμια Ημέρα Ευχής
Featured

Βραδινός συμβολικός περίπατος στα Τρίκαλα για την Παγκόσμια Ημέρα Ευχής

Απρ 24, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο τ. Δήμαρχος Μουζακίου Θεοδόσης Καφφές
Featured

Έφυγε από τη ζωή ο τ. Δήμαρχος Μουζακίου Θεοδόσης Καφφές

Απρ 24, 2025
Νέες παρεμβάσεις για αγρότες και κατοίκους σε Πρίνος και Καλονέρι από τον Δήμο Τρικκαίων
Featured

Νέες παρεμβάσεις για αγρότες και κατοίκους σε Πρίνος και Καλονέρι από τον Δήμο Τρικκαίων

Απρ 24, 2025
Γεύση και παράδοση στο Γεωπάρκο Μετεώρων – Πύλης
Featured

Γεύση και παράδοση στο Γεωπάρκο Μετεώρων – Πύλης

Απρ 24, 2025
Συνάντηση της Μαρίνας Κοντοτόλη με το ΔΣ των Εφοριακών Ν. Τρικάλων – Στήριξη στον αγώνα ενάντια στην κεντρικοποίηση των φορολογικών υπηρεσιών
Featured

Συνάντηση της Μαρίνας Κοντοτόλη με το ΔΣ των Εφοριακών Ν. Τρικάλων – Στήριξη στον αγώνα ενάντια στην κεντρικοποίηση των φορολογικών υπηρεσιών

Απρ 24, 2025
Αλεξάνδρα Βαρσάνη: Η τρικαλινής καταγωγής σκόρερ που έχει αγωνιστεί με την Εθνική Κ17 κι ατενίζει το μέλλον μέσα από τα γήπεδα
Featured

Αλεξάνδρα Βαρσάνη: Η τρικαλινής καταγωγής σκόρερ που έχει αγωνιστεί με την Εθνική Κ17 κι ατενίζει το μέλλον μέσα από τα γήπεδα

Απρ 24, 2025
Next Post
Εκλογές σήμερα στην Ε.Λ.Μ.Ε. Τρικάλων

Εκλογές σήμερα στην Ε.Λ.Μ.Ε. Τρικάλων

Κολωνάκια τοποθετούνται σήμερα στο πεζοδρόμιο της οδού Κανούτα

Κολωνάκια τοποθετούνται σήμερα στο πεζοδρόμιο της οδού Κανούτα

Πάρτι του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων την Κυριακή 21/12/2014

Πάρτι του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων την Κυριακή 21/12/2014

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd