TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Ηλεκτροκίνηση σιδ. γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα το 2015

Περιλαμβάνεται στο προγραμματισμό της ΕΡΓΟΣΕ για το νέο έτος

Ιαν 6, 2015
in Featured, Τοπικά
Ηλεκτροκίνηση σιδ. γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα το 2015
Share on FacebookShare on Twitter

Η κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων έργων συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 600 εκατ. ευρώ που προωθεί, μέσα στο 2015, η ΕΡΓΟΣΕ, σύμφωνα με την «Ημερησία».
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα βασικός στόχος είναι να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ώστε το 2017 να είναι διπλή σε όλο το μήκος της, πλήρως ηλεκτροκινούμενη, αναπτύσσοντας ταχύτητες έως 160 χλμ. ανά ώρα.
Τα έργα που δρομολογούνται μέσα στο 2015, ουσιαστικά, ολοκληρώνουν το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα βάζουν σε τροχιά υλοποίησης και τη νέα γραμμή από το Κιάτο στην Πάτρα.

Ηλεκτροκίνηση

Τα έργα που θα δημοπρατηθούν θα μειώσουν σημαντικά τους χρόνους διαδρομής, ενώ παράλληλα θα ανοίξουν τον δρόμο για νέες συμφωνίες στη μεταφορά επιβατών, αλλά και εμπορευμάτων με τον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Παράλληλα, θα εξασφαλίσει στον ελληνικό σιδηρόδρομο οικονομικότερες μετακινήσεις, δεδομένου ότι το κόστος της ηλεκτροκίνησης εκτιμάται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο. Τα έργα αφορούν:
1. Ολοκλήρωση αναβάθμισης διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Πειραιά – Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών, προϋπολογισμού 22,7 εκατ. ευρώ.
Η δημοσίευση της προκήρυξης του έργου αυτού έγινε στις 17 Δεκεμβρίου και ουσιαστικά «ξεμπλόκαρε» ένα από τα πιο σημαντικά έργα για την αναβάθμιση της γραμμής από τον Πειραιά μέχρι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών.
ERGOSE1Η δημοπράτηση του έργου θα προχωρήσει ταχύτατα. Το έργο θα έρθει να ολοκληρώσει την αναβάθμιση της γραμμής από τον Σταθμό του Πειραιά ως τον σταθμό Λαρίσης. Το έργο είχε «παγώσει» για μία δεκαετία μετά από αρνητικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, που είχαν εκδοθεί μετά από απανωτές προσφυγές φορέων και κατοίκων της περιοχής.
2. Κατασκευή υποδομής της νέας διπλής σιδ/κής γραμμής από χιλιομετρική θέση 113 έως θέση 123+500 (Ψαθόπυργος έως περιοχή Ρίου), προϋπολογισμού 170 εκατ. ευρώ (α΄τρίμηνο).
3. Κατασκευή επιδομής, στάσεων-σταθμών, σηράγγων, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνιών, εγκαταστάσεων σηράγγων και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο, προϋπολογισμού 75 εκατ. ευρώ (γ΄τρίμηνο).
4. Εργασίες ηλεκτροκίνησης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ (α΄τρίμηνο).
5. Ολοκλήρωση υπολειπόμενων εργασιών υποδομής της παραλλαγής της σιδ/κής γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, και κατασκευή νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού Πολυκάστρου, σιδηροδρομικής στάσης Μικρού Δάσους και ανακαίνιση Σιδηροδρομικού Σταθμού Ειδομένης, προϋπολογισμού 24 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο).
6. Αναβάθμιση γραμμής, εγκατάσταση σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα από Αλεξανδρούπολη έως Ορμένιο και παράκαμψη της πόλης της Αλεξανδρούπολης, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ (πρώτη εργολαβία, 2015).
7. Κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης τύπου τρόλεϊ της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 41 εκατ. ευρώ (β’ εξάμηνο).
8. Κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ. (β’ εξάμηνο).
«Το πρόγραμμα δημοπράτησης για το 2015 είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς όλες οι εκκρεμότητες και οι δυσκολίες του παρελθόντος ξεπεράστηκαν και ο νέος σιδηροδρομικός άξονας υψηλών ταχυτήτων (Αθήνα – Θεσ/νίκη – Προμαχώνας και Ειδομένη) ολοκληρώνεται στο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (2017) και η απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται πλέον σε λιγότερο από 3:30 ώρες», επισημαίνει ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας κ. Κ. Σπηλιόπουλος. Βασικός στόχος είναι να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ώστε το 2017 να είναι διπλή σε όλο το μήκος της, πλήρως ηλεκτροκινούμενη, αναπτύσσοντας ταχύτητες έως 160 χλμ. ανά ώρα.
Τα έργα που δρομολογούνται μέσα στο 2015, ουσιαστικά, ολοκληρώνουν το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα βάζουν σε τροχιά υλοποίησης και τη νέα γραμμή από το Κιάτο στην Πάτρα.

Ηλεκτροκίνηση

Τα έργα που θα δημοπρατηθούν θα μειώσουν σημαντικά τους χρόνους διαδρομής, ενώ παράλληλα θα ανοίξουν τον δρόμο για νέες συμφωνίες στη μεταφορά επιβατών, αλλά και εμπορευμάτων με τον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Παράλληλα, θα εξασφαλίσει στον ελληνικό σιδηρόδρομο οικονομικότερες μετακινήσεις, δεδομένου ότι το κόστος της ηλεκτροκίνησης εκτιμάται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο. Τα έργα αφορούν:
1. Ολοκλήρωση αναβάθμισης διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Πειραιά – Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών, προϋπολογισμού 22,7 εκατ. ευρώ.
Η δημοσίευση της προκήρυξης του έργου αυτού έγινε στις 17 Δεκεμβρίου και ουσιαστικά «ξεμπλόκαρε» ένα από τα πιο σημαντικά έργα για την αναβάθμιση της γραμμής από τον Πειραιά μέχρι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών.

Η δημοπράτηση του έργου θα προχωρήσει ταχύτατα. Το έργο θα έρθει να ολοκληρώσει την αναβάθμιση της γραμμής από τον Σταθμό του Πειραιά ως τον σταθμό Λαρίσης. Το έργο είχε «παγώσει» για μία δεκαετία μετά από αρνητικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, που είχαν εκδοθεί μετά από απανωτές προσφυγές φορέων και κατοίκων της περιοχής.
2. Κατασκευή υποδομής της νέας διπλής σιδ/κής γραμμής από χιλιομετρική θέση 113 έως θέση 123+500 (Ψαθόπυργος έως περιοχή Ρίου), προϋπολογισμού 170 εκατ. ευρώ (α΄τρίμηνο).
3. Κατασκευή επιδομής, στάσεων-σταθμών, σηράγγων, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνιών, εγκαταστάσεων σηράγγων και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο, προϋπολογισμού 75 εκατ. ευρώ (γ΄τρίμηνο).
4. Εργασίες ηλεκτροκίνησης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ (α΄τρίμηνο).
5. Ολοκλήρωση υπολειπόμενων εργασιών υποδομής της παραλλαγής της σιδ/κής γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, και κατασκευή νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού Πολυκάστρου, σιδηροδρομικής στάσης Μικρού Δάσους και ανακαίνιση Σιδηροδρομικού Σταθμού Ειδομένης, προϋπολογισμού 24 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο).
6. Αναβάθμιση γραμμής, εγκατάσταση σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα από Αλεξανδρούπολη έως Ορμένιο και παράκαμψη της πόλης της Αλεξανδρούπολης, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ (πρώτη εργολαβία, 2015).
7. Κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης τύπου τρόλεϊ της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 41 εκατ. ευρώ (β’ εξάμηνο).
8. Κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ. (β’ εξάμηνο).
«Το πρόγραμμα δημοπράτησης για το 2015 είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς όλες οι εκκρεμότητες και οι δυσκολίες του παρελθόντος ξεπεράστηκαν και ο νέος σιδηροδρομικός άξονας υψηλών ταχυτήτων (Αθήνα – Θεσ/νίκη – Προμαχώνας και Ειδομένη) ολοκληρώνεται στο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (2017) και η απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνεται πλέον σε λιγότερο από 3:30 ώρες», επισημαίνει ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας κ. Κ. Σπηλιόπουλος.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Τι είναι η «τροπική νύχτα» που θα βιώσουμε το βράδυ της Παρασκευής – Πώς μας επηρεάζει
Featured

Τι είναι η «τροπική νύχτα» που θα βιώσουμε το βράδυ της Παρασκευής – Πώς μας επηρεάζει

Ιούν 27, 2025
Έρχεται το νέο Ψηφιακό Μουσείο Μετεώρων με υπογραφές Αβραμόπουλου – Παπαστεργίου
Featured

Έρχεται το νέο Ψηφιακό Μουσείο Μετεώρων με υπογραφές Αβραμόπουλου – Παπαστεργίου

Ιούν 27, 2025
Χρ. Μιχαλάκης από συνέδριο ΕΕΤΑΑ: «Η ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης τόσο των ορεινών μας περιοχών όσο και των νησιών μας αποτελούν βασικό όρο της κοινωνικής συνοχής και των ισότιμων ευκαιριών»
Τοπικά

Χρ. Μιχαλάκης από συνέδριο ΕΕΤΑΑ: «Η ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης τόσο των ορεινών μας περιοχών όσο και των νησιών μας αποτελούν βασικό όρο της κοινωνικής συνοχής και των ισότιμων ευκαιριών»

Ιούν 27, 2025
Σημαντικές διακρίσεις μαθητών του 6ου ΓΕΛ στις πανελλήνιες εξετάσεις
Τοπικά

Σημαντικές διακρίσεις μαθητών του 6ου ΓΕΛ στις πανελλήνιες εξετάσεις

Ιούν 27, 2025
Πρώτο σεμινάριο στήριξης και ενημέρωσης των φροντιστών ΑμεΑ υλοποίησε ο Δ. Τρικκαίων
Featured

Πρώτο σεμινάριο στήριξης και ενημέρωσης των φροντιστών ΑμεΑ υλοποίησε ο Δ. Τρικκαίων

Ιούν 27, 2025
Σύλληψη για κάνναβη στα Τρίκαλα
Τοπικά

Κυκλοφορούσε με κάνναβη και κοκαΐνη και συνελήφθη από αστυνομικούς της ΔΙΑΣ

Ιούν 27, 2025
Next Post
Πεντανόστιμα μπισκότα

Πεντανόστιμα μπισκότα

Όσκαρ… παιδείας για την Κατερίνα Μπλέτσα

Όσκαρ... παιδείας για την Κατερίνα Μπλέτσα

Με λαμπρότητα γιορτάστηκαν τα Θεοφάνεια στα Τρίκαλα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

http://anilioparkfestival.gr/tickets/http://anilioparkfestival.gr/tickets/
Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd