Από τον Μάϊο απευθείας πτήσεις Κοπεγχάγη-Γιάννενα

Ενώ οι προσπάθειες για υποβάθμιση του αεροδρομίου Ιωαννίνων είναι στο στόχαστρο της γερμανικής Fraport και εδώ με ενδιαφέρον αναμένεται η θέση της κυβέρνησης τόσο με το νομοσχέδιο που βρίσκεται στην Βουλή για συζήτηση, αλλά κυρίως στο παρασκήνιο, ξένες αεροπορικές εταιρείες, άρχισαν να επιλέγουν τα Γιάννινα κυρίως για πτήσεις τσάρτερ, στοχεύοντας στο μειωμένο κόστος για τις ίδιες και τους επιβάτες τους. Τουλάχιστον 12 αεροπορικές εταιρείες απευθύνθηκαν στην ΥΠΑ  και το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ζητώντας πληροφορίες και στοιχεία για την λειτουργία του, ενώ ενδιαφέρον έδειξαν για τα έργα που είναι σε εξέλιξη, τα ραδιοβοηθήματα, οδικές αποστάσεις από τα παράλια της Ηπείρου και της Αλβανίας κ.λ.π.

Η πρώτη επίσημη απάντηση για έναρξη πτήσεων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ήλθε από την αεροπορική εταιρεία της Δανίας, Danish Air Transports, που επίσημα ενημέρωσε ότι στο θερινό της πρόγραμμα συμπεριέλαβε απευθείας πτήσεις από Κοπεγχάγη προς Ιωάννινα και αντίστροφα.

 Η έναρξη των πτήσεων ορίστηκε για τονΜάιο, αφήνοντας ανοικτό τον τερματισμό, ανάλογα με την ζήτηση, μετά τον Σεπτέμβριο του 2017. Επίσης μελετούνται σε συνεργασία με τους τουρ – οπερέϊτορς, η πιθανότητα μειωμένων χειμερινών πτήσεων, ανάλογα φυσικά με την ζήτηση ενδιαφερομένων για χειμερινό τουρισμό… Οι Δανοί εμφανίσθηκαν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις δυνατότητες του αεροδρομίου Ιωαννίνων, το ίδιο και ο απεσταλμένος τους που επισκέφθηκε τα Γιάννινα.

 Οι πτήσεις θα γίνονται με Airbus-A320, MD 87 και σε μικρά γκρούπ ATR-72 και 42. Η Δανέζικη εταιρεία DAT εκτελεί πτήσεις προς Ρόδο, Χανιά και Σάμο.

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η Danish Air Transports  θα εκτελεί απευθείας πτήσεις τσάρτερ από Κοπεγχάγη προς Ιωάννινα και αντίστροφα, αλλά θα υπάρξει και πρόβλεψη για μεταφορά ανεξάρτητων επιβατών που θέλουν να ταξιδέψουν προς ή από την Δανία.

Η έναρξη των πτήσεων ορίστηκε για τον ερχόμενο Μάϊο, ενώ ακόμη δεν καθορίστηκε πόσες πτήσεις θα γίνονται κάθε βδομάδα. Αυτό θα εξαρτηθεί, όχι μόνο από τα γκρουπ που θα ταξιδεύουν από την Δανία  προς τα παράλια της Ηπείρου, αλλά και οι σχεδιαζόμενες από Δανέζικα τουριστικά γραφεία  κρουαζιέρες προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπου στον τερματισμός τους η επιστροφή στην Κοπεγχάγη θα γίνεται αεροπορικώς, όπως και η έναρξη της κρουαζιέρας  (Μεσόγειο, Αιγαίο ή Αδριατική) με αεροπορική άφιξη στα Γιάννινα και επιβίβαση στο πλοίο στην Ηγουμενίτσα. Αυτός ο σχεδιασμός μελετάται και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς, ενώ ταυτόχρονα, οριστικοποιήθηκε ο βασικός σχεδιασμός που ήδη περνά στην εφαρμογή για τα γκρούπ των τουριστών στα παράλια της Ηπείρου, αλλά και των Αγίων Σαράντα να γίνεται από το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων.

Οι Δανοί κατέληξαν σε αυτή την απόφαση, γιατί οικονομικά συμφέρουσα είναι η λύση των Ιωαννίνων, σε σύγκριση με τα αεροδρόμια του Ακτίου και της Κέρκυρας που ελέγχονται πλέον από την Fraport.

Σε ότι αφορά τις χειμερινές πτήσεις, για τον χειμερινό τουρισμό, μελετούνται από Danish Air Transports  και σχετικές αποφάσεις θα παρθούν τους επόμενους μήνες, δεδομένου ότι ενδιαφέρον από τουρ -οπερέϊτορς υπάρχει.

ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

Στο μεταξύ πολλά ερωτηματικά προκαλεί το νομοσχέδιο που συζητείται στην Βουλή για την ΥΠΑ, όπου στην πλειοψηφία των άρθρων αναφέρεται το αεροδρόμιο Ιωαννίνων σαν ΚΡΑΤΙΚΟ και μόνο στο Σ/Ν  Σύσταση Αρχής Πολ. Αροπορίας -Αμαδιάρθρωση Υπηρεσίας Πολ. Αεροπορίας”, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, αναφέρεται σαν ΔΗΜΟΤΙΚΟ!!! Αν δεν πρόκειται για λάθος, τότε πρόκειται για ύπουλη παρασκηνιακή κίνηση, που θα πρέπει να θέσει σε συναγερμό πρώτα τους ντόπιους βουλευτές που πρέπει ΑΜΕΣΑ να μας ενημερώσουν, καθώς και τις τοπικές Αρχές που επιτέλους πρέπει να βγούν απο την “χειμερια νάρκη τους”. Περιμένουμε διευκρινήσεις εντός της αυριανής ημέρας….

πηγή : http://allnews-epirus.blogspot.gr/2016/10/blog-post_33.html?m=1