Γιάννης Κωτούλας: Ο μύλος των ξωτικών είναι ένα στοίχημα  για όλους

Ο πρόεδρος της e-trikala μας απαντά σε ερωτήματα και λύνει απορίες σχετικά με τη φετινή διοργάνωση

Απομένουν 15 μέρες για την έναρξη του Μύλου των Ξωτικών. Σε 15 μέρες η πόλη των Τρικάλων, αλλά κι όλος ο Νομός, θα αποτελέσει και πάλι την «πρωτεύουσα των Χριστουγέννων» με το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο να τίθεται για άλλη μία φορά σε λειτουργία. Για 6η συνεχή χρονιά ο Μύλος των Ξωτικών αναμένεται να φέρει χιλιάδες επισκέπτες στα Τρίκαλα. Στην έκτη χρονιά της λειτουργίας τα Τρίκαλα καλούνται να αποδείξουν ότι ο Μύλος των Ξωτικών είναι ένα εγχείρημα που έχει διάρκεια στο χρόνο κι έχει καθιερωθεί στις πρώτες προτιμήσεις του κόσμου για τις ημέρες των γιορτών.

Συνέντευξη στη Βιβή Μαργαρίτη

Ο Δήμος Τρικκαίων και οι άνθρωποι της e-trikala που έχουν επιφορτιστεί με την ευθύνη της λειτουργίας του θεματικού πάρκου βρίσκονται σε εγρήγορση. Τούτο αποδεικνύει μία επίσκεψη στο Μύλο που κάθε χρόνο τέτοια εποχή μετατρέπεται σε… εργοτάξιο. Εκεί, συναντήσαμε τον πρόεδρο της e-trikala Γιάννη Κωτούλα ο οποίος μας απάντησε σε ερωτήματα κι έλυσε τις απορίες μας σχετικά με τη φετινή διοργάνωση.

-Μύλος των Ξωτικών… Στοίχημα η φετινή διοργάνωση κ. Κωτούλα;

Αναμφίβολα ο μύλος είναι ένα στοίχημα, ένα στοίχημα όμως για όλους, για το e-trikala,για τον δήμο , για τους επαγγελματίες και τελικά για όλους τους Τρικαλινούς . Γιατί ο κάθε ένας από τη μεριά του πρέπει να κάνει το καλύτερο δυνατό για να πετυχει η διοργάνωση αλλά και η ίδια η πόλη σαν οικοδεσπότης τόσων και τόσων επισκεπτών .

-Δύσκολο να κρατήσει το ενδιαφέρον του κόσμου μετά από τόσα χρόνια;

Δύσκολο αλλά και πολύ δημιουργικό. Γιατί κάθε χρόνο πρέπει να ανανεώνεις το θέμα και τις δράσεις καθώς και τα δρώμενα της πόλης για να προσελκύσεις, εκτός από τους νέους επισκέπτες, και αυτούς που μας επισκέφτηκαν τα προηγούμενα χρόνια

«Ο κάθε ένας από τη μεριά του πρέπει να κάνει το καλύτερο δυνατό για να πετύχει η διοργάνωση αλλά και η ίδια η πόλη σαν οικοδεσπότης τόσων και τόσων επισκεπτών»

-Οι πειρατές έχουν δημιουργήσει μία αμφισβήτηση… Η θεματολογία θεωρείται λίγο

εκτός Χριστουγέννων από αρκετούς Τρικαλινούς.

-Η θεματολογία του μύλου απευθύνεται στα παιδιά. Οι μάγοι, ο σκρουτζ, οι αλευροποντικούληδες  του μύλου, δεν λένε τίποτα στους μεγάλους αλλά τρελαίνουν όλα τα πιτσιρίκια.

Έτσι και φέτος, μπορεί οι μεγάλοι να το βλέπουν το θέμα με σκεπτικισμό αλλά τα παιδιά σας διαβεβαιώνω περιμένουν πως και πώς να γνωρίσουν τον αρχιπειρατή και να κάνουν βόλτα στο μεγάλο του καράβι .

-Τι νέο θα δούμε;

-Μετά από πέντε χρόνια θα δούμε νέα διακοσμητικά στοιχεία που θα κάνουν το πάρκο  πιο παραμυθένιο , θα δούμε ένα μύλο πιο ζωντανό πιο διαδραστικό και το μεγάλο fun park συγκεντρωμένο στο μεγάλο νησί .

-Πότε ξεκινά η διοργάνωση;

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το πάρκο ανοίγει το τελευταίο Σάββατο του Νοεμβρίου. Σας περιμένουμε λοιπόν από το Σάββατο 26 Νοεμβρίου μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου στο ομορφότερο πάρκο της Ελλάδας .

-Θα είμαστε έτοιμοι;

-Είναι η πιο συνηθισμένη ερώτηση που κάνουν όλοι, ειδικά  μετά την τοποθέτηση της ταμπέλας αντίστροφης μέτρησης στην πλατεία αγχωνόμαστε ιδιαίτερα , ένα άγχος όμως δημιουργικό που μας κάνει να πιστεύουμε ότι και φέτος θα είμαστε πανέτοιμοι και στην ώρα μας.

«Ο Μύλος είναι η μεγαλύτερη μηχανή παραγωγής χαμόγελου στην Ελλάδα»

-Πως αντιλαμβάνεστε το κλίμα; Υπάρχει ενδιαφέρον;

Φέτος τολμώ να πω μεγαλύτερο από ποτέ. Το κλίμα είναι εξαιρετικό, στα σχολεία  στα τουριστικά πρακτορεία αλλά και στις μεμονωμένες εκδρομές σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε.

-Αρκετή κουβέντα έγινε με το θέμα της εστίασης… Τρικαλινοί επιχειρηματίες είναι εκτός. Κάντε μου ένα σχόλιο.

-Το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο της Ελλάδας έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον επιχειρηματιών από όλη την Ελλάδα , όχι μόνο για την εστίαση αλλά για όλες τις εκμεταλλεύσεις. Με γνώμονα την επιτυχία του εγχειρήματος η εταιρεία επέλεξε συνεργάτες  από την τοπική αγορά αλλά και από την υπόλοιπη Ελλάδα.

-Σχολεία κι εκδρομείς έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον;

Σας θυμίζω ότι ο μύλος των ξωτικών είναι αναγνωρισμένη εκπαιδευτική εκδρομή από το Υπουργείο Παιδείας και όπως σας είπα και πριν τα δείγματα είναι εξαιρετικά ,  οι δράσεις  το θέμα η ποιότητα καθώς και η δωρεάν είσοδος του πάρκου μας είναι στοιχεία που το κάνουν κάθε χρόνο πολύ ελκυστικό για τους μαθητές και τους δασκάλους τους .

-Μαθαίνουμε ότι για τις ημέρες των Χριστουγέννων δεν υπάρχει δωμάτιο στα Τρίκαλα, έχετε τις ίδιες πληροφορίες;

-Με προίκα την περσινή επισκεψιμοτητα και την επιμήκυνση της περιόδου των κρατήσεων καθώς και με τα περσινά ευχαριστήρια του συλλόγου ξενοδόχων της Λάρισας, είμαστε σίγουροι και φέτος ότι η εύρεση δωματίου θα είναι πονοκέφαλος για τους επισκέπτες μας .

-Έχουν διαπιστωθεί στο παρελθόν φαινόμενα αισχροκέρδιας; Έχετε μιλήσει με τους επαγγελματίες των Τρικάλων; Υπάρχει έλεγχος για να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις;

Έγινε ήδη μια συνάντηση και έπονται άλλες δυο για να βρούμε κοινούς τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων που πρέπει να παραδεχτούμε όμως ότι είναι απειροελάχιστα. Πρέπει να μας γίνει συνείδηση ότι για να συνεχίσουμε να έχουμε επισκεψιμότητα όλο τον χρόνο και για να δράσουν οι επισκέπτες μας αυτοί σαν διαφημιστές της πόλης πρέπει να τους παρέχουμε υπηρεσίες και προϊόντα υψηλού επιπέδου.

-Πέρυσι είχαμε περίπου 1 εκ. επισκέπτες. Φέτος ποιος είναι ο στόχος που βάζετε;

-Η επισκεψιμότητα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, θετικούς ή αρνητικούς. Η οικονομική κρίση και ο καιρός είναι παράγοντες που πιθανόν να αποθαρρύνουν  τους επισκέπτες. Από την άλλη η ανανεωμένη θεματολογία, διακόσμηση και διαδραστικότητα του Μύλου πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Στόχος μας είναι να ευχαριστήσουμε όλους τους επισκέπτες και τις 44 μέρες του πάρκου είτε ο αριθμός είναι μικρότερος είτε μεγαλύτερος από πέρυσι.

-Ως προς τα έσοδα; Τι αναμένετε;

Ο στόχος του εγχειρήματος δεν είναι το οικονομικό όφελος. Αναμένουμε λοιπόν χιλιάδες χαμόγελα καθώς και κάποια χρήματα που θα επιτρέψουν στην εταιρία μας να συνεχίσει  να διοργανώνει και να αναβαθμίζει την μεγαλύτερη μηχανή παραγωγής χαμόγελου στην Ελλάδα.

-Θα λειτουργήσει το  μουσείο του Μύλου;

Το μεγάλο όπλο του Μύλου φέτος  είναι το μουσείο του. Όλοι οι επισκέπτες μας θα πάρουν μια πρώτη γεύση από αυτό την περίοδο λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών. Με στόχο την επανάληψη τη επίσκεψης τους. Από τον Ιανουάριο το μουσείο θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.

Η ιστορία ξεκινά κάπως έτσι…

Ήταν 9 Δεκεμβρίου του 2011 όταν ο Άη Βασίλης μεταμόρφωσε τον Μύλο Ματσόπουλου, στα Τρίκαλα, στο μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Ελλάδας, τον « Μύλο των Ξωτικών». Τα παλιά φουγάρα πήραν μπροστά και από τότε δουλεύουν ασταμάτητα, με μοναδικό σκοπό να προσφέρουν χαρά σε μικρούς και μεγάλους. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, κάτι καινούριο συμβαίνει στον Μύλο των Ξωτικών… Μια νέα ιστορία που θα ταξιδέψει μικρούς και μεγάλους σε μια άλλη εποχή! Πώς είναι άραγε οι πειρατές… Είναι όλοι άγριοι και τρομακτικοί, ή μήπως κάποιοι είναι φιλικοί και ευχάριστοι; Ταξιδεύουν μήνες και είναι πολύ κουρασμένοι, πέρασαν από πολλά λιμάνια, με τρικυμία και πολλές δυσκολίες, παρέα με παπαγάλους και μαϊμούδες, για να προλάβουν στις 26 του Νοέμβρη να βρίσκονται στα Τρίκαλα. Τα ξωτικά όμως το έμαθαν, προετοιμάζονται και κρύβουν καλά τον θησαυρό του Άη Βασίλη. Θα καταφέρουν άραγε οι πειρατές να τον βρουν; Πηδήξτε λοιπόν στο κατάστρωμα και το ταξίδι αρχίζει! Ρεσάλτο στην πρωτεύουσα των Χριστουγέννων! (από την επίσημη ιστοσελίδα του Μύλου των Ξωτικών).

Δημοσιευμένο στη ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ