TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Παράξενες ειδήσεις

Γιατί τα μοντέλα δεν χαμογελάνε στην πασαρέλα

Οκτ 7, 2016
in Παράξενες ειδήσεις
Γιατί τα μοντέλα δεν χαμογελάνε στην πασαρέλα
Share on FacebookShare on Twitter

Όλοι έχουμε δει επιδείξεις μόδας με αντρικά και γυναικεία μοντέλα να φοράνευπέροχες δημιουργιες και να περπατάνε στην πασαρέλα. Και σίγουρα όλοι έχουμε παρατηρήσει πως τα μοντέλα είναι άκεφα, αγέλαστα και… μουτρωμένα! Μα είναι δυνατόν να μη γελάνε; Δεν περνάνε καλά; Γιατί είναι μελαγχολικά; Η απάντηση δεν βρισκεται σίγουρα στην ψυχολογία τους ούτε στο γεγονός ότι όλα τους πηγαίνουν στραβά! Στην πραγματικότητα φταίει ο καταναλωτής που τα όμορφα κορίτσια και αγόρια δεν γελάνε στην πασαρέλα.

perierga.gr - Γιατί τα μοντέλα δεν χαμογελάνε στις πασαρέλες;

Σύμφωνα με την ψυχολογία του καταναλωτή, λοιπόν, όσο πιο χαρούμενο φαίνεται σε μια διαφημιστική καμπάνια ένα μοντέλο τόσο πιο προσιτό θεωρείται το brand που διαφημίζει. Αντίθετα, όσο πιο απόμακρο ύφος έχει τόσο πιο πολυτελές και επιθυμητό δείχνει το brand στα μάτια του καταναλωτή. Είναι ζήτημα prestige, το οποίο στο χώρο της μόδας συνδέεται με το σνομπ ύφος και το έντονο attitude.

perierga.gr - Γιατί τα μοντέλα δεν χαμογελάνε στις πασαρέλες;

Όσο για τις πασαρέλες; Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι εποχές που η Helena Christensen, η Linda Evangelista και η Claudia Schiffer όργωναν τα catwalks χαμογελώντας, άλλοτε σαγηνευτικά και άλλοτε κοριτσίστικα. Από το 2007 και μετά τα μοντέλα λαμβάνουν από τους σχεδιαστές σαφή εντολή να είναι σοβαρές και ανέκφραστες. Ο βασικός λόγος; Ένα ζεστό χαμόγελο μπορεί να κλέψει την παράσταση ακόμη και από το πιο εντυπωσιακό, περίτεχνο ρούχο. Εκείνος που το σχεδίασε δεν θέλει να συμβεί αυτό.

πηγή : http://perierga.gr/2016/10/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B5/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Επιστήμονες χαρτογράφησαν τμήμα εγκεφάλου ενός ποντικιού – Μοιάζει με γαλαξία
Παράξενες ειδήσεις

Επιστήμονες χαρτογράφησαν τμήμα εγκεφάλου ενός ποντικιού – Μοιάζει με γαλαξία

Μαΐ 10, 2025
Αυτή η μυστηριώδης κοσμική ουσία ίσως είναι παλαιότερη από το σύμπαν – και μπορεί να είναι αθάνατη
Παράξενες ειδήσεις

Αυτή η μυστηριώδης κοσμική ουσία ίσως είναι παλαιότερη από το σύμπαν – και μπορεί να είναι αθάνατη

Μαΐ 9, 2025
LiDAR: Η σύστημα λέιζερ που ανακάλυψε «αποικία φάντασμα» στην καρδιά του Αμαζονίου
Παράξενες ειδήσεις

LiDAR: Η σύστημα λέιζερ που ανακάλυψε «αποικία φάντασμα» στην καρδιά του Αμαζονίου

Μαΐ 8, 2025
Η τεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει το νούμερο ένα «προειδοποιητικό σημάδι» ότι έρχεται ο Γ’ Παγκόσμιος
Παράξενες ειδήσεις

Η τεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει το νούμερο ένα «προειδοποιητικό σημάδι» ότι έρχεται ο Γ’ Παγκόσμιος

Μαΐ 7, 2025
Κάναμε λάθος με τον Ουρανό – Μελέτη αποκαλύπτει την αλήθεια
Παράξενες ειδήσεις

Κάναμε λάθος με τον Ουρανό – Μελέτη αποκαλύπτει την αλήθεια

Μαΐ 6, 2025
«Βόμβα» από αρχαιολόγους: Πώς έχτισαν τις Πυραμίδες οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι – Σοκάρει νέα έρευνα
Παράξενες ειδήσεις

«Βόμβα» από αρχαιολόγους: Πώς έχτισαν τις Πυραμίδες οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι – Σοκάρει νέα έρευνα

Μαΐ 5, 2025
Next Post
Από τον Μάϊο απευθείας πτήσεις Κοπεγχάγη-Γιάννενα

Από τον Μάϊο απευθείας πτήσεις Κοπεγχάγη-Γιάννενα

Αυτή θα είναι η top απόχρωση μαλλιών του φθινοπώρου

Αυτή θα είναι η top απόχρωση μαλλιών του φθινοπώρου

Έχετε ψήσει ψάρι και δεν αντέχεται την μυρωδιά;

Έχετε ψήσει ψάρι και δεν αντέχεται την μυρωδιά;

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd