TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Μειωμένη αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών κι απογοήτευση των εμπόρων, τα χαρακτηριστικά των εκπτώσεων

Αυγ 7, 2015
in Featured, Τοπικά
Μειωμένη αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών κι απογοήτευση των εμπόρων, τα χαρακτηριστικά των εκπτώσεων
Share on FacebookShare on Twitter

Με την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών να είναι εξαιρετικά περιορισμένη και τους καταστηματάρχες να βρίσκονται στα… πρόθυρα νευρικής κρίσης συνεχίζονται οι εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου.

Η κακή ψυχολογία και η έλλειψη ρευστότητας που προκύπτουν από τις πολιτικές εξελίξεις κι από την επιβολή των capital controls αποτελούν σύμφωνα με τους εμπόρους οι κυριότερες αιτίες για το γεγονός ότι ο τζίρος των καταστημάτων κατά τη θερινή περίοδο των εκπτώσεων, από την έναρξή τους μέχρι σήμερα, υπήρξε μειωμένος κατά 50%.

Μεγαλύτερη σχετικά κίνηση διαπιστώθηκε τις ημέρες από 20 ως 25 Ιουλίου, οπότε και διαφάνηκε ένα σχετικά μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, εντούτοις, παρά την όποια μεγαλύτερη κίνηση είναι γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν έχουν χρήματα ή κάποιοι που έχουν ακόμη μία κάποια καλύτερη οικονομική δυνατότητα είναι αποφασισμένοι να κάνουν πιο περιορισμένες αγορές. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει το γεγονός ότι ο μέσος όρος απόδειξης ανά πελάτη έχει μειωθεί σημαντικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

«Η πολιτική και οικονομική αστάθεια, σε συνδυασμό με τον έλεγχο των τραπεζικών κεφαλαίων, έχουν αντίκτυπο και στην κίνηση της αγοράς, με αποτέλεσμα τη μεγάλη μείωσή της» απαντούν οι έμποροι οι οποίοι δεν κρύβουν την απογοήτευσή τους, αλλά και την ανησυχία τους και τον έντονο προβληματισμό τους για το μέλλον των επιχειρήσεών τους.

Επισημάνσεις

Να υπενθυμίσουμε ότι οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου. Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής. Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Κατά την διενέργεια των τακτικών εκπτώσεων, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από τις εμπορικές επιχειρήσεις, γιατί οι κυρώσεις είναι αυστηρές και δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται λόγω λάθους.

 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ολοκληρώθηκε η κλήρωση για τα Πειραματικά Σχολεία – Οι επιτυχόντες
Featured

Ολοκληρώθηκε η κλήρωση για τα Πειραματικά Σχολεία – Οι επιτυχόντες

Μαΐ 3, 2025
Σύγχρονο κτίριο κατοικίας-στολίδι στο κέντρο των Τρικάλων από τον Μιχάλη Βαρδούλη
Featured

Σύγχρονο κτίριο κατοικίας-στολίδι στο κέντρο των Τρικάλων από τον Μιχάλη Βαρδούλη

Μαΐ 2, 2025
TRIKALA STREET FOOD FESTIVAL 2023 το τριήμερο 5-6-7 Μαΐου στον Μύλο Ματσόπουλου
Featured

Καντίνα food festival τον Ιούνιο στα Τρίκαλα – Δεν θα διοργανωθεί το street food festival

Μαΐ 2, 2025
Στις 11 Ιουνίου η πρώτη δίκη για την τραγωδία των Τεμπών στη Λάρισα – Τι αφορά
Featured

Στις 11 Ιουνίου η πρώτη δίκη για την τραγωδία των Τεμπών στη Λάρισα – Τι αφορά

Μαΐ 2, 2025
Στα Τρίκαλα το Πανελλήνιο Παιδονευρολογικό Συνέδριο
Τοπικά

Στα Τρίκαλα το Πανελλήνιο Παιδονευρολογικό Συνέδριο

Μαΐ 2, 2025
Συνεργασία και στήριξη Σακκά σε αιτήματα των τρικαλινών εφοριακών – Ανησυχία για την κεντρικοποίηση των ΔΟΥ
Featured

Συνεργασία και στήριξη Σακκά σε αιτήματα των τρικαλινών εφοριακών – Ανησυχία για την κεντρικοποίηση των ΔΟΥ

Μαΐ 2, 2025
Next Post
Σε κυκλοφορία από σήμερα η Εθνική Οδός Τρικάλων – Λάρισας στο Μεγαλοχώρι

Σε κυκλοφορία από σήμερα η Εθνική Οδός Τρικάλων – Λάρισας στο Μεγαλοχώρι

47χρονος πήγε να βοηθήσει 80χρονο που τον δάγκωσε σκύλος και τον δάγκωσε κι αυτόν!!!-Τι απαντά το σωματείο «ΆΡΤΕΜΙΣ»

47χρονος πήγε να βοηθήσει 80χρονο που τον δάγκωσε σκύλος και τον δάγκωσε κι αυτόν!!!-Τι απαντά το σωματείο «ΆΡΤΕΜΙΣ»

Καταργείται το χαράτσι των 5 ευρώ στα εξωτερικά ιατρεία των Νοσοκομείων

Προτάσεις του Σάκη Παπαδόπουλου για την επιλογή διοικήσεων νοσοκομείων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd