TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Τι γράφουν οι χρήστες του διαδικτύου στα social media των κομμάτων

Σεπ 18, 2015
in Ελλάδα
Πάνω από τα 4δισ. δολάρια τα έσοδα του Facebook
Share on FacebookShare on Twitter

Η πολιτική και το ίντερνετ, οι προεκλογικές τους θέσεις και οι απαντήσεις του κόσμου

Πέρα από τις προεκλογικές ομιλίες και εκδηλώσεις, τις συνεντεύξεις και την αντιπαράθεση υποψηφίων στα τηλεπαράθυρα, η ψηφιακή εποχή που διανύουμε προσφέρει στα πολιτικά κόμματα ένα σημαντικό εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πολίτες. Tweets, hashtags, posts, comments, likes, shares… Έννοιες του κόσμου των social media που έχουν εισβάλλει στην καθημερινότητά μας και δεν μένουν αναξιοποίητες από τα κομματικά επιτελεία εν μέσω προεκλογικής περιόδου.

Πώς όμως διαχειρίζονται τα κόμματα τη δυνατότητα προβολής των θέσεών τους που τους προσφέρουν το Facebook, το Twitter, το YouTube κ.ά. και, κυρίως, πώς αντιμετωπίζουν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης την παρουσία τους και τα όσα προβάλλουν μέσω αυτών των σελίδων;

Ρίχνοντας κανείς, τις τελευταίες ημέρες, μια ματιά στα ψηφιακά προφίλ των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα που φαίνεται να περνούν το κατώφλι στην επόμενη Βουλή -τουλάχιστον βάσει των τελευταίων δημοσκοπήσεων- διαπιστώνει μια έντονη κινητικότητα σε αναρτήσεις, αλλά παράλληλα και μια «ξύλινη» παρουσία και μια έλλειψη διαδραστικότητας με τους χρήστες. Οι τελευταίοι, αντιθέτως, δεν χάνουν την ευκαιρία να παρέμβουν σε πολλές από τις αναρτήσεις που γίνονται για να ασκήσουν κριτική, να υπενθυμίσουν… ξεχασμένες υποσχέσεις που ποτέ δεν τηρήθηκαν, να εκφράσουν τη στήριξή τους ή να ξεσπάσουν την οργή τους και την αγανάκτησή τους, αρκετές φορές με ιδιαίτερα υβριστικό τρόπο.

ΣΥΡΙΖΑ – Αλέξης Τσίπρας

Με δεκάδες αναρτήσεις καθημερινά στα επίσημα προφίλ του σε Facebook και Twitter, ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει ένα δυναμικό «παρών» στον χώρο των social media. Δελτία Τύπου, δηλώσεις, φωτογραφίες από τις περιοδείες του Αλέξη Τσίπρα ανά την Ελλάδα, προεκλογικά σποτ και άλλα βίντεο αναρτώνται διαρκώς από το επιτελείο της Κουμουνδούρου.

tsipras3

Είναι επίσης αρκετοί οι χρήστες που σπεύδουν να κάνουν like ή share σε αυτές τις αναρτήσεις, αν λάβουμε μάλιστα υπόψη μας ότι το κόμμα έχει περίπου 109.000 likes στη σελίδα του στο Facebook και σχεδόν 65.000 followers στο Twitter. Στα σχόλια των χρηστών βρίσκει κανείς όλες τις απόψεις: από «προχώρα Αλέξη» μέχρι σκληρότατη κριτική για την επτάμηνη διακυβέρνηση.

tsipras4

Δεν λείπουν και τα ειρωνικά σχόλια: «Κάντε και κάνα διάλειμμα ρε παιδιά από τις μάχες μην μας πάθετε και υπερκόπωση», σχολιάζει χαρακτηριστικά ένας χρήστης, απαντώντας στην πρόσφατη δήλωση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ πως «οι πιο κρίσιμες μάχες είναι μπροστά μας». «Θα σου δώσω δεύτερη εντολή αλλά θέλω να δω πολλές χειροπέδες», γράφει ένας άλλος.

tsipras2

Συχνότατες είναι οι αναρτήσεις και στην προσωπική σελίδα του Αλέξη Τσίπρα στο Twitter, η οποία παρακολουθεί βήμα προς βήμα την προεκλογική του καμπάνια. Σημειώνεται πως ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει περισσότερους από 298.000 «ακόλουθους».

tsiprfas

ΝΔ – Βαγγέλης Μεϊμαράκης

Η ΝΔ, με κάτι λιγότερο από 69.000 likes στο Facebook και 32.400 followers στο Twitter, φαίνεται να επενδύει εξίσου στον ρόλο των social media για την προεκλογική της καμπάνια. Πρόσφατα μάλιστα εγκαινίασε και το νέο της προφίλ στο Instagram, με σύνθημα «Ελλάδα μπροστά».

nead1

Και σε αυτή την περίπτωση, στα σχόλια μπορεί να βρει κανείς απ’ όλα, ενώ χαρακτηριστικές είναι οι αναφορές στο ιδιαίτερο στιλ του Βαγγέλη Μεϊμαράκη.

nead2

Όπως και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του ΣΥΡΙΖΑ, όμως, διαπιστώνει κανείς μια έλλειψη φαντασίας και ποικιλίας στο μήνυμα που προβάλλεται, με απλή αναπαραγωγή δηλώσεων ή εκδηλώσεων. Μία ακόμη διαπίστωση, που έχει εκφραστεί και από ειδικούς στον τομέα, είναι πως απουσιάζει ο διαδραστικός αυτός διάλογος μεταξύ χρηστών και διαχειριστών, που θα μπορούσε να προσφέρει μια πολύ πιο ουσιαστική συζήτηση, δυνατότητα που δίνουν τα σύγχρονα αυτά μέσα επικοινωνίας.

nead3

Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, πάλι, μέσω της ιστοσελίδας του (meimarakis.gr), παραπέμπει στο προφίλ του στο Facebook και όχι σε κάποιο λογαριασμό στο Twitter. Στη σελίδα του στο Facebook με τα 8.500 περίπου likes δεν διαπιστώνεται η ίδια κινητικότητα από άποψη αναρτήσεων που παρατηρείται στα επίσημα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ΝΔ, που παίζουν προφανώς «πρωταγωνιστικό ρόλο» στην προώθηση της προεκλογικής εκστρατείας του κόμματος.

nda

Λαϊκή Ενότητα

Νέα στον χώρο των social media, η Λαϊκή Ενότητα μετρά λίγες μόλις μέρες ζωής και κάνει τα δειλά της βήματα προκειμένου να αξιοποιήσει με τη σειρά της τις δυνατότητες που της προσφέρονται μία σχεδόν εβδομάδα πριν την προσφυγή στην κάλπη. Με μόλις 1.200 περίπου ακόλουθους στο Twitter και 3.615 likes στο Facebook, ακολουθεί το «μοντέλο» των υπολοίπων με αναρτήσεις δηλώσεων, εκδηλώσεων και δελτίων Τύπου.

laertf

Η κινητικότητα των χρηστών στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης της Λαϊκής Ενότητας είναι σίγουρα πιο περιορισμένη σε σχέση με εκείνες των δύο προηγούμενων κομμάτων. Στα σχόλια βρίσκει κανείς από «προχώρα πρόεδρε» και άλλα μηνύματα στήριξης, μέχρι κριτική για τη θέση του κόμματος στην ευρωζώνη, ενώ δεν λείπουν και οι αναφορές στη Ζωή Κωνσταντοπούλου. «Βάλτε τη Ζωή μπροστά να πάρει η ΛΑ.Ε. 30%. Μόνο έτσι σώζεται η χώρα και όχι με 6%. Εκτός κι αν κοροϊδεύουμε, όπως το ΚΚΕ», αναφέρει χαρακτηριστικά ένας σχολιαστής.

laer3

laer1

Χρυσή Αυγή

Καταιγισμός αναρτήσεων παρατηρείται στο Twitter της Χρυσής Αυγής με τους 6.700 περίπου followers, και πάντα στο γνωστό ύφος του κόμματος. Πάντως, η παρουσία των σχολιαστών είναι από ελάχιστη έως και μηδενική. Με εξαίρεση κάποια λίγα σχόλια που μπορεί κανείς να εντοπίσει στις αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας, για παράδειγμα, είναι ξεκάθαρα τα μηνύματα στήριξης προς το κόμμα και τις θέσεις του.

xar

Στην επίσημη ιστοσελίδα της η Χρυσή Αυγή δεν παραπέμπει σε κάποιο προφίλ του κόμματος στο Facebook. Υπενθυμίζεται πως το 2012, η Χρυσή Αυγή είχε καταγγείλει την «πρωτοφανή και αναίτια κίνηση λογοκρισίας» από τη διαχείριση του Facebook, η οποία «έριξε» τα προφίλ όλων των βουλευτών της.

Ποτάμι

Έκπληξη αποτελεί η σελίδα του Ποταμιού στο Facebook (35.000 περίπου likes), όχι από άποψη περιεχομένου αλλά εξαιτίας του γεγονότος ότι η διαχειριστές της απαντούν σε απορίες και κριτικές που διατυπώνονται από τους χρήστες.

pot

Σε μία περίπτωση, ένας σχολιαστής γράφει αναφορικά με το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος: «Πολύ αξιόλογο. Μηδενική συμμετοχή όμως των ανθρώπων της παραγωγής πρωτογενή και δευτερογενή τομέας. Σωστά;». Μία περίπου ώρα αργότερα έρχεται η απάντηση στο σχόλιο από το Ποτάμι: «Αγαπητέ κ. […] Μέσα στη λίστα με τους 394 υποψηφίους του Ποταμιού, θα βρείτε πολλούς εκπροσώπους από τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα http://topotami.gr/i-ipopsifii-tou-potamiou/, πολλούς περισσότερους από όσους μπορείτε να βρείτε σε άλλα κόμματα. Σύντομα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα μας εκτός από τα ονόματα και τα βιογραφικά τους. Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον».

pot3

Και όπως και στις άλλες περιπτώσεις, δεν λείπουν τα μηνύματα στήριξης και θετικής αποτίμησης των θέσεων του κόμματος, και βεβαίως και τα αρνητικά, με χαρακτηριστικά τα επιθετικά απέναντι στον επικεφαλής του Σταύρο Θεοδωράκη.

pot2

Το Ποτάμι μετρά συνολικά 19.000 followers στο Twitter.

ΚΚΕ

Αν το Ποτάμι μας εξέπληξε ευχάριστα, το ΚΚΕ κατάφερε να ξεχωρίσει, αφού επιμένει στους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους και αρνείται να δημιουργήσει επίσημους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εξαίρεση αποτελεί το κανάλι στο YouTube, όπου αναρτώνται τα βίντεο του κόμματος.

kketweet

Το ΚΚΕ επενδύει στην ενημέρωση μέσω της ιστοσελίδας του (kke.gr), όχι μόνο στην ελληνική γλώσσα αλλά σε 11 ακόμη, μεταξύ των οποίων η αλβανική, η τουρκική, η ισπανική, η πορτογαλική, η ρωσική.

ΑΝ.ΕΛ.

Με πολλές αναφορές και συγχαρητήρια στα προεκλογικά σποτ των Ανεξάρτητων Ελλήνων, μηνύματα συμπαράστασης, αλλά και ιδιαιτέρως επιθετικές και υβριστικές αναφορές σχολιάζουν οι χρήστες, κυρίως στη σελίδα του κόμματος στο Facebook, τις αναρτήσεις με τις θέσεις και τις δηλώσεις του Πάνου Καμμένου και άλλων στελεχών.

anell1

Αρκετοί δηλώνουν απογοητευμένοι που στήριξαν τους ΑΝ.ΕΛ. στις προηγούμενες εκλογές και για τη ψήφιση του νέου μνημονίου, ενώ υπάρχουν και αναφορές σε «δεκανίκι» του ΣΥΡΙΖΑ.

anell3

Σημειώνεται πως οι Ανεξάρτητοι Έλληνες έχουν κάτι παραπάνω από 7.500 ακόλουθους στο Twitter και 8.300 περίπου likes στο Facebook.

anell2

ΠΑΣΟΚ

Στα ψηφιακά του προφίλ επενδύει και το ΠΑΣΟΚ στην κρίσιμη αυτή εκλογική μάχη, με τους χρήστες όμως να μη του χαρίζονται σε αρκετές περιπτώσεις. «Έπρεπε να φτάσεις 4% για να σκεφτείς το ΜΑΖΙ?? Μόνη θα κάτσεις τώρα απ’ έξω και θα κλαις» ή «Γι’ αυτό ακριβώς, σεμνά και ταπεινά παραιτηθείτε, κλειδώστε το μαγαζί και πετάξτε και το κλειδί στο ποτάμι…» είναι κάποια από τα σχόλια που εντοπίζει κανείς.

pask1

Τα προφίλ του ΠΑΣΟΚ στο Facebook (34.500 περίπου likes) και στο Twitter (21.900 followers) μοιάζουν περισσότερο προσεγμένα, με πολλές αναρτήσεις φωτογραφιών από την προεκλογική εκστρατεία της κ. Γεννηματά και άλλου είδους σχολιασμούς, πέρα από την απλή αναπαραγωγή δελτίων Τύπου και δηλώσεων.

pask2pask3

Ένωση Κεντρώων

Η έκπληξη, όπως όλα δείχνουν, της επερχόμενης εκλογικής αναμέτρησης, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, χρωστά σίγουρα πολλά στα social media. Έγινε σε σύντομο χρονικό διάστημα trend στο διαδίκτυο χάρη κυρίως στις… προφητείες του, με τους περισσότερους χρήστες –τουλάχιστον στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης του κόμματος- να τοποθετούνται πολύ θετικά απέναντι στο πρόσωπό του.

enosikentr1

Ήδη η σελίδα της Ένωσης Κεντρώων στο Facebook έχε συγκεντρώσει 19.000 περίπου likes. Στο Twitter, πάλι, το κόμμα έχει μόλις 730 περίπου followers.

 

enosikentr3enosikentr2πηγή : newsbeast.gr

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Υποτροφίες στην Ιαπωνία για Έλληνες φοιτητές – Χωρίς απαίτηση γνώσης Ιαπωνικών
Ελλάδα

Υποτροφίες στην Ιαπωνία για Έλληνες φοιτητές – Χωρίς απαίτηση γνώσης Ιαπωνικών

Απρ 30, 2025
Μηχανοδηγούς αναζητάει η Hellenic Train – Δείτε για ποιες πόλεις
Featured

Μηχανοδηγούς αναζητάει η Hellenic Train – Δείτε για ποιες πόλεις

Απρ 30, 2025
Φορολοταρία Μαρτίου: Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ
Ελλάδα

Φορολοταρία Μαρτίου: Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ

Απρ 29, 2025
Ριζικές αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του σιδηρόδρομου – Τα βασικά σημεία για υποδομή, τρένα και προσωπικό
Featured

Ριζικές αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του σιδηρόδρομου – Τα βασικά σημεία για υποδομή, τρένα και προσωπικό

Απρ 29, 2025
Τραγωδία στη ΜΥΚ: Νεκρός ανθυπολοχαγός του Στρατού κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης καταδρομέων
Ελλάδα

Τραγωδία στη ΜΥΚ: Νεκρός ανθυπολοχαγός του Στρατού κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης καταδρομέων

Απρ 29, 2025
Αιτωλικό: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε σε ανήλικο – Με σοβαρά τραύματα στο νοσοκομείο
Ελλάδα

Αιτωλικό: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε σε ανήλικο – Με σοβαρά τραύματα στο νοσοκομείο

Απρ 28, 2025
Next Post
Παράταση έως τις 24 Σεπτεμβρίου για την προεγγραφή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Παράταση έως τις 24 Σεπτεμβρίου για την προεγγραφή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Παύλος Φύσσας: Δύο χρόνια πριν, δύο χρόνια μετά… (photos+videos)

Παύλος Φύσσας: Δύο χρόνια πριν, δύο χρόνια μετά... (photos+videos)

Διχασμένοι οι Αμερικανοί για την υποδοχή προσφύγων σύμφωνα με δημοσκόπηση

Η Ευρώπη γυρίζει την πλάτη στους πρόσφυγες - Έκλεισε τα σύνορα και η Κροατία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd