TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Αη-Βασίλης δύο… ταχυτήτων

Προσαρμοσμένες στην κρίση οι αγορές παιχνιδιών

Δεκ 30, 2014
in Featured, Αφιερώματα
Αη-Βασίλης δύο… ταχυτήτων
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Άη-Βασίλης φέτος θα είναι φτωχότερος από τα άλλα χρόνια. Η οικονομική κρίση έχει υποχρεώσει γονείς, νονούς και τον παππού και τη γιαγιά να προσαρμόσουν τα δώρα τους στις περιορισμένες πια οικονομικές δυνατότητές τους.

Της Βιβής Μαργαρίτη

Τα παιδιά, που δεν κατανοούν την κρίση και που εξακολουθούν να βομβαρδίζονται με διαφημίσεις για παιχνίδια έχουν ήδη στείλει το γράμμα στον Άη Βασίλη και περιμένουν να πάρουν τα δώρα τους.
…Κι αυτό πιέζει και στεναχωρεί ακόμη περισσότερο τους γονείς που πρέπει να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις τους ή να πείσουν τα παιδιά ότι φέτος ο Άη-Βασίλης είναι πιο φτωχός και θα πρέπει να αρκεστούν σε κάτι πιο οικονομικό. Η τσέπη δεν επιτρέπει σπατάλες, ούτε περιττά έξοδα. Πια, όλοι περιοριζόμαστε στα άκρως απαραίτητα.

paixnidia (2)Επιλογή με βάσει τα οικονομικά

Παλιά (όχι πολύ παλιά, στο πρόσφατο παρελθόν) οι γονείς, ο παππούς, η γιαγιά, ο νονός και η νονά κλπ αγόραζαν παιχνίδια με βάση τα θέλω του παιδιού και την ικανοποίησή του, πλέον αυτό, όσο κι αν το επιθυμούν, δεν είναι εφικτό.
«Τα επώνυμα παιχνίδια εξακολουθούν να είναι πρώτα στη λίστα της προτίμησης με κριτήριο και την ποιότητα» μας ενημερώνει ο ένας εκ των ιδιοκτητών του καταστήματος παιχνιδιών «JUNIOR TOYS» Βάιος Μπαμπανάρας «Παλιά υπήρχε μία οικονομική άνεση. Κατά 80%-90% οι γονείς και τα παιδιά προτιμούσαν τα επώνυμα παιχνίδια και κατά 10% περίπου ανώνυμα. Παλιά αγόραζαν χωρίς να σκεφτούν το οικονομικό, παρά μόνο να ικανοποιήσουν το κάθε παιδί. Σήμερα αγοράζουν όσο αντέχει η τσέπη».
Εκείνο που διαφοροποιεί τα Χριστούγεννα των τελευταίων ετών είναι το γεγονός ότι υπάρχουν διακυμάνσεις κι εμφανείς διαφορές στο μπάτζετ, στο ποσό που ο καθένας ξοδεύει για παιχνίδια. «Υπάρχει μία κατηγορία που εξακολουθεί και ξοδεύει πολλά, αλλά είναι πάρα πολύ μικρή. Οι περισσότεροι ξοδεύουν λίγα» τονίζει ο κ. Μπαμπανάρας.

«Παλιά αγόραζαν χωρίς να σκεφτούν το οικονομικό, παρά μόνο να ικανοποιήσουν το κάθε παιδί. Σήμερα αγοράζουν όσο αντέχει η τσέπη» αναφέρει ο κ. Μπαμπανάρας
«Παλιά αγόραζαν χωρίς να σκεφτούν το οικονομικό, παρά μόνο να ικανοποιήσουν το κάθε παιδί. Σήμερα αγοράζουν όσο αντέχει η τσέπη» αναφέρει ο κ. Μπαμπανάρας

Ο Άη-Βασίλης ευνοεί τα καταστήματα παιχνιδιών

Μπορούμε να πούμε ότι το έθιμο του Άη-Βασίλη ευνοεί τα παιχνιδάδικα σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις κι αυτό γιατί η κρίση μπορεί να επηρεάζει τους μεγάλους αλλά τα παιδιά εξακολουθούν να ονειρεύονται. «Οι μεγάλοι θα στερήσουν πράγματα από τον εαυτό τους αλλά θα προσπαθήσουν να μην τα στερήσουν από τα παιδιά» απαντά ο κ. Μπαμπανάρας που παραδέχεται ότι η κίνηση στα καταστήματα παιχνιδιών αυτές τις ημέρες είναι αυξημένη. Πάντως κάποιος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει κάτι οικονομικό ή κάτι πολύ ακριβό ανάλογα με το βαλάντιο που διαθέτει.

Χάθηκε το χαμόγελο

Ρωτήσαμε τον κ. Μπαμπανάρα να μας πει αν οι καταναλωτές εξακολουθούν να χαμογελούν. «Υπάρχει μία χαρά όταν μπαίνουν στο κατάστημα αλλά από πίσω βλέπεις ότι προβληματίζονται. Υπάρχει αυτή η σκέψη της οικονομικής δυσκολίας. Αλλά προσπαθούν να αλλάξουν το κλίμα και να χαμογελάσουν έστω και για λίγο» απαντά.

Δημοσιευμένο στη ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Μία πίτα που τη λένε…Πισπιλίτα
Featured

Μία πίτα που τη λένε…Πισπιλίτα

Απρ 23, 2025
Reunion με αναμνήσεις και χαμόγελα για τους αποφοίτους της τάξης του 1991 του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου Τρικάλων
Featured

Reunion με αναμνήσεις και χαμόγελα για τους αποφοίτους της τάξης του 1991 του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου Τρικάλων

Απρ 23, 2025
Ο Χάρης Μαντέλος και το Όσκαρ της “Ελληνικής Τραγωδίας” – Ένα πολιτιστικό ταξίδι στην Αμβέρσα
Featured

Ο Χάρης Μαντέλος και το Όσκαρ της “Ελληνικής Τραγωδίας” – Ένα πολιτιστικό ταξίδι στην Αμβέρσα

Απρ 23, 2025
Ο αγρότης από τα Τρίκαλα που τον σάρωσε ο Daniel, αλλά όχι η ζωή, συγκίνησε στο Deal-“Ευαγγελία, σε αγαπάω” (ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ)
Featured

Ο αγρότης από τα Τρίκαλα που τον σάρωσε ο Daniel, αλλά όχι η ζωή, συγκίνησε στο Deal-“Ευαγγελία, σε αγαπάω” (ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ)

Απρ 23, 2025
Περίπατος και ποδηλατάδα στις όχθες του Ληθαίου για την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο στα Τρίκαλα
Featured

Περπατώντας στα Τρίκαλα και κάνοντας μια ευχή

Απρ 23, 2025
Η Πιαλεία γιόρτασε τον Προστάτη της, Άγιο Γεώργιο
Featured

Η Πιαλεία γιόρτασε τον Προστάτη της, Άγιο Γεώργιο

Απρ 23, 2025
Next Post

Ξεκίνησε χιονόπτωση στην πόλη των Τρικάλων

Mιχάλης Ταμήλος: Ρυθμίσεις για την τόνωση της αγοράς ακινήτων και τη δημιουργία περιουσιολογίου

Δήλωση του Βουλευτή της Ν.Δ. Μιχάλη Ταμήλου για τις εκλογές

Χιόνια στα… Τρίκαλα

Χιόνια στα... Τρίκαλα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd