TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home ό,τι να ναι

Τι συμβαίνει με τους λογαριασμούς στα social media όταν πεθαίνει ο χρήστης

Απρ 29, 2016
in ό,τι να ναι, Τεχνολογία
Τι συμβαίνει με τους λογαριασμούς στα social media όταν πεθαίνει ο χρήστης
Share on FacebookShare on Twitter

Η πολιτική που εφαρμόζεται σε Facebook, Instagram και Twitter

Με το Facebook να μετρά ήδη 30 εκατομμύρια «νεκρούς χρήστες» των οποίων τα προφίλ συνεχίζουν να υπάρχουν στο διαδίκτυο, το κάθε κοινωνικό δίκτυο ακολουθεί τη δική του πολιτική για όσους πεθαίνουν.

Σύμφωνα με το ABC, 8.000 άνθρωποι που έχουν λογαριασμό στο Facebook πεθαίνουν κάθε μέρα, ενώ πρέπει να σκεφτεί κανείς ότι ένα ποσοστό από αυτούς έχει επίσης ένα προφίλ στο Instagram και στο Twitter. Οι ειδικοί παραδέχονται ότι αυτό είναι ένα από τα «προβλήματα» της επανάστασης των κοινωνικών δικτύων, καθώς πολλά από αυτά τα προφίλ δε σβήνονται και παραμένουν οι λογαριασμοί των νεκρών στον «αέρα».

Οι νόμοι προστασίας των προσωπικών δεδομένων των εταιρειών, καθώς και οι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προβλέπουν ότι κανείς δεν επιτρέπεται να συνδεθεί στο λογαριασμό κάποιου άλλου εκτός αν του έχει δοθεί η έγκριση από τον ίδιο τον χρήστη.

Δείτε τι ισχύει σε κάθε κοινωνικό δίκτυο…

Facebook

FACEBOOK

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο αναφέρει στους χρήστες ότι μπορούν να διαλέξουν εκ των προτέρων αν θα ήθελαν ο λογαριασμός τους να μετατραπεί σε σελίδα μνήμης ή να διαγραφεί οριστικά από το Facebook σε περίπτωση θανάτου τους, όπως αναφέρει η Mirror. Επιπλέον ο κάθε χρήστης μπορεί να ορίσει ένα πρόσωπο από τους φίλους ή τους συγγενείς του το οποίο θα έχει μετά το θάνατο περιορισμένο έλεγχο και διαχείριση του προφίλ του, εάν αυτός πεθάνει. Μεταξύ αυτών μπορεί να δημοσιεύσει ένα τελευταίο μήνυμα μετατρέποντας το προφίλ σε σελίδα μνήμης.

Twitter

4e9a58z5

Σε περίπτωση θανάτου ενός χρήστη του Twitter, η εταιρεία λέει ότι μπορεί να υπάρχει ένα πρόσωπο που έχει εξουσιοδοτηθεί να ενεργεί για λογαριασμό του θανόντος ή ένα μέλος της άμεσης οικογένειας του που έχει επαληθευτεί ώστε ο λογαριασμός να απενεργοποιηθεί. Μπορεί κάποιος επίσης να ζητήσει την απενεργοποίηση ενός λογαριασμού για κάποιον που έχει πεθάνει, αλλά θα πρέπει να προσκομίσει κάποια στοιχεία όπως το αντίγραφο της ταυτότητάς του και το πιστοποιητικό θανάτου του χρήστη. Δεν μπορεί ωστόσο κανείς να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό και να κάνει μια δημοσίευση όπως συμβαίνει με το Facebook.

Instagram

v9evwh6f

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο με τις φωτογραφίες δημιουργεί επίσης προφίλ μνήμης για τους θανόντες όπως το Facebook, αλλά με κάποιες διαφορές. Δεν επιτρέπει σε κανέναν να συνδεθεί σε ένα προφίλ μνήμης και δεν μπορεί κανείς να χειριστεί τις πληροφορίες του χρήστη. Τα προφίλ εμφανίζονται σε όσους είχαν ακολουθήσει τον χρήστη όπως παλιά αλλά δεν είναι ορατά στην αναζήτηση.

πηγή : http://www.newsbeast.gr/
ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Πώς να εντοπίσετε και να διώξετε έναν γείτονα που σας «κλέβει» Internet
Τεχνολογία

Πώς να εντοπίσετε και να διώξετε έναν γείτονα που σας «κλέβει» Internet

Ιούν 30, 2025
Τι να κάνετε αν κλαπεί το κινητό σας τηλέφωνο – Τα 3 βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε
Τεχνολογία

Τι να κάνετε αν κλαπεί το κινητό σας τηλέφωνο – Τα 3 βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε

Ιούν 29, 2025
Η τεχνητή νοημοσύνη λύνει έναν από τους μεγαλύτερους γρίφους της αρχαιολογίας
Τεχνολογία

Η τεχνητή νοημοσύνη λύνει έναν από τους μεγαλύτερους γρίφους της αρχαιολογίας

Ιούν 28, 2025
Ο ήλιος όπως δεν τον έχετε δει ποτέ – Η πιο λεπτομερής φωτογραφία του μέχρι σήμερα
Τεχνολογία

Ο ήλιος όπως δεν τον έχετε δει ποτέ – Η πιο λεπτομερής φωτογραφία του μέχρι σήμερα

Ιούν 27, 2025
Tung Tung Sahur και Bombardino Crocodilo: Τι είναι το ιταλικό meme trend που σαρώνει στο TikTok;
Τεχνολογία

Tung Tung Sahur και Bombardino Crocodilo: Τι είναι το ιταλικό meme trend που σαρώνει στο TikTok;

Ιούν 26, 2025
Πόσο συχνά πρέπει να αλλάζει το κινητό και γιατί – Πώς θα παραταθεί η «ζωή» του
Τεχνολογία

Πόσο συχνά πρέπει να αλλάζει το κινητό και γιατί – Πώς θα παραταθεί η «ζωή» του

Ιούν 25, 2025
Next Post
Το κόλπο για να διαβάσεις μηνύματα σε Messenger και WhatsApp χωρίς να το ξέρει ο αποστολέας

Το κόλπο για να διαβάσεις μηνύματα σε Messenger και WhatsApp χωρίς να το ξέρει ο αποστολέας

Τσερνομπίλ 30 χρόνια μετά: Αυτή είναι η κληρονομιά του

Τσερνομπίλ 30 χρόνια μετά: Αυτή είναι η κληρονομιά του

Παραλύει η χώρα μετά το Πάσχα λόγω ασφαλιστικού- Eρχεται απεργιακό μπλακάουτ

Παραλύει η χώρα μετά το Πάσχα λόγω ασφαλιστικού- Eρχεται απεργιακό μπλακάουτ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

http://anilioparkfestival.gr/tickets/http://anilioparkfestival.gr/tickets/
Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd