«Συναντήσεις» σε σκοτεινά και δυσανάγνωστα μονοπάτια της ανθρώπινης ψυχής  από την Μαρίνα Πετροπούλου

Η ζωή είναι γεμάτη συναντήσεις. Οι περισσότερες μένουν γνωριμίες, περαστικές φιλίες και άλμπουμ με φωτογραφίες διακοπών και εφήμερων σχέσεων. Απ’ τις υπόλοιπες κάποιες γίνονται ευτυχείς συγκυρίες έρωτα, γάμου, συνεργασίας και φιλίας ως τα βαθιά γεράματα, ενώ κάποιες άλλες είναι απλά κακά συναπαντήματα που οδηγούν στον όλεθρο, στην καταστροφή, στην αποτυχία και στο θάνατο… «Πάντα με απασχολούσαν οι «συναντήσεις» και οι περιπέτειες των ανθρώπινων σχέσεων σαν καταστάσεις και όχι σαν ερεθίσματα» μας εκμυστηρεύεται η συγγραφέας Μαρίνα Πετροπούλου η οποία στο βιβλίο της με τίτλο «Συναντήσεις» (κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Α.Α. ΛΙΒΑΝΗ) μας μιλά για «συναντήσεις» που οδηγούν σε σκοτεινά και δυσανάγνωστα μονοπάτια της ανθρώπινης ψυχής.

Συνέντευξη στη Βιβή Μαργαρίτη

-Συναντήσεις… κ. Πετροπούλου περιγράψτε μου με δύο λόγια το νέο σας βιβλίο.

-Είναι η ιστορία ενός αταίριαστου νεανικού έρωτα που στην πορεία του επηρέασε με διάφορους τρόπους τις ζωές, τα συναισθήματα και τις τύχες πολλών ανθρώπων.

-Μία φανταστική ιστορία αγάπης;

-Η φανταστική ιστορία ενός απωθημένου πάθους που στάθηκε ανώριμο, αδύναμο και ανίκανο να αποφύγει τις συνέπειές του.

-Το βιβλίο σας αναφέρεται στο… «κακό συναπάντημα». Γιατί επικεντρώσατε σε αυτή την εκδοχή;

-Γιατί το «καλό συναπάντημα» οδηγεί στο ζήσαμε εμείς καλά κι εσείς καλύτερα, πράγμα που δεν κεντρίζει τη φαντασία ενός συγγραφέα.  Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρουν τα σκοτεινά και δυσανάγνωστα μονοπάτια της ανθρώπινης ψυχής.

-Έρωτας και … κακό συναπάντημα ίσον καταστροφή;

-Το να βρεθεί κανείς ερωτικά τη λάθος στιγμή σε λάθος μέρος ισούται με ταλαιπωρία, προβλήματα και ίσως ψυχική καταστροφή.  Θα μπορούσα να πω όμως πως οι άνθρωποι κατά βάθος ενώ διαισθάνονται τον κίνδυνο, δε θέλουν να τον αναγνωρίσουν.

-Υπήρξε κάποια συνάντηση που καθόρισε τη ζωή σας;

-Όλοι οι άνθρωποι έχουν στη ζωή τέτοιες συναντήσεις γιατί εγώ να αποτελώ εξαίρεση;

-Στα βιβλία σας επιλέγετε γυναίκες ηρωίδες. Γιατί;

-Γιατί είμαι γυναίκα και είναι φυσικό να μπορώ να διαβάζω, να αναλύω και να κατανοώ τον ψυχισμό των γυναικών περισσότερο απ’ αυτόν των ανδρών.

-Κάπου διάβασα ότι σας εμπνέουν οι λεπτομέρειες. Για αυτό το βιβλίο ποια ήταν η λεπτομέρεια που σας κέντρισε κι αποτέλεσε την απαρχή για τη συγγραφή του;

-Πάντα με απασχολούσαν οι «συναντήσεις» και οι περιπέτειες των ανθρώπινων σχέσεων σαν καταστάσεις και όχι σαν ερεθίσματα.

Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου

Σε ποια κατηγορία συνάντησης ανήκει άραγε η παράνομη ερωτική σχέση της Αλίκης με τον Σταύρο; Οι τέσσερις μοιράστηκαν στα δύο. Ο Σταύρος με την Αλίκη απ’ τη μια κι ο Θωμάς με την Έλενα απ’ την άλλη ξημέρωσαν συμφωνώντας και διαφωνώντας χιαστί, χωρίς να καταλήξουν πουθενά. Εκείνη τη νύχτα δύο αγαπημένα ζευγάρια κοιμήθηκαν με γυρισμένες πλάτες. Επάνω ψηλά η κόκκινη πανσέληνος γελούσε και σάρκαζε τη συνάντησή τους.

Η συγγραφέας

Η Μαρίνα Πετροπούλου κατάγεται από τη Σπάρτη. Μεγάλωσε στα Γιάννενα και ήρθε στην Αθήνα δεκαεφτά χρονών. Σπούδασε σχέδιο και διακοσμητική στη σχολή Βακαλό και ασχολήθηκε με την κεραμική και τη ζωγραφική σε ιδιωτικά εργαστήρια. Επίσης ασχολήθηκε με το εμπόριο, επάγγελμα που ασκεί μέχρι σήμερα.

Από τις εκδόσεις «Α.Α. ΛΙΒΑΝΗ» κυκλοφορούν τα μυθιστορήματά της Σαν Γλυκό του Κουταλιού, Λεκές από Κόκκινο Κρασί, Τα Μπλε Φεγγάρια, Ένα Πρωινό, Το Ταγκό της Δανάης, Χωρίς Κραγιόν, Η Τελευταία Λέξη, Η Άκρη της Κλωστής, Στους Πέντε Ανέμους, Άδειες Κυριακές, Για Όλα Υπάρχει Λόγος, Tο Πέπλο και Έτσι Είναι η Ζωή.